მორატა 18-თვიან კონტრაქტზე თანახმაა

მორატა 18-თვიან კონტრაქტზე თანახმაა

"იუვენტუსის" თავდამსხმელის, ალვარო მორატას "ბარსელონაში" შესაძლო გადმოსვლაზე უფრო და უფრო ბევრი იწერება.

იტალიური GOAL-ის ჟურნალისტის, რომეო აგრესტის ინფორმაციით, მორატა "ბარსელონასთან" 18-თვიან კონტრაქტს დათანხმდა, თუმცა, ტრანსფერის დასრულებამდე ჯერ ადრეა.

წყაროს ცნობით, სანამ "იუვე" 29 წლის ესპანელის გაშვებას დათანხმდება, ტურინელებმა ჯერ მისი შემცვლელი უნდა მოძებნონ. გარდა ამისა, იმისათვის, რომ გარიგება შედგეს, კატალონიურ კლუბს სჭირდება "ატლეტიკოს" თანხმობაც, რომლის საკუთრებაში მორატა იმყოფება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #15 1 იანვარი 2022 03:39
    0
    გრიზმანი ატლეტიკოში, დემბელე იუვეში, მორატა ბარსაში- ასეთი სურათი იქნება ვითომ?
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    გულშემატკივარი [?]
    #14 31 დეკემბერი 2021 20:09
    0
    კი ბატონებო, ყველას აზრს პატივს ვცემ. ჩემი კომენტარის ბოლოს მე დავწერე, რომ ღმერთმა ქნას რომ ვცდებოდე მეთქი, და კიდევ ვიმეორებ - ღმერთმა ქნას... თქვენი იყოს მართალი...
    მაგრამ იმის თქმა მინდა, რომ რაშია საჭირო ამდენი ნახევრად ფეხბურთელი? არც ერთი უფასოდ გადმოსული არ ყოფილა უფასო, და საკმაოდ დიდი თანხებიც იხდება.... და როდესაც საქმე იქამდე მიდის, რომ - კარგია, მაგრამ ბარსას ვერ მოერგო - ყველა მათგანი იწყებს სპეკულიანტობას და ფულის გამოძალვას. არცერთს არ უთქვია რომ - ვერ ვივარგე და წავალო. ყველა სარგებელს ჯიჯგნის კლუბიდან, თუმცა ძალიან კარგად იციან რომ არ ვარგიან. და ვერც ყიდის მათ კლუბი, იმიტონ რომ ნაგავია ყველა.
    ხოდა იმას ვამბობ, რომ ამდენ ბალასტში ამხელა ფულების გადახდას არ ჯობია, რომ დაგროვდეს ეს თანხები და ერთი-ორი ისეთი იყიდონ ვინც ნამდვილად მოერგება გუნდს.
    ამაშია საქმე, თორემ როგორ არ მინდა რომ ტორესმა და მორატამ გაამართლონ და მიეხმარონ გუნდს.
    ჩვენ ყველა აქ ვართ და ყველაფერს დავინახავთ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 31 დეკემბერი 2021 16:56
    1
    რაღა მოძებნა უნდათ, დემბელეს ხო მაინც ეჩალიჩებიან და გავატანოთ იაფად 20-30 მოგვცენ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 31 დეკემბერი 2021 16:34
    0
    VanillaDream,
    სადმე წაიკითხე რო მომწონსთქო დავწერე? ამაზე უკეთესი რო არ გყავს ამ ეტაპზე ეგაა თორე სადაც ხე იონგი გიზის სკამზე თავადაც აღნიშნე უკეთესი ვარიანტიაო აბა იანვარშI ჰოლანდს და ბამპეს არავინ მოგყიდის
    Culé [?]
