ბარსელონას 3 ფეხბურთელი შესთავაზეს

ბარსელონას 3 ფეხბურთელი შესთავაზეს

ფერან ტორესის შეძენის მიუხედავად, "ბარსელონა" შეტევის გაძლიერებაზე კვლავ ფიქრობს - დღეს კლუბს ალვარო მორატაც დაუკავშირეს.

ახლა კი, ცნობილი ჟურნალისტის, ჟერარ რომეროს ინფორმაციით, კატალონიურ გრანდს 3 ფეხბურთელი შესთავაზეს. როგორც რომერო იტყობინება, "ბარსას" ჰაკიმ ზიეჩის (ჩელსი), ენტონი მარსიალისა (მანჩესტერ იუნაიტედი) და ბრაიან ხილის (ტოტენჰემი) წარმომადგენლები დაუკავშირდნენ.

ჯერჯერობით უცნობია, რა პასუხი გასცეს მათ "ბლაუგრანას" ხელმძღვანელებმა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 31 დეკემბერი 2021 16:00
    1
    და ამათ არ იციან ბარსელონას ეკონომიური მდგომარეობა? თუ ისე გვეღადავებიან.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 31 დეკემბერი 2021 03:02
    1
    ბრაიან ხილი არა ბოსტნეული კიდე აი ზიეჩი კიბატონო თან დემბელე თუ გაუშვეს ზამთარში ზიეჩი დაგვხატავდა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #6 31 დეკემბერი 2021 01:27
    2
    ბრაიან ხილი არაა ცუდი ვარიანტი თან მარცხენა ვინგერია
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    ფანი [?]
    #5 30 დეკემბერი 2021 23:59
    1
    მანჩესტერიდან მხოლოდ კავანი .
    Culé [?]
    #4 30 დეკემბერი 2021 23:40
    1
    დემბელეს ნაცვლად ზიეჩი შეიძლება. დანარჩენები და პლუს მორატა არ დამანახოთ ბარსაში.
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 30 დეკემბერი 2021 23:00
    1
    მარსიალია ეს უდროოთ დაბერებული? ვეღარ ვიცანი რას დამზგავსებია
    Culé [?]
    #2 30 დეკემბერი 2021 22:13
    2
    ვის ეკაიფებიან ეს ბაღლინჯოები, გაიკეთეთ სამივე ერთ ადგილზე
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    Culé [?]
    #1 30 დეკემბერი 2021 21:17
    5
    ციტატა: VanillaDream
    არც ერთი არ უქნია ღმერთს. მარსიალი იმედია სევილიაში წავა. ხილი და ბოსტნეული ბევრია გუნდში ისედაც. მორატა საერთოდ რა მოვლენაა.

    laughing თან ისეთი "ხილი" გვყავს, რომ პავიდლოშიც ვერ დაამატებ, აამჟავებს!!!
    joy