ბარსელონას სასტარტო შემადგენლობა რეალის წინააღმდეგ

ბარსელონას სასტარტო შემადგენლობა რეალის წინააღმდეგ

დღეს, თბილისის დროით 23:00 საათზე, ესპანეთის სუპერ თასის ნახევარფინალში, კატალონიის "ბარსელონა" მადრიდის "რეალს" დაუპირისპირდება.

აღნიშნული მატჩისთვის ჩავი ერნანდესი თავისი გუნდის სასტარტო შემადგენლობას ასახელებს:

4-3-3 | ტერ შტეგენი; ალვესი, არაუხო, პიკე, ალბა; ფ. დე იონგი, ბუსკეტსი, გავი; დემბელე, ლ. დე იონგი, ტორესი.

აღსანიშნავია, რომ ფერან ტორესი "ბარსელონაში" სადებიუტო მატჩს ძირითადი შემადგენლობიდან იწყებს.

შეხვედრის პირდაპირ რეპორტაჟს setantasports.com წარმოგიდგენთ.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 13 იანვარი 2022 13:10
    0
    ცოდოა ამდენი ხნის უთამაშებელი ნატრამვი და კოვიდმოხდილი პირდაპირ რეალს ჩაუგდო ხახაში.
    წევრი [?]
    #10 12 იანვარი 2022 22:38
    0
    რეალს ალაბა გამოეცალა ხელიდან რაც ჩვენ შანსებს ზრდის ცოტათი.ფატი მეორეში აიკლებს.დარწმუნებული ვარ 2 ვე ტაიმში პრესინგი იქნება მაგიტი გადაანაწილა შემტევები ხავი ძიამ🙂
    Culé [?]
    #9 12 იანვარი 2022 22:25
    1
    ვაა ეგრევე ტორესი დავაი ბიჭებიიიიიიიიიიიი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 12 იანვარი 2022 22:25
    1
    იმედია ტორესი ტრამვას არ მიიღებს, ვის გაუგია ამდენი ხნის უთამაშებელი კაცის სასტარტოდან თამაში, იმედია მოვიგებთ visca barca🔥🔥❤❤
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 12 იანვარი 2022 22:21
    1
    ვაა ფერანი პირდაპირ ძირითადში დააყენა ამას არ ველოდი ნუ გასაგებია დეპაი ზაფხულში დაგვტოვებს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #6 12 იანვარი 2022 22:20
    0
    ფატის 90 წუთი თამაში არცერთი მხვრივ არ იყო გამართლებული, მარა დეპაიმ წავიდეს საკალბასეში ჩაბარდეს თავის ფეხით, საქონელი..
    ალვესი თუ გააკეათებს ისევ ხეირიან ჩაწოდებას ფლანგიდან თორე დაგვტანჯავს დეიონგის არაფრისმომტანი პარჭყკრატელები ხო ვიცი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 12 იანვარი 2022 22:14
    0
    დეპაი სადამდე დაეცა.ლუკ სკაიონგმა დღესაც,რომ გაიტანოს ვაღიარებ.ოოოხ ნეტა ფატიმა 100% მზად ყოფილიყო.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    ფანი [?]
    #4 12 იანვარი 2022 22:05
    0
    არაუხო 😍
    გიჟია იმენა :დ
    Culé [?]