ჩავის მინიშნებები რიკი პუჩს

ჩავის მინიშნებები რიკი პუჩს

როგორც ჩანს, რონალდ კუმანს რიკი პუჩთან მიმართებით სრულად მცდარი შეხედულება არ ჰქონდა - მას დიდად არც ჩავი ენდობა.

Mundo Deportivo-ს ინფორმაციით, ერნანდესმა პუჩს მინიშნებები უკვე მისცა - მას შემდეგ, რაც მწვრთნელმა "ლინარესთან" მატჩში რიკი მოედნიდან პირველი ტაიმის დასრულებისთანავე გაიყვანა, "გრანდასთან" გუშინდელ შეხვედრაში, გავის გაძევების შემდეგ, ჩავიმ თამაშში ალვარო სანსი ჩართო.

მატჩისშემდგომ ინტერვიუში 41 წლის სპეციალისტმა განაცხადა:

ალვარო იმიტომ ვათამაშე, რომ ბურთს არ კარგავს. სანსი ბევრს გვმატებს - ჩვენ ის გვჭირდებოდა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 10 იანვარი 2022 16:28
    0
    რაც მაგან სათადარიგო სკამი ხეხა კიდევ როგორ თამაშობს.
    Culé [?]
    #12 10 იანვარი 2022 03:42
    0
    ან გაყიდონ, ან დააბრუნონ ბარსა "ბ"-ში, აგერ ვინც მართლა საჭიროა ისინი ვერ დაურეგისტრირებიათ, რას ელოლიავებიან!
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 10 იანვარი 2022 00:40
    0
    რიკის დაბადების წელი შეუცვალეთ და გადაიყვანეთ 15-16 წლამდელებში.
    Culé [?]
    #10 9 იანვარი 2022 23:38
    0
    ფსიქოლოგიურად უჭირს ჩემი აზრით, სეტიენის დროს და კუმანის დროსაც კი სულ სხვანაირად თამაშობდა, ეხლა ძალიან პასიური და სუსტია. ნიჭს ისევ ვხედავ, მაგრამ უნდა შეცვალოს მიდგომა
    Culé [?]
    #9 9 იანვარი 2022 23:03
    0
    კარგით ხალხნო რას ჩააცივდით ამ რიკი პუჩის, რაც გამოჩნდა მის მერე ვიძახი არაა ეგ ბიჭი ბარსას დონის და თუნდაც მარტო ფიზიკის გამო უახლოესი ხუთი წელი ვერც გახდება. გასაშვებია მე თუ მკითხავთ დროზე, კი მაინც სხვაგან მოასწროს თავის დამკვიდრება, მისთვისვეა უკეთესი
    Culé [?]
    #8 9 იანვარი 2022 19:50
    5
    რა რიკი პუჩი ტიპს ვარჯიში ეზარება , მესი რო მესია თავდაუზოგავად შრომობდა და ვარჯიშობდა, კუმანი ამ შემთხვევაში მართალი იყო მითუმეტეს გუნდიდან ამბები გააქვსო, ტიპი კრისაცაა ყველაფერთან ერთად და პლიუს ფიზიკა ნული. ბურთს ეგ ვერ იჭერს და ვერც ვერასდროს დაიჭერს აუცილებლად უნდა გაიყიდოს. ჩავიზე კომპეტენტური არამგონია აქ და ზოგადად ვინმე იყოს უშუალოდ უყურებს და ხედავს რა ბედოვლათიცაა და სანსი რო ჯობდა მაგიტო ათამაშებს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 9 იანვარი 2022 18:47
    3
    თანაც როდესაც სათამაშო პრაქტიკაზეა საუბარი, იცის რა სიტუაციაცაა ხომ? მეტი ჟინი და მონდომება ხომ არ მართებს? მეტი დრიბლინგი, მეტი მის თავზე აღება, მეტი ზონების გახსნა, ზუსტი პასები და ნაკლები ტექნიკური წუნი
    სხვანაირად ნდობას და სათამაშო დროს ვერ მოიპოვებ ბიძიკო, ასეა ეს barca-6
    გულშემატკივარი [?]
    #6 9 იანვარი 2022 18:33
    4
    ციტატა: 《○BIG ĆULE○》
    სათამაშო პრაქტიკა არ მიუღია და ვერც განვითარდა, კუმანის დიდი წვრილია მაგ საქმეში

    როდესაც ფეხბურთელი არ ვარგა გინდ სათამაშო პრაქტიკა მიეცი და გინდა სულ ძირითადში გყავდეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 9 იანვარი 2022 18:26
    2
    სათამაშო პრაქტიკა არ მიუღია და ვერც განვითარდა, კუმანის დიდი წვრილია მაგ საქმეში
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 9 იანვარი 2022 18:23
    1
    ციტატა: nikolozi96
    ბურთის კარგვაზე თუ ლაპარაკი მიდის პირველი დემბელე უნდა გაიხსენო ყოველი შეხება ან იბლანდება ან არ იცის რა ქნას აი იმენა დებილია ტიპი პროსტა საბუთი არ ააქ მაგის რომ დებილია,იმედი მაქ მოაშორებენ მაგას ტიპმა შემაძულა ბარსას ყურება

    დემბელე...
    მაგის ყურება სვარკაა, ბურთის ყველაზე უადგილო და უდროო დროს დაკარგვა, თანაგუნდელების შრომის წყალში ჩაყრა და ყოველგვარი დებილიზმები მოედანზე
    აუცილებლად გასაყიდი და მოსაშორებელია;
    რაც შეეხება რიკის, 2-3 მატჩი უნდა მისცეს და თუ ვერ მოიხოდა, მაშინ მოუწევს გუნდის გამოცვლა
    Culé [?]