ჟუტგლას პერფორმანსი ლა ლიგის კლუბებს უყურადღებოდ არ დარჩენიათ

ჟუტგლას პერფორმანსი ლა ლიგის კლუბებს უყურადღებოდ არ დარჩენიათ

Sport-ის ინფორმაციით, "ბარსელონას" ახალგაზრდა ფეხბურთელის, ფერან ჟუტგლას კარგი პერფორმანსი ლა ლიგის კლუბებს უყურადღებოდ არ დარჩენიათ.

ამავე წყაროს ცნობით, ესპანური გუნდები 22 წლის თავდამსხმელის გარშემო არსებულ ვითარებას მომავალ ზაფხულში დააკვირდებიან და, შესაძლებლობის მიღების შემთხვევაში, მის შეძენას შეეცდებიან.

ტონი ჟუანმარტის თქმით, "ბარსელონაში" მიიჩნევენ, რომ ახლა - როდესაც ჟუტგლა საკუთარი მაქსიმუმის გაღებაზეა ორიენტირებული - ფეხბურთელის მომავალთან დაკავშირებით გადაწყვეტილებების მიღება ძალიან ადრეა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #12 8 იანვარი 2022 05:10
    0
    ფაქტია, ფეხბურთელებში 100 მილიონები არ უნდა დახარჯონ. რომელმა გაამართლა?! არცერთმა. მეც ვერაფერს განსაკუთრებულს ვხედავ ჟუტკლა/ეზალზულებში. ამათნაირ მოთამაშეს, სკამსაც არავინ გააკარებდა 10 წლის წინ. რას იზავ, დრონი მეფობენ 🤷
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 7 იანვარი 2022 15:16
    1
    ჯერ-ჯერობით კარგად გამოიყურება მინიმუმ ეს სეზონი ხელი არ დაედოს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #10 6 იანვარი 2022 23:46
    2
    დეპაიზე ბევრად უკეთ ეწყობა გუნდს
    --------------------
    #infinit8iniesta
    Culé [?]
    #9 6 იანვარი 2022 22:48
    0
    რავიცი რაც არი ესაა. სკამზე კარგი ბიჭი იქნება და ძირითადში მე პირადად ამას ვერ ვხედავ
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    Culé [?]
    #8 6 იანვარი 2022 22:25
    0
    კარგი გოლისბალღო აქვს და წესით გაიყიდება კარგად
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    Culé [?]
    #7 6 იანვარი 2022 22:21
    1
    მგავსი ხელფასით არავინ იყიდება ჯერ კარგი ბიჭაა მონდომებული და თითქმის 100% შედეგით.
    Culé [?]
    #6 6 იანვარი 2022 22:06
    0
    ციტატა: ალექსანდრე გეგეჭკორი
    La Pulga10,
    ამას 5 მილიონზე მეტი შეუძლია

    კი აბა რა.ფატის,ტორესის,სლემბელეს(თუ დარჩა),დეპაის და აბდეს ხელში დრო მიეცემა.მე ვერაფერს ვხედავ ამ ბიჭში ისეთს,რის გამოც არ უნდა გაყიდონ.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #5 6 იანვარი 2022 21:39
    0
    დიდად არ მომწონს ჯერ-ჯერობით, მაგრამ გოლის ალღო აქვს, ფაქტია
    --------------------
    "They won't remember the trophies we won, they will remember the way we played" - Pep Guardiola.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 6 იანვარი 2022 21:34
    0
    მოკლედ დააკვირდებიან და თუ სტაბილურად კარგად ითამაშებს, მაშინ იყიდიან არა? რავა ყველა დაჭკვიანდა ჩვენს მეტი. აგერ დემბელე წაიყვანონ 10 მილიონად.
    ფანი [?]
    #3 6 იანვარი 2022 21:33
    2
    La Pulga10,
    ამას 5 მილიონზე მეტი შეუძლია
    Culé [?]