ელ კლასიკო: განაცხადი ცნობილია

ელ კლასიკო: განაცხადი ცნობილია

ესპანეთის სუპერ თასისთვის "ბარსელონას" განაცხადი ცნობილია.

გუნდი საუდის არაბეთში 24 ფეხბურთელით გაემგზავრება. როგორც მოსალოდნელი იყო, განაცხადს ანსუ ფატი დაუბრუნდა, რომელიც მადრიდის "რეალთან" სათამაშო დროს მიიღებს. ასევე, განაცხადში არიან რონალდ არაუხო და ფრენკი დე იონგი. შესაძლოა, მათ თამაშის ნებართვა ოფიციალურად ხვალ მიიღონ.

ტრავმისა და კოვიდის გამო, "ბარსას" სერჟი რობერტო, ერიკ გარსია, მარტინ ბრეითუეიტი, ფერან ტორესი და პედრი არ ეყოლება.

სრული სია ასე გამოიყურება:

მეკარე: ტერ შტეგენი, ნეტუ, პენია.

დაცვა: ალვესი, დესტი, არაუხო, მინგესა, პიკე, უმტიტი, ლანგლე, ალბა, ბალდე

ნახევარდაცვა: ბუსკეტსი, ფ. დე იონგი, გავი, ნიკო, პუჩი, სანსი. 

თავდასხმა: ფატი, მემფისი, დემბელე, ლ. დე იონგი, ეზალზული, ჟუტგლა,

"ელ კლასიკო" ზეგ, თბილისის დროით, 23:00 საათზე დაიწყება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #10 10 იანვარი 2022 19:36
    1
    ტერ შტეგენი - არაუხო, პიკე, ალვეში, ალბა - ბუსკეტსი, ფ.დე იონგი, გავი - დემბელე, დეპაი, ეზალზული
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 10 იანვარი 2022 18:20
    0
    შტეგენი
    ალვეში პიკე ლანგლე ალბა
    დე იონგი ბუსკეცი გავი
    დემბელე ლ. დე იონგი დეპაი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 10 იანვარი 2022 17:46
    0
    ფული, ფული და კვლავ ფული. ესაა ამ ფორმატის ფუძე.
    Culé [?]
    #7 10 იანვარი 2022 17:07
    0
    ტერ შტეგენი
    ალვეში-პიკე-არაუხო-ალბა
    ნიკო-ბუსკეტსი-დე იონგი
    დემბელე-ლ.დე იონგი-დეპაი


    დეპაი-აბდე
    ლ.დე იონგი-ანსუ ფატი
    დე იონგი-გავი
    დემბელე-ჟუნტგლა
    ნიკო-ბალდე
    [ალვეში-დესტი]
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 10 იანვარი 2022 16:51
    2
    წარმატებები ბიჭებო!!
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    გულშემატკივარი [?]
    #5 10 იანვარი 2022 15:50
    2
    შეტევაში ,მემფისი დემბელე ფატი უნდა იყოს და ცენტრში ბუსი ფრენკი და გავი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 10 იანვარი 2022 15:11
    1
    ციტატა: nika 54
    კიდევ ერთი გამოგონებული ტურნირის თამაში, ტებასის სქემაში. სუპერფინალში ჩემპიონი და თასის მფლობელი უნდა ხვდებოდნენ, რეალს რა უნდა იქ ან ბილბაოს. ითამაშებდნენ ბარსა-ატლეტიკო და ეგ იქნებოდა სუპერფინალი, თორემ ეხლა გამოდის ან რეალს ან ბილბაოს არცერთი ტურნირი არ მოუგიათ, სამაგიეროდ სუპერთასს მიართმევენ რეალს და რა დამსახურებისთვის? ის რო ამ პერიოდში უკეთეს ფორმაშია?

    სუფთა ბიზნეს სქემაა ეს "სუპერთასი"
    1+1 პრინციპით, იყიდეთ კლასიკოს ბილეთები და დაესწარით ფინალს უფასოდ barca-6
    ანუ კლასიკოს გაუკეთეს ბრენდირება და საერთაშორისო ბაზარზე ამ ფორმით "შეუშვეს", 8-10 წელი იმუშავებს სერიოზულად, მერე მიეჩვევიან და სხვა ფორმატის მოთხოვნილება გაჩნდება

    ეხლა დიეგოს აყურებინა ეს ამბავი, გული გაუსკდებოდა
    Culé [?]
    #3 10 იანვარი 2022 15:09
    0
    ციტატა: nika 54
    კიდევ ერთი გამოგონებული ტურნირის თამაში, ტებასის სქემაში. სუპერფინალში ჩემპიონი და თასის მფლობელი უნდა ხვდებოდნენ, რეალს რა უნდა იქ ან ბილბაოს. ითამაშებდნენ ბარსა-ატლეტიკო და ეგ იქნებოდა სუპერფინალი, თორემ ეხლა გამოდის ან რეალს ან ბილბაოს არცერთი ტურნირი არ მოუგიათ, სამაგიეროდ სუპერთასს მიართმევენ რეალს და რა დამსახურებისთვის? ის რო ამ პერიოდში უკეთეს ფორმაშია?

    3 მატჩით მეტ ფულს აკეთებენ, თან საზღვარგარეთ ტარდება და დამატებით უხდიან ფულს.
    Culé [?]
    #2 10 იანვარი 2022 15:08
    0
    ჩემი აზრით 3-4-3 იქნება
    შტეგენი
    არაუხო-პიკე-ლენგკე
    დანი-ნიკო-ბუსი-გავი
    დემბელე-ლ.დე იონგი-დეპაი

    გავი-ფრენკი
    ლ.დე იონგი-გავი
    დეპაი-აბდე
    დანი-სანსი
    ლენგლე-უმტიტი
    ეს ცვლილებები მგონია
    იმედია მალე გვეღირსება ყველა ფეხბურთელის დაბრუნება ისე რომ არავინ დაგვეტრამვოს და შემდეგ კლასიკოში
    შტეგენი
    დანი-არაუხო-პიკე-ალბა
    ბუსი
    პედრი-გავი
    ტორესი-ფატი-დემბელე/დეპაი
    ამ სეზონში უკეთესი ვერ გვეყოლება
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 10 იანვარი 2022 14:56
    2
    კიდევ ერთი გამოგონებული ტურნირის თამაში, ტებასის სქემაში. სუპერფინალში ჩემპიონი და თასის მფლობელი უნდა ხვდებოდნენ, რეალს რა უნდა იქ ან ბილბაოს. ითამაშებდნენ ბარსა-ატლეტიკო და ეგ იქნებოდა სუპერფინალი, თორემ ეხლა გამოდის ან რეალს ან ბილბაოს არცერთი ტურნირი არ მოუგიათ, სამაგიეროდ სუპერთასს მიართმევენ რეალს და რა დამსახურებისთვის? ის რო ამ პერიოდში უკეთეს ფორმაშია?