    #11 31 დეკემბერი 2021 16:08
    1
    ციტატა: Chico
    მესმის, რომ ახალი ძალებია საჭირო, მაგრამ ნუთუ მარტო მე მესმის ასე, რომ არ არის შედეგის მომტანი ფორვარდების ცვლილებები , თუ ყვლა მათგანი ერთი და იგივე დონის ხლამია, რიმლებიც თავიანთ გუბდებში სათადარიგო სკამს ხეხავენ. მითხარით რა გნსხვავებაა კოუტინიოს, გრიზმანს, დემბელეს, ბტრეივაიტს, დეპაის, დე იონგს, ტორესს და მორატას შორის? ყველა მათგანი წელიწადში რამოდენიმე გოლს იტანს და დანარჩენი დრო არავითარი ხეირი არ არის მათგან. ტორესს გვარდიოლა ფაქტიურად არ ათამაშებდა, გაიტანა რამოდენიმე გოლი. მორატაც ფაქტიურდ სკამზე ზის, სულ 7 გოლი გაიტანა სერია ა-ს 23 მატჩში , რომელსაც სუსტ ლიგას ვერ დაარქმევ, მაგრამ ლა ლიგაზე სუსტად მიმაჩნია. თანაც უკვე იყო ორი უძლიერესი ესპანური გუნდის წევრი და მოისროლეს იუვენტუსში სადაც სკამზე ზის. ესპანეთის ნაკრებში რომ თამაშობს, მთელი ესპაეთი უსტვენს. 20 შესაძლებლობიდან შეიძლება 2 გოლი გაიტნოს.... და თუ ეს ასეა, და ნამდვილად ასეა, მაშინ რას ნიშნავს ეს აღფრთოვანება მის ბასაში გადმოსვლასთან დაკავშირებით, როდესაც ყველა ზემოთ ჩამოთვლილი ფარვარდი გუნდში გვყავს და გოლის გამტანი არა გვყავს? ვერც ყიდიან ვერცერთს და მასხარად იგდებენ თავს და კლუბს. რისთვის გვინდა ამხელა "ფორვარდთა" კოლექცია გუნდში? იმისთვის რომ შეტევის მარცხენა ფლანგზე დესტი ვათმაშოთ? წლებია ალბას შემცვლელი ვერ მოიყვნეს, დაბერდა ეს კაცი და ვეღარ გაქაჩავს ამდენს. მარჯვენა მხარეს კი, თუ ღმერთმა ქნა და ამ 38 წლის კაცმა იმრჯვა, ხომ კარგი დ თუ არა იქაც დესტის იმედზე ვართ. ამ სეზონში (და ალბათ შემდეგშიც) მაინც ვერაფერს მივაღწევთ და თუ მოგყავს ახალგაზრდები, მიეცი დრო და ასწავლე, გათალე ისეთი როგორიც შენ გჭირდება.... რისთვის უმზადებენ საწყალ აბდეს სამობლოს მოღლატის სტატუსს და არ უშვებენ მაროკოში? იმისვის, რომ სკამზე დასვან და მორატას ჯლაგუნს უყუროთ? რა გაანტიას აძლევენ, რომ ესპანეთის ნაკრებში ითამაშებს? არანაირს.... მესი დაკარგეს აგერ თავიანთი უსუსურობით. თანაც ენრიკეს ხაიათი რომ ვიცით, თუ არ მოსწონს, არაფრით არ გამოიძახებს, აგერ რეალის გრნდები დატოვა ნაკრების გარეთ. და კიდვ გავიხსენოთ რომ მისი ფავორიტიც მორატაა. ხოდა მაშინ ამიხსენით ვინმემ, რა პოლიტიკას ატარებს ეს ლაპორტას ჯგუფი და საით მიჰყავთ ბარსა? რატომ მოაგროვეს მთელი მსოფლიოს ნაგავი ბარსაში და კიდევ ამხელა თანხებს იხდიან? მერე იტყვიან , უფ ვეცადეთ და არ გამოვიდაო.... ტყუილია ეს რომ არ გამოვიდა. თავიდანვე უშვებენ საშინელ შეცდომებს. ისევ მესის მაგალითი ყველაფერს გვანახებს....... ღმერთმა ქნას ვცდებოდე, მაგრამ ძალიან ეჭვი მეპარება, რომ ვცდები..... დავინახავთ ყველაფერს

    სიტის თამაშებს ალბათ არ უყურებთ სად იჯდა სკამზე ტორესი ტრავმამდე მუდმივად ხვდებოდა და იდგა ცრუ 9 საიდან მოგაქვთ რომ სკამს ხეხავდა ტორესი...))))))))))))))) 20 წლის ბიჭი იყო და სილვა მაჰრეზი სტრელინგი ჟესუსებთან ხვდებოდა სასტავში ან ზამენაზე...რა სკამი რის სკამიიი )))))))))))))))))
    Culé [?]
    #10 31 დეკემბერი 2021 15:45
    1
    იმედი მაქვს არ შედგება ეს ტრანსფერი. ატლეტიკომ გრიზმანში მოგვცეს რაც გვეკუთვნის და კარგად იყოს მერე. არსად ეს არ ვარგოდა და რაღა ჩვენთან ათამაშდება.
