ლუის ენრიკე ადასტურებს: ეზალზულიმ ესპანეთი აირჩია

ლუის ენრიკე ადასტურებს: ეზალზულიმ ესპანეთი აირჩია

ესპანეთის ნაკრების მთავარი მწვრთნელი ლუის ენრიკე ადასტურებს, რომ "ბარსელონას" ახალგაზრდა შემტევმა აბდე ეზალზულიმ მაროკოს ნაკრებს "ფურია როხაში" თამაში არჩია.

ეზალზულის ჩვენს ნაკრებში გაწევრიანების შანსი აქვს. აბდემ ესპანეთში თამაში აირჩია და მისი გამოძახების უფლება გვაქვს. დარწმუნებული ვარ, ის ჩვენთვის კარგი ვარიანტია. მან მიღებულ სათამაშო დროში თავი ძალიან კარგად წარმოაჩინა.

- ლუის ენრიკეს ამ სიტყვებს Movistar ციტირებს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 14 იანვარი 2022 10:05
    1
    დარტყმას თუ ისწავლის დრიბლინგი კარგი აქვს და უფრო სახიფათო შემტევი იქნება.
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 13 იანვარი 2022 23:38
    0
    GiorgiM86,
    უი ხო დეპაული კიარა დე ტომასი უნდა დამეწერა, მერევა ერთმანეთში ყველა გვარი ერთმანეთს ჰგავს🤣🤣
    Culé [?]
    #11 13 იანვარი 2022 21:10
    0
    ციტატა: Davita
    საერთოდ რა მოგეწონათ ამ აბდეში? რამე აქვს განსაკუთრებული? მეორე კრისტიან ტელიო არის, მერე კიდე კაცი რომთავის ნაკრებზე უარს იტყვის იმ დედაც კიდე

    ბოლო თამაშებში ეგ იყო ფლანგზე ნათელი წერტილი. მთავარია, არ უშინდება და პასს უკან არ აბრუნებს.
    --------------------
    GRACIES JOHAN...
    ფანი [?]
    #10 13 იანვარი 2022 20:47
    0
    Davita,
    ზუსტადაც რომ არაფერია

    xavi73,აბდესნაირი ცუდი შემტევი 1-2 ია დღეს ბარსაში
    ფანი [?]
    #9 13 იანვარი 2022 19:30
    1
    《○BIG ĆULE○》,
    დე პაული არგენტინელია :)
    ფანი [?]
    #8 13 იანვარი 2022 17:52
    1
    მაინც არ გამოიძახებენ😂
    გულშემატკივარი [?]
    #7 13 იანვარი 2022 17:27
    0
    რა აბდე კარგი რა რა უნახეს მაგ ფეხბურთელს ასეთი არ მესმის , ჰალანდი თუ არ დაიდება არაფერი გვეშველება ,ეს ფერან ტორესი იმედია ათამაშდება და ესეც მოსაშორებელი არ გახდება სხვებივით
    ფანი [?]
    #6 13 იანვარი 2022 17:25
    4
    საერთოდ რა მოგეწონათ ამ აბდეში? რამე აქვს განსაკუთრებული? მეორე კრისტიან ტელიო არის, მერე კიდე კაცი რომთავის ნაკრებზე უარს იტყვის იმ დედაც კიდე
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 13 იანვარი 2022 16:50
    1
    კარგია, მე მგონი ენრიკესთან უფრო ბევრს ისწავლის ვიდრე მაროკოში. იმედია დიდი ხნით დარჩება ბარსაში.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 13 იანვარი 2022 16:16
    3
    კონკურენცია საკმაოდ დიდია ესპანეთში:ფატი, ტორესი, ოლმო, მორატა, მორენო, პინო, დე პაული, ახლა აბდეც მიემატათ და საკმაოდ კარგი შეტევა ეყოლება ენრიკეს
    ფანი [?]
    #3 13 იანვარი 2022 16:16
    6
    აბდე ერთფეროვანი ფეხბურთელია. ბურთს იგდებს და სისწაფის ხარჯზე ცდილობს მეტოქის დაჯაბნას. გუშინ მენდიმ სასაცილოდ მოისროლა ერთ მომენტში
    წევრი [?]
    #2 13 იანვარი 2022 16:05
    5
    ენრიკე რა კაცია შეკრა ბარსელონას ნახ დაცვა და თავდასხმა😁ტორესი ფატი აბდე ნახ დაცვა ნიკო გავი პედრი😁ამათმა თუ გაამართლეს რისი შანსიც საკმაოდ დიდია ენრიკე თამაშებზეც როარ გაყვეს ნაკრებს ისეც მოიგებენ ხოლმე😁
    გულშემატკივარი [?]
    #1 13 იანვარი 2022 16:02
    4
    ძალიან კარგი. იმედია აბდე კონკურენციას გაუწევს სხვა გარემარბებს… (გუშინ ძირითადში იმსახურებდა).

    დეპაი, ფატი, დემბელე, ტორესი, ეზალზული, ჟუტგლა, ბრაითვეითი, დე იონგი, აკომაჩი, ესტანისი… იმედია დემირი მართლა გაუშვეს…. 10 თავდამსხმელი მაინც ძალიან ბევრია… ჩემი აზრით სეზონის ბოლომდე ყველა იმსახურებს დაკვირვებას - ზაფხულში 4 კაცია გასაყი ან არენდით გასაშვები ახალგაზრდების შემთხვევაში.