ოფიციალურად: ფილიპე კოუტინიო ასტონ ვილაში ითამაშებს

ოფიციალურად: ფილიპე კოუტინიო ასტონ ვილაში ითამაშებს

"ბარსელონას" ბრაზილიელი ფეხბურთელი, ფილიპე კოუტინიო სეზონის ბოლომდე იჯარით "ასტონ ვილას" შეუერთდება.

კატალონიური კლუბის მიერ გავრცელებული ოფიციალური განცხადების თანახმად, შეთანხმება გამოსყიდვის უფლებას ითვალისწინებს. ტრანსფერი მას შემდეგ დასრულდება, რაც ფეხბურთელი სამედიცინო შემოწმებას წარმატებით გაივლის და ბრიტანეთში მუშაობის უფლებას მიიღებს.

ინგლისური გუნდი კოუტინიოს ანაზღაურების ნაწილის გადახდის ვალდებულებას იღებს (Sport-ის მტკიცებით, 2/3-ის). იგი ბირმინგემში უახლოეს პერიოდში გაემგზავრება.

ბრაზილიელი "ბარსას" 2018 წლის იანვარში, "ლივერპულიდან" შეუერთდა. "ბარსელონაში" ჩატარებულ 106 შეხვედრაში მის მონაგარს 25 გოლი, 15 საგოლე გადაცემა, 2 ლა ლიგა, 2 ესპანეთის თასი და 1 ესპანეთის სუპერ თასი შეადგენს. იგი კლუბის ისტორიაში ყველაზე ძვირადღირებული შენაძენია. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 19 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #19 7 იანვარი 2022 19:49
    2
    ოქროს ბიჭუნა იყო ლივერში, აქ რომ გადმოვიდა კარგი სტარტი ჰქონდა 14 ნომრიანი მაისურით, თითქოს იდეალური. სულ ბრძოლობდა, სულ დამტკიცებას ცდილობდა, იყო რაღაც ფაქტორები, გუნდის კრიზისი, ხან სხვა პოზიციაზე ათამაშებდნენ, ტრამვები, გამონათებებიც ჰქონდა, მაგრამ ფაქტია, მიუხედავად გულშემატკივრების და მისი დიდი სურვილისა, ვერ იპოვა საკუთარი თავი. უსამართლოდაც ექცეოდნენ ბოლო პერიოდში, გუნდი რომ აგებს და სკამზე კოუტინიო გიზის, სხვა ალტერნატივის გარეშე, რომელსაც ბოლო ბოლო გასროლა მაინც შეუძლია შორიდან, უნდა გამოიყვანო.

    მე და გულშემატკივრების დიდ ნაწილს ბოლო წამამდე გვჯეროდა, რომ აქ თავის სიტყვას იტყოდა, ყველა მისი ბურთთან შეხება რაღაც ოპტიმიზმის საშუალებას იძლეოდა. მე მაინც მგონია, ხელშეწყობა რომ ჰქონოდა, სტადიონზე რომ არ ესტვინათ მისთვის, სათამაშო დრო რომ მიეცათ, მინიმუმ უფრო მეტს იტყოდა, ვიდრე თქვა.

