ჩელსისა და კრისტენსენს შორის მოლაპარაკებები ბარსელონას გამო ჩაიშალა

ჩელსისა და კრისტენსენს შორის მოლაპარაკებები ბარსელონას გამო ჩაიშალა

"ჩელსი" და გუნდის ცენტრალური მცველი ანდრეას კრისტენსენი კონტრაქტის გახანგრძლივებასთან დაკავშირებით მოლაპარაკებებს აწარმოებდნენ, თუმცა, საქმეში "ბარსელონას" ჩართვის შემდეგ ყველაფერი შეიცვალა.

ინგლისელი სპორტული ჟურნალისტის, ნათან გისინგის ინფორმაციით, კრისტენსენი "ლურჯებთან" ხელშეკრულებას აღარ ახანგრძლივებს, ამის ერთ-ერთი მიზეზი კი "ბარსაა".

წყაროს ცნობით, 25 წლის უკანახაზელი "ჩელსისთან" ახალი 4-წლიანი კონტრაქტის გაფორმებასთან ძალიან ახლოს იყო, მაგრამ მოლაპარაკებები შეწყდა, რადგან დანიელი ფეხბურთელით "ბლაუგრანა" დაინტერესდა.

ცნობისთვის, კრისტენსენი ზაფხულში თავისუფალი აგენტი ხდება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    გულშემატკივარი [?]
    #9 3 იანვარი 2022 21:39
    0
    იმედია სლე პესეჟე არ ჩაერევა საქმეში.დ ეგენი ხო ლიჟბი ბარსა იყოს დაინტერესებული და ყველა მიყავთ დ
    Culé [?]
    #8 3 იანვარი 2022 20:41
    0
    უფასოდ კანფეტ ტრანსფერი იქნება.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 3 იანვარი 2022 19:45
    0
    ციტატა: shu1987
    ეს ვის რა შოში და კოლად უნდა, რა კრისტენსენი ?? ჩემი აზრით ამას არ იყიდიან როცა ამდენი ახალგაზრდაა გუნდში პლიუს მცველები სავსეა თუარ გაუშვეს ახალს არ მოიყვანენ, ძირითადის მცველები არაუხო-გარსია იქნება პლიუს ასპილიგუეტაო და კრისტენსენი ??

    რას ერჩი კრუსტენსენს მშვენიერი მცველია, მაღალიც , პოზიციურად კარგად თამაშობს, არც ნელი არაა, დარტყმაც კაი აქვს, თან უფასოდ მოგვყავს ფულს კიარ ვიხდით, ლენგლე, უმტიტი, გარსია, მინგეზა, დესტიდან თუ შენ რომელიმე მცველი გგონია ცდები, არაფრად არ ვარგნან, პიკე-არაუხო კარგები არიან მაგრამ პიკე ასაკშია, აზპილიკუეტა მარჯვენა მცველიცაა და ცენტრალურიც, თან ეგეც ასაკშია, კრისტენსენი კი 25 წლის სტაბილური მცველია, ეგეთ მცველს უფასოდ სად ითრევ?
    Culé [?]
    #6 3 იანვარი 2022 19:31
    0
    ეს ვის რა შოში და კოლად უნდა, რა კრისტენსენი ?? ჩემი აზრით ამას არ იყიდიან როცა ამდენი ახალგაზრდაა გუნდში პლიუს მცველები სავსეა თუარ გაუშვეს ახალს არ მოიყვანენ, ძირითადის მცველები არაუხო-გარსია იქნება პლიუს ასპილიგუეტაო და კრისტენსენი ??
    ფანი [?]
    #5 3 იანვარი 2022 19:15
    1
    ციტატა: nika 54
    აბა სხვებს რას ვერჩით, ყველას ვურჩევთ არ გაახანგრძლივონ და უფასოდ მოვიდნენ. აი დემბელემაც თავისი მოკლე ჭკუით გადაწყვიტა რო ეს მშვენიერი შანსია, წავიდეს უფასოდ და იქ ბონუსები მიიღოს 20 იქნება თუ 10 მილიონი.

    კრისტიანსენმა პატიოსნად იშრომა, მთელი კონტრაქტის განმავლობაში, დემბელე მხართეძოზე იყო წამოგირებული, ერთი პროცენტი სიკეთე არ მოუტანია ბარსასთვის, და როცა ბარსას დაჭირდა, დემბელემ ზურგი აქცია! აბა ისე ყველა თავისუფალია თავის არჩევანში. რათქმაუნდა ჩვენ არ მოგვწონს როცა ბარსას ეხება,მაგრამ ეს ბიზნესია სამწუხაროდ, და არა სპორტი!
    გულშემატკივარი [?]
    #4 3 იანვარი 2022 18:55
    0
    კაია ფიზიკურად ძლიერი მცველი იმედია რაცარუნდა იყოს 2 სართულზე და პოზიციურად კარგად თამაშობს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 3 იანვარი 2022 18:26
    0
    აბა სხვებს რას ვერჩით, ყველას ვურჩევთ არ გაახანგრძლივონ და უფასოდ მოვიდნენ. აი დემბელემაც თავისი მოკლე ჭკუით გადაწყვიტა რო ეს მშვენიერი შანსია, წავიდეს უფასოდ და იქ ბონუსები მიიღოს 20 იქნება თუ 10 მილიონი.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 3 იანვარი 2022 18:19
    1
    《○BIG ĆULE○》,
    კი ნამდვილად. ორივე გამოცდილი ფეხბურთელია. ასპილიკუეტას არც ადაპტაციის პრობლემა ექნება. კრისტენსენი იმედია გადმოვა და კარგად ითამაშებს
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 3 იანვარი 2022 18:07
    6
    აზპილიკუეტა და კრისტენსენი თუ წამოვიდა ჩელსიდან ძაან წაგვადგება დაცვაში