ჟოან ლაპორტას მიმართვა ფეხბურთელებს

ჟოან ლაპორტას მიმართვა ფეხბურთელებს

ცოტა ხნის წინ გავრცელდა ინფორმაცია, რომ "ბარსელონას" პრეზიდენტი ჟოან ლაპორტა "ელ კლასიკოს" შემდეგ გუნდის გასახდელს ეწვია და ფეხბურთელები გაამხნევა.

პრეზიდენტმა მოთამაშეებს შემდეგი სამოტივაციო სიტყვებით მიმართა:

ძალიან ამაყები ვართ. "ბარსელონას" გულშემატკივრობით ყველა "კულე" ამაყობს, ამაყობს ახლა უფრო მეტად, ვიდრე ოდესმე. თქვენ ჩაატარეთ მატჩი, რომელშიც წინგადადგმული ნაბიჯი აჩვენეთ, გამოავლინეთ ნიჭი, სიამაყე და საკუთარ თავებს გადააჭარბეთ. აჩვენეთ სიმამაცე! შეგვიძლია, ვიამაყოთ.

ვამაყობ მე, "ბარსელონას" პრეზიდენტი. ამაყობს ასევე საბჭოს ყველა წევრი და ამაყობენ "კულეები" მთელი მსოფლიოს მასშტაბით. ვამაყობთ, რომ "ბარსას" გულშემატკივრები ვართ. მადლობა ყველას. ძალიან კარგი გზით მივდივართ. ჩვენ ეს თითქმის შევძელით. მხოლოდ მოგება დაგვაკლდა, მაგრამ დარწმუნებული ვარ, თუ ასე გავაგრძელებთ, გამარჯვებები მოვა. მადლობა. გაუმარჯოს "ბარსას"! ვამაყობთ.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 14 იანვარი 2022 16:09
    1
    ეს ამაყობა უკვე ნერვებს მიშლის, თქვი რო საქმე უკეთესობისკენ მიდის, მაგრამ იამაყო წაგებით ეს ნამეტანია, მითუმეტეს ყველა ფეხბურთელი აყვა და უკვე ყველა ამაყობს ამ წაგებით.
    Culé [?]
    #14 14 იანვარი 2022 10:07
    1
    სწორი კურსი გვაქვს აღებული. ამ მატჩის მერე უფრო მეტად უნდა მოიხოდონ კიდე
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    Culé [?]
    #13 13 იანვარი 2022 18:43
    2
    პერფექტ. მიდით მიდით...
    ისე აქ რა შუაშია მაგრამ დეპაი შემტევ ნახევარ მცველად არ ყოფილა ცუდი.
    Culé [?]
    #12 13 იანვარი 2022 18:19
    1
    nika 54,
    ეგ თუ მოხდა ჩათვალე ტებასის პრეზიდენტობა დამთავრდა, ან გადააყენებენ ან ვიღაცა ჩაცხრილავს დამიჯერე, თუ დახმარებაა ბარსას დაეხმარონ ჰოლანდის ყიდვაში და ეგ უფრო განავითარებს ლიგას რადგან მბაპე მიდის რეალში
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    ფანი [?]
    #11 13 იანვარი 2022 18:16
    1
    Iniesta_8,
    ასპილიკუეტა და მარტინესი მცველები არიან :)
    Culé [?]
    #10 13 იანვარი 2022 17:40
    3
    ციტატა: GiorgiM86
    ჰალანდი (დორტმუნდი), აზპილიკუეტა (ჩელსი) და მარტინესი (აიაქსი) მოიყვანეთ და ყველას გადავუვლით ამ სასტავით :)

