კოუტინიოს შემოთავაზება არ აქვს, ნეტუს ზამთარში წასვლა გამორიცხულია

კოუტინიოს შემოთავაზება არ აქვს, ნეტუს ზამთარში წასვლა გამორიცხულია

ესპანელი ჟურნალისტი, ელენა კონდისი "ბარსელონას" ბრაზილიელი ფეხბურთელების, ფილიპე კოუტინიოსა და ნეტუს შესახებ ახალ ინფორმაციას ავრცელებს.

წყაროს თანახმად, 29 წლის ნახევარმცველის გარემოცვა ამბობს, რომ ფილიპე წასვლაზე თანახმაა, თუმცა ამ მომენტისთვის არც მას და არც მის აგენტებს შემოთავაზება არცერთი კლუბიდან არ აქვთ. 

რაც შეეხება ნეტუს, 32 წლის მეკარეს "ბარსას" დატოვება სურს, თუმცა მისი ზამთარში წასვლა, პრაქტიკულად გამორიცხულია. 

ჟურნალისტის ცნობით, ამ მოცემულობიდან გამომდინარე, "ბარსელონა" დანი ალვესსა და ფერან ტორესს კვლავ ვერ არეგისტრირებს.


  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 5 იანვარი 2022 14:10
    0
    ციტატა: NEYBarca
    უმთითი დათანხმდაო წასვლას :დ

    კი ოღონდ იმ გუნდში უნდა ვინც ჩემპიონთა ლიგაზე თამაშობს.
    Culé [?]
    #10 5 იანვარი 2022 01:00
    1
    რა გასაკვირია საღად მოაზროვნე ადამიანმა კოუ რატომ უნდა იყიდოო??? როცა მაგ ფასში ვინმე ახალგაზზრდას იყიდი რომელიც იფრენს მოდენაზე სიხარულით
    Culé [?]
    #9 5 იანვარი 2022 00:05
    0
    ციტატა: 《○BIG ĆULE○》
    ციტატა: nikusha
    ციტატა: 《○BIG ĆULE○》
    nikusha,
    ობემეიანგი არის ძალიან უპასუხისმგებლო და საშინელი ფეხბურთელი, არსენალმა კაპიტნობა ჩამოართვა და განაცხადშიც აღარ ახვედრებს, ტიპს იმდენად ჰკიდია გუნდი რომ თამაშის წინ ვარჯიში იმიტომ გააცდინა რომ ტატუ გაეკეთებინა, და დარწმუნებული ხარ რომ გვინდა ეგეთი ფეხბურთელი?

    იჯარით ვამბობ მხოლოდ თორე ყიდვა სისულელეა პირველრიგში იმიტომ რომ 32 წლისაა

    იჯარითაც არაა კარგი, უკონტროლო ტიპია, გასახდელში ცუდ განწყობას დააყენებს და სხვებს მისცემს ცუდ მაგალითს, ნე არ ვისურვებდი, ბებერი შემტევის იჯარაზე თუა საქმე ჯეკო კაი იქნებოდა, ან ჟირუ

    ჟირუ რათ გვინდა მარტო თავით თამაშობს კარგად და ჯეკო კიდევ ბევრ თამაშში ვარდებახოლმე. მე ვფიქრობ ყველაზე კარგი ვარიანტი იყო კავანი მაგრამმ... ყველამ კარგად ვიცით რაც მოხდა....
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    Culé [?]
    #8 4 იანვარი 2022 23:59
    0
    ციტატა: nikusha
    ციტატა: 《○BIG ĆULE○》
    nikusha,
    ობემეიანგი არის ძალიან უპასუხისმგებლო და საშინელი ფეხბურთელი, არსენალმა კაპიტნობა ჩამოართვა და განაცხადშიც აღარ ახვედრებს, ტიპს იმდენად ჰკიდია გუნდი რომ თამაშის წინ ვარჯიში იმიტომ გააცდინა რომ ტატუ გაეკეთებინა, და დარწმუნებული ხარ რომ გვინდა ეგეთი ფეხბურთელი?

    იჯარით ვამბობ მხოლოდ თორე ყიდვა სისულელეა პირველრიგში იმიტომ რომ 32 წლისაა

    იჯარითაც არაა კარგი, უკონტროლო ტიპია, გასახდელში ცუდ განწყობას დააყენებს და სხვებს მისცემს ცუდ მაგალითს, ნე არ ვისურვებდი, ბებერი შემტევის იჯარაზე თუა საქმე ჯეკო კაი იქნებოდა, ან ჟირუ
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    Culé [?]
    #7 4 იანვარი 2022 23:26
    1
    ნეტუ დარჩება ზაფხულამდე. კოუტინიო მოსაშორებელია ახლავე
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    Culé [?]
    #6 4 იანვარი 2022 22:39
    1
    ბოლო-ბოლო კონტრაქტები გაუწყვიტეთ უმტიტის და კოუტინიოს რა.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #5 4 იანვარი 2022 22:17
    0
    ციტატა: 《○BIG ĆULE○》
    nikusha,
    ობემეიანგი არის ძალიან უპასუხისმგებლო და საშინელი ფეხბურთელი, არსენალმა კაპიტნობა ჩამოართვა და განაცხადშიც აღარ ახვედრებს, ტიპს იმდენად ჰკიდია გუნდი რომ თამაშის წინ ვარჯიში იმიტომ გააცდინა რომ ტატუ გაეკეთებინა, და დარწმუნებული ხარ რომ გვინდა ეგეთი ფეხბურთელი?

    იჯარით ვამბობ მხოლოდ თორე ყიდვა სისულელეა პირველრიგში იმიტომ რომ 32 წლისაა
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    Culé [?]
    #4 4 იანვარი 2022 22:10
    0
    nikusha,
    ობემეიანგი არის ძალიან უპასუხისმგებლო და საშინელი ფეხბურთელი, არსენალმა კაპიტნობა ჩამოართვა და განაცხადშიც აღარ ახვედრებს, ტიპს იმდენად ჰკიდია გუნდი რომ თამაშის წინ ვარჯიში იმიტომ გააცდინა რომ ტატუ გაეკეთებინა, და დარწმუნებული ხარ რომ გვინდა ეგეთი ფეხბურთელი?
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    Culé [?]
    #3 4 იანვარი 2022 22:07
    0
    ტოტეჰემს გაატანეთ 20 მლნ ანარადა არსენალს ობამეიანგში გავუცვალოთ. კავანი არ მოდის ფაქტია ლ.დე იონგი წავა და თუ არც წავიდა მაგის იმედზე ვერ ვიქნებით და ფორვარდი საჭიროა და ობამა იდეალური ვარიანტია ამ წუთას მე პირადად მორატასაც მირჩევნია სკამზე უნდა იყოს მაინც და სად ხე მორატა აფსაიდა ტიპი იყოს და სად ობამა, სახელი მაინც არის და სახიფათო იქნება საჯარიმოში და გამქცევი ტიპიცაა მორატა კი საჯარიმოში გდია სულ
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    Culé [?]
    #2 4 იანვარი 2022 21:29
    0
    უმთითი დათანხმდაო წასვლას :დ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 4 იანვარი 2022 21:05
    1
    ეს ორი ერთი და იგივე სტატია რამე მაფიაა თუ ბაგია