    Culé [?]
    #9 31 დეკემბერი 2021 15:32
    0
    აუ მე ხავი ჭკვიანი მეგონა და ტიპი მორატას ითხოვს laughing
    --------------------
    https://www.youtube.com/watch?v=yMkJht0GxOs
    ფანი [?]
    #8 31 დეკემბერი 2021 15:28
    0
    დიბალა თავისუფალი ხდება და რაღა ამას მიახტა ხავი, მამენტ ცუდი არაა მაგრამ რავი დიდათ არ მომწონს ეს ტრანსფერი
    გულშემატკივარი [?]
    #7 31 დეკემბერი 2021 15:17
    0
    Chico,
    მორატა რომ ფეხბურთელი იყოს რეალიდან ვინ გაუშვებდა, დაჟე ატლეტიკომ გამოაგდო. არაფრის მაქნისი, ლუზერი, შეუმდგარი ფეხბურთელია. ერთადერთი მომენტი მახსენდება, ლიგაზე რეალს რომ გაუტანა გოლი. ტორესზე ვერ დაგეთანხმები, გასაგებია გვარდიოლა არ იყენებს მაგრამ გვარდიოლა აგუეროსაც არ ათამაშებდა, არც ჟესუსს ათამაშებს. თავისი ტაქტიკა აქვს მაგ კაცს, სხვაგანაა ვაბშე და საერთოდ არ განსაზღვრავს ტორესის ავკარგობას ის რომ გვარდიოლა არ ათამაშებდა. სამაგიეროდ ნაკრებში გაიტანა 22 მატჩში 12 გოლი უკვე, შეუძლია მარცხენა ნახევარმცველად, ცრუ ცხრიანად გარემარბად თამაში. მარჯვენა ვინგერია მოსაყვანი და მგონია რომ ფატი და ტორესი თუ ჯანმრთელები იქნებიან, შეტევა შედგება და აღარ დაგვჭირდება სხვა არავინ. ფატი თუ არ იქნება ეზალზული გვერზდება და შეგვაშველებს ხელს,კოჭებში ეტყობა რა ნიჭის პატრონია, მუნირებს და სანდროებს არ გავს ნამდვილად. მოკლედ, ტორესი ფატი,დეპაი,აზალზული და ერთი მარჯვენა ვინგერი გვჭირდება შეტევაში. დაცვაში გაიაა მოსაყვანი და მარჯვენა მცველი. დანარჩენი, ასე თუ ისე დაბალანსდა გუნდი და რაღაც უნდა გამოვიდეს. მთავარია ტრამვებმა არ შეგვიშალოს ხელი.
    მორატას მომყვანს დააწყდეს ისე ნერვები როგორც ჩვენ დაგვაწყვიტავს მაგის მოყვანით, დავიღალე ამ ღლე ტრანფერებით მართლა ტო
    გულშემატკივარი [?]
    #6 31 დეკემბერი 2021 14:56
    4
    მესმის, რომ ახალი ძალებია საჭირო, მაგრამ ნუთუ მარტო მე მესმის ასე, რომ არ არის შედეგის მომტანი ფორვარდების ცვლილებები , თუ ყვლა მათგანი ერთი და იგივე დონის ხლამია, რიმლებიც თავიანთ გუბდებში სათადარიგო სკამს ხეხავენ. მითხარით რა გნსხვავებაა კოუტინიოს, გრიზმანს, დემბელეს, ბტრეივაიტს, დეპაის, დე იონგს, ტორესს და მორატას შორის? ყველა მათგანი წელიწადში რამოდენიმე გოლს იტანს და დანარჩენი დრო არავითარი ხეირი არ არის მათგან. ტორესს გვარდიოლა ფაქტიურად არ ათამაშებდა, გაიტანა რამოდენიმე გოლი. მორატაც ფაქტიურდ სკამზე ზის, სულ 7 გოლი გაიტანა სერია ა-ს 23 მატჩში , რომელსაც სუსტ ლიგას ვერ დაარქმევ, მაგრამ ლა ლიგაზე სუსტად მიმაჩნია. თანაც უკვე იყო ორი უძლიერესი ესპანური გუნდის წევრი და მოისროლეს იუვენტუსში სადაც სკამზე ზის. ესპანეთის ნაკრებში რომ თამაშობს, მთელი ესპაეთი უსტვენს. 