    ვერც სიტის ვერც ბაიერნს და ვერცერთ აწყობილ გუნდს ვერ გადაუვლი მაგ სასტავით. ამ გუნდს კიდევ ბევრი აქვს სამუშაო და მარტო ვარჯიშიც არ ეყოფათ, დაცვაში მინიმუმ 2 კაცი გვჭირდება მარტო ფლანგებზე. კარგია რომ დადებითი მიმართულებით დაიწყო გუნდმა ძვრა მარა სანამ ლა ლიგის გუნდებს მაინც მარტივად არ მოუგებენ მანამდე სიძლიერეზე და გადავლაზე საუბარი ზედმეტია.
    გულშემატკივარი [?]
    #9 13 იანვარი 2022 17:36
    2
    xavi73,
    პედრიმ ამ თამაშით აჯობა დებილ დეიონგს ტყუილად კიარაა გოლდენ ბოი დეიონგს გაყიდიან ზაფხულში ასე თუ გააგრძელა
    ფანი [?]
    #8 13 იანვარი 2022 17:28
    4
    "...ვიდრე ოდესმე" ...ეს ნორმალურია?! მარცხით უფრო ამაყები ვიდრე...ტრიპლეტით ან 6:1... აფერიიისტ.
    გულშემატკივარი [?]
    #7 13 იანვარი 2022 17:25
    1
    პედრი მომკალით და არ მომწონდა არც ადრე და არც ახლა , გავი ნიკო ორივე მირჩევია და ფრენკიც ,ჩავის იმედი მაქვს ,ვიცი რო სწორ გადაწყვეტილებას მიიღებს მაესტრო
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 13 იანვარი 2022 17:24
    3
    "რეალს შესაძლოა რომ დავეხმაროთ ჰოლანდის ტრანსფერის განხორციელებაში", - ლა ლიგის პრეზიდენტი
    ლა ლიგამ შესაძლოა მადრიდის "რეალს" უპროცენტო სესხი მისცეს ერლინგ ჰოლანდის შესაძენად, განაცხადა ხავიერ ტებასმა ლიგის განვითარებისადმი მიძღვნილ ყოველწლიურ შეხვედრაზე.
    ფუნქციონერის თქმით: "ამ რთულ დროს ტოპ-კლუბების და ზოგადად ფეხბურთის მომავალი პირდაპირ დამოკიდებულია ახალგაზრდა, იმედისმომცემ ტალანტებზე.
    ამიტომ, სხვა ლიგებთან კონკურენციისთვის, რაც შეიძლება მეტი ახალგაზრდა ვარსკვლავი უნდა მოვიზიდოთ. ჩვენ ნათლად ვხედავთ, რამდენი პერსპექტიული მოთამაშე ჰყავს ბარსელონას და მადრიდის რეალს.
    სამწუხაროდ, მათი ძირითადი ნაწილი უკვე კარიერის დასრულების გზას ადგას. ამიტომ, გადავწყვიტეთ კლუბს 100 მილიონი ევროს უპროცენტო სესხი შევთავაზოთ 23 წლამდე ასაკის ფეხბურთელების შესაძენად.
    რა თქმა უნდა, კლუბი თავად გადაწყვეტს, როგორ დახარჯოს გამოყოფილი თანხა. იყიდოს ერლინგ ჰოლანდის მსგავსი სუპერვარსკვლავი ან რამდენიმე პერსპექტიული ფეხბურთელი.
    ჩვენი მიზანია, ელ კლასიკო კვლავ გავხადოთ ყველაზე სანახაობრივი სპორტული მოვლენა მსოფლიოში", - განაცხადა ტებასმა ლიგის განვითარებისადმი მიძღვნილ ყოველწლიურ შეხვედრაზე.
    როგორ მოგწონთ? რეალს უპროცენტო სესხი ფეხბურთელების შესაძენად. ბარსას კი ძლივს ნაყიდ ფეხბურთელს არ ურეგისტრირებს ტებასი. კიდევ იტყვიან რეალს არ ვეხმარებითო.
    Culé [?]
    #5 13 იანვარი 2022 16:14
    2
    წარმოიდგინეთ
    ფატი--ჰოლანდი--ტორესი
    პედრი--ნიკო--გავი
    გაია--მარტინესი--არაუხო--მაზრუაი?
    ----------შტეგენი?
    როგორ აზანზარებენ მსოფლიოს,მალე დადგება ეგ დრო.პაპა კარლოს მუხლები ისედაც აღარ უვარგა და გუშინ,რომ ნახა ჩვენი ახალგაზრდობის პოტენციალი ხო აუკანკალდებოდა ბებერი ძვლები.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    ფანი [?]
    #4 13 იანვარი 2022 16:06
    1
    🙌🏻🙌🏻🙌🏻🙌🏻🙌🏻🙌🏻🙌🏻🙌🏻
    ფანი [?]
    #3 13 იანვარი 2022 15:45
    4
    ჰალანდი (დორტმუნდი), აზპილიკუეტა (ჩელსი) და მარტინესი (აიაქსი) მოიყვანეთ და ყველას გადავუვლით ამ სასტავით :)
    ფანი [?]
    #2 13 იანვარი 2022 15:41
    4
    ამათ რო მოეგოთ ალბათ ყველას ძეგლს დაუდგავდენ ......
    ფანი [?]