ასტონ ვილა კოუტინიოს ხელფასის 50-70%-ს გადაიხდის

ასტონ ვილა კოუტინიოს ხელფასის 50-70%-ს გადაიხდის

"ბარსელონას" შემტევი ნახევარმცველი, ფილიპე კოუტინიო "ასტონ ვილაში" გადასვლასთან ახლოსაა. 

ჟერარ რომეროს ინფორმაციით, "ბარსასა" და ინგლისურ კლუბს შორის მოლაპარაკებები გადამწყვეტ ეტაპზეა. მხარეები ტრანსფერის დეტალებს ათანხმებენ. რომეროს თქმით, "ასტონ ვილას" სურს, რომ კოუტინიოს გამოსასყიდი თანხა, რაც შეიძლება, დაბალი იყოს, რათა მათ ხელფასის დიდი ნაწილის გადახდა შეძლონ. 

ჟურნალისტის ცნობით, შესაძლოა, ბირმინგემელებმა 29 წლის ფეხბურთელის ანაზღაურების 50-70% დაფარონ. ჯერჯერობით უცნობია, თანახმაა თუ არა "ბარსა" ამ პირობაზე. 

სავარაუდოდ, კოუტინიო "ასტონ ვილას" სეზონის ბოლომდე იჯარით შეუერთდება, შემდეგ კი ინგლისური კლუბი მას გამოისყიდის. 


  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 7 იანვარი 2022 16:27
    0
    მოკლედ ყველას ყველაფერი მუქთად უნდა ჩვენგან.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 7 იანვარი 2022 03:12
    1
    თუ 70% გადაიხდის გამოსყიდვის ვალდებულებით არაა ცუდი.
    გულშემატკივარი [?]
    #8 7 იანვარი 2022 00:02
    0
    ხელფასის 70% არაა ცუდი ვარიანტი.
    არსებულ სიტუაციაში სახელფასო ბიუჯეტის შემცირება საშუალებას მისცემს გუნდს ტორესი დაარეგისტრიროს და შეიძლება 2 ფეხბურთელიც დაიმატოს, თუნდაც იჯარით.
    კოუტინიოს დიდი ხელფასი აქვს და 70% თუ გადაიხადა ასტონ ვილამ კარგი შედეგია.

    რა თქმა უნდა სასაცილო და საზიზღარი სიტუაციაა. მაგრამ რეალობა ასეთია და სუბიექტის მართვა მკაცრი რეალობიდან გამოსავალის ძებნაა და არა რომანტიკა.
    Culé [?]
    #7 6 იანვარი 2022 23:51
    1
    შობას გილოცავთ ყველას!
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 6 იანვარი 2022 23:31
    1
    ოღონდ წაშავდეს და
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    გულშემატკივარი [?]
    #5 6 იანვარი 2022 23:30
    0
    ლაპორტაზე ასეთი დაბალი წარმოდგენა არ მაქ ასეთი ბანძი პირობით რო გაუშვას გუნდიდან კოუ ,იმედია წესოერი პირობით გაუშვებენ
    Culé [?]
    #4 6 იანვარი 2022 23:15
    1
    El pistolero 9,
    გამოსყიდვის ვალდებულებით თუა ნახევარი სეზონი როგორმე გადავიხდით 50-30% ხელფასს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 6 იანვარი 2022 22:52
    1
    იჯარით ვატანთ და ხელფასის გადახდაც არ უნდათ ამ უპატრონოებს?! ამათ მაინცააქვთ ფული
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    Culé [?]
    #2 6 იანვარი 2022 22:41
    1
    გვაწყობს
    წევრი [?]