    მადლობა კოუ, უამრავი მცდელობისთვის, რომ კულეების სიყვარულით სავსე გული გაგეთბო, მსხვერპლი ხარ ამ გუნდის საშინელი მენეჯმენტის და პოლიტიკის, იმედია პრემიერ ლიგაში კიდევ გაიბრწყინებ. იმ ტურნირზე, სადაც ერთ დროს მეფეს გეძახდნენ...
    Culé [?]
    #18 7 იანვარი 2022 17:30
    2
    ჩავარდნილი სატრანსფერო პოლიტიკის ერთ-ერთი ნათელი მაგალითი!!! მოკითხვა ბართოს
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #17 7 იანვარი 2022 16:08
    3
    წადი და უკან არ მოიხედო.
    საცოდაობაა ამას 145 მილიონიან ფეხბურთელზე, რომ ვამბობ, მაგრამ დღეს 10 კი არ ღირს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 7 იანვარი 2022 16:01
    2
    იმედია ათამაშდება მაინც და უკან არ მოგვიგდებენ.
    Culé [?]
    #15 7 იანვარი 2022 15:55
    0
    ერთი მეორეზე ზედიზედ არ უთამაშია და ვერ თამაშობსო ამბობთ.
    --------------------
    ARTHUGS
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 7 იანვარი 2022 15:19
    2
    აბა ჰე იმედია აღარ დაბრუნდები ბარსაში
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #13 7 იანვარი 2022 14:58
    4
    ლივერპულიდან მასკერანო და სუარესი როცა ვიყიდეთ ეგრევე ლიგა დავდეთ ეს რა სლე გამოდგა
    გულშემატკივარი [?]
    #12 7 იანვარი 2022 14:22
    4
    სწივენის იმედი მაქვს რო აათამაშებს და მაგასაც ეშველება და ჩვენც
    გულშემატკივარი [?]
    #11 7 იანვარი 2022 14:12
    2
    მოვიშორეთ ერთი მორი, მაგრამ ძალიან ნუ გავიხარებთ, მხოლოდ ნახევარი წლით. ეხლა ძალიან სერიოზულად უნდა მხარი დაუჭიროთ კოუტინიოს, რომ ათამაშდეს და კლუბს სურვილი გაუჩნდეს მისი გამოსყიდვის, თორემ ერთხელ უკვე გაუშვით და მოგვიბრუნეს უკან. თანაც ჩვენვე გაგვიტანა მე-7 და მე-8 გოლი, ჩამოიკიდა ჩემპიონთა ლიგის გამარჯვებულის მედალი, მობრუნდა ბარსასში, დაჯდა სკამზე და უსირცხვილიდ გააგრძელა იოლი დიდი ხელფასის თვლა. ღმერთმა არ ჰქნას რომ ეს განმეორდეს, თორემ კიდევ ერთი წელი მოგვიწევს მისით მოხიბლვა, 1,5 წლით მიყავთო, გამოსყიდვის აუცილებლობის პირობითო, 50-70% ხელფასს გადაუხდიანო და კიდევ ბევრი სხვა. ნეტა ვინ ავრცელებს ამდენ ცრუ ინფარმაციას
    გულშემატკივარი [?]
    #10 7 იანვარი 2022 14:10
    2
    გამოსყიდვის ვალდებულება უნდა ჩაედოთ ასე არ გამოისყიდიან და წლის ბოლოს ისევ ჩვენი ფეხბურთელი იქნება.დ თან მთლიან ხელფასსაც არ იხდიან რა უბედურებაა დავიჯერო უკეთესი ვარიანტი არ იყო? ყველაფერში ბანძებუ როგორ არიან
    ფანი [?]
    #9 7 იანვარი 2022 13:48
    0
    ციტატა: 《○BIG ĆULE○》
    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: VanillaDream
    გაიყოლე სლემბელეც.

    ეგეც ჯობია რომ ამზამთარს გაუშვან ძაან წელავს უკვე და უფასოდ დაკარგვას 30 მილიონში ვინმეს შეტენონ ან გაუცვალონ მანიუს მარსიალში

    მარსიალს რაშფორდი ან კავანი ჯობია

    არ გვაძლევს თორე ეგ მეც ვიცი:დ:დ კავანიც არ მოგვცა მჭირდებაო მარსიალს ეტყობა სათამაშო დრო არააქვს დიდი და ამიტომ აპირებს წასვლას... რაშფორდი გააასწორებდა ახალგაზრდაცაა
    Culé [?]
    #8 7 იანვარი 2022 13:46
    0
    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: VanillaDream
    გაიყოლე სლემბელეც.

    ეგეც ჯობია რომ ამზამთარს გაუშვან ძაან წელავს უკვე და უფასოდ დაკარგვას 30 მილიონში ვინმეს შეტენონ ან გაუცვალონ მანიუს მარსიალში

    მარსიალს რაშფორდი ან კავანი ჯობია
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 7 იანვარი 2022 13:44
    3
    ეხა უმტიტის ჯერია
    ფანი [?]
    #6 7 იანვარი 2022 13:42
    3
    ციტატა: VanillaDream
    გაიყოლე სლემბელეც.

    ეგეც ჯობია რომ ამზამთარს გაუშვან ძაან წელავს უკვე და უფასოდ დაკარგვას 30 მილიონში ვინმეს შეტენონ ან გაუცვალონ მანიუს მარსიალში
    ფანი [?]
    #5 7 იანვარი 2022 13:42
    3
    კარგია მნიშვნელოვნად შემცირდება სახელფასო ბიუჯეტი კოუტინიო დემბელე ნეტუ ლენგლე უმტიტი მინგესა ბრეითა ხე იონგი ხოარ ღადაობ რამდენი ნაგავია მოსაშორებელი
    Culé [?]
    #4 7 იანვარი 2022 13:41
    4
    იმედია კარგად ითამაშებს და გამოისყიდიდბასტონ ვილა
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    გულშემატკივარი [?]
    #3 7 იანვარი 2022 13:41
    2
    როგორც იქნა,ერთი ნაგავი მოვიშორეთ
    Culé [?]