არაუხო ესპანეთის სუპერ თასის განაცხადში იქნება, პედრიმ და ტორესმა კი, შესაძლოა, გრანადასთან ითამაშონ

არაუხო ესპანეთის სუპერ თასის განაცხადში იქნება, პედრიმ და ტორესმა კი, შესაძლოა, გრანადასთან ითამაშონ

AS-ის ინფორმაციით, რონალდ არაუხო, რომელმაც ცოტა ხნის წინ ოპერაცია გაიკეთა, ესპანეთის სუპერ თასის განაცხადში მოხვდება.

წყაროს ცნობით, კლუბი ოთხშაბათს გადაწყვეტს, ურუგვაელი მცველი 12 იანვარს, "რეალის" წინაღმდეგ თამაშს შეძლებს თუ არა. თუ ასე არ მოხდა, არაუხოს 16 იანვარს ფინალში (თუ კატალონიელებმა მადრიდელთა ბარიერი გადალახეს) ასპარეზობა შეეძლება.

რაც შეეხებათ პედრი გონსალესსა და ფერან ტორესს: ამავე წყაროს თანახმად, "გრანადას" წინააღმდეგ ხვალ გასამართ შეხვედრაში მათი მონაწილეობა ჯერ კიდევ შესაძლებელია - ორივე მათგანს ამისთვის COVID-19-ისგან განკურნება (ტორესს - დარეგისტრირებაც) სჭირდება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 8 იანვარი 2022 15:54
    0
    ციტატა: 《○BIG ĆULE○》
    ციტატა: ალექსანდრე გეგეჭკორი
    《○BIG ĆULE○》,
    დეპაი გაუშვით გუნდიდან?

    დეპაის მე ძირითადში ვერ ვხედავ, სათადარიგოზე მესმის მაგრამ შეტევის სუსტი რგოლი არის აშკარად და მისი ტრამვის შემდეგ უკეთ ითამაშა გუნდმა შეტევაში, თან არც ვარგა ფორვარდად, გარემარბად კიდევ იყო და ფორვარდობა არ გამოსდის, არააქ სამაგისო თვისებები, მოკლედ არაა ბარსას დონის მოთამაშე და ძირითადში არ უნდა იყოს, სკამს კი ნაღდად გააძლიერებს

    ნამდვილად კარგი ვარიანტია სათადარიგოზე, ამისთანები არ გვაწყენს რა თქმა უნდა პატარა ხელფასით.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 8 იანვარი 2022 01:16
    1
    ციტატა: ალექსანდრე გეგეჭკორი
    《○BIG ĆULE○》,
    დეპაი გაუშვით გუნდიდან?

    დეპაის მე ძირითადში ვერ ვხედავ, სათადარიგოზე მესმის მაგრამ შეტევის სუსტი რგოლი არის აშკარად და მისი ტრამვის შემდეგ უკეთ ითამაშა გუნდმა შეტევაში, თან არც ვარგა ფორვარდად, გარემარბად კიდევ იყო და ფორვარდობა არ გამოსდის, არააქ სამაგისო თვისებები, მოკლედ არაა ბარსას დონის მოთამაშე და ძირითადში არ უნდა იყოს, სკამს კი ნაღდად გააძლიერებს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 8 იანვარი 2022 00:38
    2
    როგორ მაინტერესებს გავი პედრის დუეტი ცენტრში როგორი იქნება. მინდა დავწერო მესამე დეიონგითქო, მაგრამ რო ვაკვირდები ნიკო უფროა ძირითადის კაცი
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    Culé [?]
    #7 7 იანვარი 2022 23:53
    0
    პედრი მაინტერესებს,როგორ ფორმაში იქნება.იმედია დონეს დადებს ისევ და რეალთან თუ არა შემდეგ მატჩებში ძირითადიდან დაიწყებს.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    ფანი [?]
    #6 7 იანვარი 2022 23:34
    0
    《○BIG ĆULE○》,
    დეპაი გაუშვით გუნდიდან?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 7 იანვარი 2022 23:24
    0
    იმედია პედრიც და ფერანიც გვეყოლება გრანადასთან
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 7 იანვარი 2022 23:12
    2
    ძაან კაი ამბავია, ასეთი სასტავი მანახა ახლა:
    შტეგო
    ალვესი-არაუხო-პიკე-ალბა
    ბუსი
    გავი-პედრი
    ტორესი-ფატი-დემბელე/აბდე
    წესით რეალს მოვუგებთ
    Culé [?]
    #3 7 იანვარი 2022 23:11
    0
    ციტატა: XAVI 6-8
    ციტატა: CHEPE
    აი ნეტამც ყველა დაბრუნდებოდეს პედრი და ტორესი ხვალიდანვე დანარჩენი რეალამდე.. იმ ნაბიჭვრებთან 4 ზედიზედ წაგებული კლასიკო უნდა ამოადენინონ ძმრად <<ცენზურის დარღვევა>>ები

    შტეგო
    ალიოშა არაუხო პიკე ალბა
    გავი ბუსკეცი პედრი
    ტორესი ფატი დემბელე
    ასე შეუტევხი შესაძლებლობა რო იყოს რეალს.
    ტორესი მეიმედბა და ინედია გაამართლებს მოლოდინს.
    უნდა მოვიგოთ რადაც არუნდა დაგვიჯდეს

    მაგ დაცვით 2 გოლი თუ არ გავუშვით ჩათვალე სასწაული მოხდა და ეგაა :)
    ფანი [?]
    #2 7 იანვარი 2022 22:59
    0
    რეალს უნდა მოვუგოთ♥️
    წევრი [?]
    #1 7 იანვარი 2022 22:20
    1
    ციტატა: CHEPE
    აი ნეტამც ყველა დაბრუნდებოდეს პედრი და ტორესი ხვალიდანვე დანარჩენი რეალამდე.. იმ ნაბიჭვრებთან 4 ზედიზედ წაგებული კლასიკო უნდა ამოადენინონ ძმრად <<ცენზურის დარღვევა>>ები

    შტეგო
    ალიოშა არაუხო პიკე ალბა
    გავი ბუსკეცი პედრი
    ტორესი ფატი დემბელე
    ასე შეუტევხი შესაძლებლობა რო იყოს რეალს.
    ტორესი მეიმედბა და ინედია გაამართლებს მოლოდინს.
    უნდა მოვიგოთ რადაც არუნდა დაგვიჯდეს