ბარსა მორატას გადაბირებაზე მუშაობს

ბარსა მორატას გადაბირებაზე მუშაობს

Sport-ის ინფორმაციით, კატალონიის "ბარსელონა" ალვარო მორატას იანვარში შეძენაზე სერიოზულად მუშაობს. კლუბის მთავარ მწვრთნელს, ჩავი ერნანდესს ესპანელი ძალიან მოსწონს.

წყარო ასევე წერს, რომ "იუვენტუსთან" მოლაპარაკებებში, შესაძლოა, მემფის დეპაიც ჩაერთოს. კიეზას ტრავმის გამო, "ბებერი ქალბატონი" მემფისისადმი ინტერესს გამოთქვამს. 

მოსალოდნელია, რომ კლუბების წარმომადგენლებს შორის შეხვედრა უახლოეს დღეებში შედგება. შეგახსენებთ, რომ "იუვესა" და "ბარსასთვის" მოთამაშეების გაცვლა ახალი ოპერაცია არ არის. მათ ბარტერი არტურ მელოსა და მირალემ პიანიჩის შემთხვევაში განახორციელეს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 14 იანვარი 2022 16:02
    0
    უახლოესი დღეები როდის არის ორ კვირაში? სატრანსფერო ფანჯარა რო დაიხურება?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 14 იანვარი 2022 10:11
    0
    აშკარაა რომ მემფისი ვერ ჯდება ჩავის ტაქტიკაში და შეიძლება დაფიქრება ამ ბარტერზე
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 13 იანვარი 2022 23:35
    0
    Albicelecte,
    მინგეზას და გარსიას ათამაშებაზე უფრო რეალური ისაა რომ არაუხო მიიღებს ესპანეთის მოქალაქეობა🤣🤣 ( რაც გამორიცხულია) კარში კაკარას პენია დავტესტოთ და იქნებ ჯობია შტეგენს რაიცით, ეგეც ესპანელია თან, აგერ აზპილიკუეტა შეიძლება მოვიდეს კიდევ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 13 იანვარი 2022 23:20
    0
    ანუ, პიკე-გარსია ცენტრში, აქეთ ალბა, მარჯვენა ფლანგზე რობერტო დაბრუნდება;
    ბუსი-გავი-პედრი-ნიკო და წინ ფერანი-მორატა, ან ანსუ
    გამოდის, რომ ფურია როხა დაუკომპლექტებია ჩავის და მიუხედაცად იმსია, რომ პიკემ დაასრულა სანაკრებო კარიერა, ვინმეს ნახავს, ის დებილი მინგესა უნდა მოხოდოს ან ვინმე უფრო ნორმალური სარეზერვოდან და ეს სასტავი უნდა გაუგზავნოს ლუჩოს
    smiley smiley smiley
    თუ ასე მოხდა, ლუჩო არც ერთ რეალ მადრიდის ფეხბურთელს არ გააჭაჭანებს მოედანზე smiley smiley smiley
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 13 იანვარი 2022 21:27
    1
    თუ საქმე 9-ინშია, მაშინ მორატა სჯობს დეპაის
    ფანი [?]
    #7 13 იანვარი 2022 20:50
    1
    დიბალას რატომ არ აკვირდებიან, უფასოდ დავითრევდით ამ ზაფხულს, მემარცხენე შემტევი არ გვყავს საერთოდ 😒
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 13 იანვარი 2022 20:50
    1
    შეიძლება ბევრს ჰგონია, რომ ვერ გაამართლებს, მაგრამ ისეთი ტიპის ფეხბურთელია მუდამ სივრცეს უქმნის შეტევაში სხვა ფეხბურთელებს. ასისტებსაც აკეთებს. ლუკ დე იონგზე ბევრად უკეთესია. რა ვიცით რა აქვს ხავის ჩაფიქრებული. ასე რომ თუ მართლა მოყავთ მივესალმები.
    სამომავლოდ ჰალანდიც, რომ დაითრიონ მშვენიერი შემცვლელიც იქნება ზამენიდან. ჰალანდს ბარსაში უკონკურენტოდ დატოვება არ შეიძლება უნდა ყავდეს შემცვლელი.

    მემფისს ჩვენ ვერ ვიყენებთ, სათამაშო სტილში არ ჯდება, თორე მაგას კლოპი მაგრად მოხოდავდა ლივერპულში.
    ფანი [?]
    #5 13 იანვარი 2022 20:37
    0
    გოლეადორი გვჭირდება ახლა და არა ამ ტიპის იგროკი
    ფანი [?]
    #4 13 იანვარი 2022 19:51
    0
    ვის რათ უნდა ესო და მილიმეტრები როარა ამოგვ<<ცენზურის დარღვევა>>ა კარებში ტურინშიბ;))
    ფანი [?]
    #3 13 იანვარი 2022 19:28
    1
    ვის რათ უნდა ეს უინტელექტო? :( მორატას ისევ დეპაის ფაფხური მირჩევნია :)
    ფანი [?]
    #2 13 იანვარი 2022 18:36
    2
    დეპაი მორატა თხა გავყიდე თხა ვიყიდრს ვარიანტია, უბრალოთ მორატა იმით ჯობს რომ ესპანელია და ნაკრებოს წევრია. საინტერესოა რათუნდათ ამდენი უკლასო ფორვარდები, ხეიონგი ბრაითა ახლა მორატაც.. გაყიდვას რაც შეეხება ყველა ჰოლანდიელი გასაყიდია
    ფანი [?]