მატეუ ალემანი: ფერან ტორესს ჯერ ვერ დავარეგისტრირებთ

მატეუ ალემანი: ფერან ტორესს ჯერ ვერ დავარეგისტრირებთ

ფილიპე კოუტინიოს წასვლა საკმარისი არ აღმოჩნდა იმისთვის, რომ "ბარსელონას" შემადგენლობაში ფერან ტორესისთვის ადგილი გათავისუფლდეს. ამ საკითხზე კომენტარი კლუბის სპორტულმა დირექტორმა, მატეუ ალემანიმ გააკეთა:

ფერან ტორესს ჯერ ვერ დავარესიტრირებთ, "ასტონ ვილაში" კოუტინიოს იჯარა საკმარისი არ არის. თუმცა, სხვა ოპერაციებზეც ვმუშაობთ იმისთვის, რომ რეგისტრაცია შესაძლებელი გახდეს - მოლაპარაკებები გრძელდება. 

- ციტირებს ალემანის სიტყვებს ფაბრიციო რომანო. 

Movistar-ის ეთერში იგივე განცხადება "ბარსას" კიდევ ერთმა ხელმძღვანელმა, ვიცე-პრეზიდენტმა რაფა იუსტემ გააკეთა. 

საჭიროა, რომ კლუბიდან მეტი ფეხბურთელი წავიდეს. ამაზე ვმუშაობთ და ვცდილობთ, ტორესი რაც შეიძლება მალე დავარეგისტრიროთ. 

სავარაუდოდ, ახლო მომავალში "ბარსელონას" იუსუფ დემირი, სამუელ უმტიტი და ლუკ დე იონგი დატოვებენ. ფერანი იანვრის პირველ ნახევარში თამაშს ამ პრობლემების არარსებობის შემთხვევაშიც ვერ შეძლებდა - მას "სიტიდან" გადმოსვლის დროს ტრავმა აწუხებდა, რომელიც ჯერ არ მოურჩენია, რამდენიმე დღის წინ კი კორონავირუსიც დაუდასტურდა. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 10 იანვარი 2022 00:20
    0
    ციტატა: CHEPE
    აი უნდა ვილოცო რომ ტებასი ჩაძაღლდეს მე მაგის პუტანკა დედა წავკუზე....
    ეს დედააფეთქებული მესი წავიდა, სუა წავიდა, გრიზმანი წავიდა და რაღა იყო მილიარდი ჰქონდათ გამოყოფილი ფეხბურთელების ხელფასებზე რომ ვეღარ არეგულირებეენ??? ან რა <<ცენზურის დარღვევა>> უნდა ამ ტებას აქამდე არაწუხებდა ეს სახელფასო ჭერიიიი??? რეალში რამდენს იღებენ ხელფას ნეტა ეგ ვიცოდე ყველა მაღალი დონის იგროკი ყავთ და 2 მილიონი ხელფასი როარექნება პატარა ჯემალიკომაც იცის ეგ უკვე

    ბარსას ბევრად დაბალი სახელფასო ჭერი დაუწესეს რეალთან შედარებით ვალების გამო.
    ისე ეს რეგულაცია უკან უნდა გაუკეთო ტებასს.
    ფანი [?]
    #8 9 იანვარი 2022 16:26
    0
    სუყველა დასაფერთხია ბარსას შტაბი.და ახალი შტაბი უნდა მოითხოვოს ხავიმ ..ესენი ფულის კეთებიზა არიან მაგ შტაბში.
    გულშემატკივარი [?]
    #7 9 იანვარი 2022 15:19
    1
    ეს ვერ დაარეგისტრირეს 5 თუ 6 მილიონი აქ ხელფასი და ჰოლანდი უნდათ რო მოიყვანონ რომელიც 30 მილიონს ითხოვს, ან რატომ ვერ დაარეგისტრირეს კოუტინიო ამაზე სამჯერ მაღალ ხელფასს იღებდა, რა ჯანდაბა ხდება არავინ იცის.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 9 იანვარი 2022 14:50
    0
    ციტატა: CHEPE
    აი უნდა ვილოცო რომ ტებასი ჩაძაღლდეს მე მაგის პუტანკა დედა წავკუზე....
    ეს დედააფეთქებული მესი წავიდა, სუა წავიდა, გრიზმანი წავიდა და რაღა იყო მილიარდი ჰქონდათ გამოყოფილი ფეხბურთელების ხელფასებზე რომ ვეღარ არეგულირებეენ??? ან რა <<ცენზურის დარღვევა>> უნდა ამ ტებას აქამდე არაწუხებდა ეს სახელფასო ჭერიიიი??? რეალში რამდენს იღებენ ხელფას ნეტა ეგ ვიცოდე ყველა მაღალი დონის იგროკი ყავთ და 2 მილიონი ხელფასი როარექნება პატარა ჯემალიკომაც იცის ეგ უკვე

    სადღაც ევროსპორტზე წავიკითხე ბეილი 30 მილიონამდე იღებს და ფაქტიურად არ თამაშობს. არვიცი ტებასი რანაირად აწესებს ამ რეგისტრაციებს. რა წესით?
    Culé [?]
    #5 9 იანვარი 2022 14:25
    1
    რეალთან მატჩამდე დაარეგისტრირონ რა.დედავატირე ამის რა დროს არაუხოს დამტვრევა იყო,შეტევა მაინც გვყავდეს ოპტიმალურ ფორმაში.ბრაითვაიტი,რომ იყოს დეპაის ეგეც ჯობია მგონი გუშინ რა იყო საერთოდ.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    ფანი [?]
    #4 9 იანვარი 2022 13:06
    1
    ნახევარი გუნდი თუ უნდა წავიდეს ეს ცინგლიანი ტორესი გვიშველის მერე? დემირი გასაშვებია ახლავეს მარა უმტიტი და ხეიონგი ზაფხულამდე საჭიროა რომ ლიგის ზონაში დავრჩეთ, ჯობს უმადური უინტელექტო ჩლუნგი ზანგი გაუშვან ამ ზამთარში ვინმეს მიყიდონ ან გაუცვალონ.. ზაფხულზე მეკარე (ძირითადისთვის) მარჯ და მარცხენა მცველები,ერთი ცენტრალურიც, ფორვარდი და მარცხენა ვინგერი აუცილებლად მოსაყვანია რომ რამისთვის ვიბრძოლოთ.. ხეიონგი, ღლეიონგი, ღლეპაი, ღლემბელე, ღლესტი, პუჩი, უმტიტი, დირკშტეგენი, ეზალზული ჟუტგლა ყველა გასაყიდია მაგრამ არარეალურია, როგორგინდა ან ვისგინდა ამდენი ნაგავია შეტენო, აქედან მხოლოდ ღლეიონგსა და დირკშტეგენს ექნებათ ფასი
    ფანი [?]
    #3 9 იანვარი 2022 12:55
    2
    კაუტინიო 16 იღებდა მგონი, უმტიტი გაუშვან 12 ის იღებს თუ არ წავა კონტრაქტი გაუწყვიტინ.
    გულშემატკივარი [?]
    #2 9 იანვარი 2022 12:49
    0
    კი მაგრამ რა ხელფასინმივეცით ეგეთი? დაახლოებით 15 მილიონი გამოგვაკლდა. მინუსში რომ ვყოფილიყავით ალვეშს ვერ დავარეგისტრირებდით. ამას სადღაც 6 აქვს. ანუ 9 მა8ნც ვრჩებით პლიუსში
    Culé [?]
    #1 9 იანვარი 2022 12:46
    1
    საკმარისიაო რო თქვას მერე უმტიტის გაშვება გართულდება.