20 შესაძლებლობიდან შეიძლება 2 გოლი გაიტნოს.... და თუ ეს ასეა, და ნამდვილად ასეა, მაშინ რას ნიშნავს ეს აღფრთოვანება მის ბასაში გადმოსვლასთან დაკავშირებით, როდესაც ყველა ზემოთ ჩამოთვლილი ფარვარდი გუნდში გვყავს და გოლის გამტანი არა გვყავს? ვერც ყიდიან ვერცერთს და მასხარად იგდებენ თავს და კლუბს. რისთვის გვინდა ამხელა "ფორვარდთა" კოლექცია გუნდში? იმისთვის რომ შეტევის მარცხენა ფლანგზე დესტი ვათმაშოთ? წლებია ალბას შემცვლელი ვერ მოიყვნეს, დაბერდა ეს კაცი და ვეღარ გაქაჩავს ამდენს. მარჯვენა მხარეს კი, თუ ღმერთმა ქნა და ამ 38 წლის კაცმა იმრჯვა, ხომ კარგი დ თუ არა იქაც დესტის იმედზე ვართ. ამ სეზონში (და ალბათ შემდეგშიც) მაინც ვერაფერს მივაღწევთ და თუ მოგყავს ახალგაზრდები, მიეცი დრო და ასწავლე, გათალე ისეთი როგორიც შენ გჭირდება.... რისთვის უმზადებენ საწყალ აბდეს სამობლოს მოღლატის სტატუსს და არ უშვებენ მაროკოში? იმისვის, რომ სკამზე დასვან და მორატას ჯლაგუნს უყუროთ? რა გაანტიას აძლევენ, რომ ესპანეთის ნაკრებში ითამაშებს? არანაირს.... მესი დაკარგეს აგერ თავიანთი უსუსურობით. თანაც ენრიკეს ხაიათი რომ ვიცით, თუ არ მოსწონს, არაფრით არ გამოიძახებს, აგერ რეალის გრნდები დატოვა ნაკრების გარეთ. და კიდვ გავიხსენოთ რომ მისი ფავორიტიც მორატაა. ხოდა მაშინ ამიხსენით ვინმემ, რა პოლიტიკას ატარებს ეს ლაპორტას ჯგუფი და საით მიჰყავთ ბარსა? რატომ მოაგროვეს მთელი მსოფლიოს ნაგავი ბარსაში და კიდევ ამხელა თანხებს იხდიან? მერე იტყვიან , უფ ვეცადეთ და არ გამოვიდაო.... ტყუილია ეს რომ არ გამოვიდა. თავიდანვე უშვებენ საშინელ შეცდომებს. ისევ მესის მაგალითი ყველაფერს გვანახებს....... ღმერთმა ქნას ვცდებოდე, მაგრამ ძალიან ეჭვი მეპარება, რომ ვცდები..... დავინახავთ ყველაფერს
    Culé [?]
    #5 31 დეკემბერი 2021 14:41
    0
    ჩვენ გვჭირდება ფორვარდი რომელიც გოლს გაიტან ,ეს კი ისეთი მაზილაა რომ სისხლს გაგვიშრობს, ხე იონგი, ბრაითვეითი, დემბელე, დეპაი როა მაზილა ეგეც საკმარისზე მეტია და ეს რაღად გვინდა? ბარემ ვერნერი დაამატონ და კიც ამიწევს წნევა
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    ფანი [?]
    #4 31 დეკემბერი 2021 14:31
    0
    ერთი დემბელე არ გვყოფნიდა ?
    Culé [?]
    #3 31 დეკემბერი 2021 14:28
    0
    მე არმინდა ეს მაზილა,გუნდი ისედაც ანიავებს უამრავ მომენტს,კიდე ეს თუ დაგვემატა და რავი,თანაც რეალის აკადემია.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #2 31 დეკემბერი 2021 14:16
    1
    ჰალანდის ალტერნატივად მოყავთ ?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 31 დეკემბერი 2021 13:57
    1
    VanillaDream,
    ამაზე უკეთესი რომელი გყავს ბრაიტა დე იონგი დეპაი თუ დემბელ :) კაცი ესპენაეთის ნაკრების წევრია ცუდათ არ თამაშობს გამოცდილებაც აქვს დიდი თამაშების და მეტი რაგინდა? თუ მხოლოდ იმიტომ იწუნებ რო რეალში და ატლეტიკოში თამაშობდა?

    მერე რას ვერ ვხვდები იცი აქ ბევრისგან რო ისე იწუნებთ გეგონება თქვენ გესმოდეთ ფეხბურთი და ხავის არა