გაყიდვა ან ტრიბუნებზე დასმა - ბარსას ვერდიქტი დემბელეს

გაყიდვა ან ტრიბუნებზე დასმა - ბარსას ვერდიქტი დემბელეს

იმ შემთხვევაში, თუ უსმან დემბელე "ბარსელონას" შეთავაზებას არ დათანხმდება და კატალონიური კლუბი ზამთარში ვერც მის გაყიდვას მოახერხებს, ფრანგი ფეხბურთელი "ბლაუგრანას" მაისურით აღარ ითამაშებს. ამ ინფორმაციას კატალონიური Esport 3 ავრცელებს.

გუშინ ცნობილი გახდა, რომ "ბარსელონასა" და დემბელეს მოთხოვნები ერთმანეთისგან იმდენად შორსაა, რომ შეთანხმების მიღწევის შანსი თითქმის არ არსებობს. კლუბში უსმანის შენარჩუნების დიდი იმედი აღარ აქვთ.

შექმნილი ვითარებიდან საუკეთესო გამოსავლად დემბელეს გაყიდვა მიიჩნევა. "ბარსელონას" სურს, რომ მის ტრანსფერში დაახლოებით 10 მილიონი ევრო აიღოს, თუმცა ყველაზე დიდი ეფექტი მისი ხელფასისგან გათავისუფლება იქნება, რაც კლუბს ფერან ტორესის დარეგისტრირების საშუალებას მისცემს.

Esport 3-ის ცნობით, თუ "ბარსამ" დემბელე ვერ გაყიდა, კატალონიელები ფრანგს მოედანზე გასვლის უფლებას აღარ მისცემენ. თუმცა კლუბს ეს გადაწყვეტილება ჩავი ერნანდესისთვის ჯერ არ უცნობებია.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 19 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #19 31 დეკემბერი 2021 16:12
    0
    აი ის გუნდები, ვისაც ეს მუტრუკი უნდათ ზაფხულში უფასოდ, თუ 10 მილიონსაც არ გადაიხდიან ზამთარში მაშინ აღარაფერი მესმის.
    Culé [?]
    #18 31 დეკემბერი 2021 11:11
    0
    Barca for life,
    მართალი ხარ 100%, თან რივალდოც მივუმატოთ მაგას,კლუივრენტი და კიდევ სხვები, კანის ფერი რა შუაშია, იდიოტები ყველა რასაში მოიძებნებიან და რატომღაც შავ იდიოტებს უფრო ამჩნევს ხალხი
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    Culé [?]
    #17 31 დეკემბერი 2021 10:09
    2
    აგენტიც ზანგია ეტყობა
    Culé [?]
    #16 31 დეკემბერი 2021 04:18
    0
    გაიხსენეთ ბარსას ოქროს ხანა... ან არცერთი, ან მაქსიმუმ 1 შავკანიანი გვყავდა, ადექით და რასისტი მიძახეთ ეხლა მაგრამ, ხომ ფაქტია?!
    Culé [?]
    #15 31 დეკემბერი 2021 04:11
    0
    ეს რა ქინძი კაცი გამოდგა...ამხელა პოტენციალი აქვა და გრამი ტვინი არ უყრია თავში....
    --------------------
    მარცხი გარდაუვალია,ეს როდისმე აუცილებლად მოხდება,უბრალოდ ეს უნდა იყოს ღირსეული...
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 31 დეკემბერი 2021 03:01
    0
    ძაან კაი ეგრე უნდა ამას მომინდომა ბიჭმა 40 მილიონი ხელფასი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 31 დეკემბერი 2021 02:07
    1
    ჩვენ გავიგეთ და ჩავი აზრზე არაა? smile
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 31 დეკემბერი 2021 00:55
    1
    კანის ფერის ხსენება მთლად ლამაზი არ მგონია, გუნდში არის ანსუ, ასევე თინეიჯერი ბალდე და კიდევ 1-2 ნარევი, რომლების იმედიც მაქვს
    უბრალოდ; ეს, უმთითი და ლენგლე უნდა გადააბა ერთმანეთს და საფრანგეთის გვიანაში უნდა ჩამოყარო პარაშუტით barca-6
    ფანი [?]
    #11 31 დეკემბერი 2021 00:07
    0
    სკამზე უნდა დაალპონ ეს ღორიშვილი ზანგი,
    ფანი [?]
    #10 30 დეკემბერი 2021 23:59
    0
    10 მილიონის გამო არ უნდა მივცეთ მსოფლიოზე გასვლის შანსი დავალპოთ უნდა ტრიბუნაზე
    Culé [?]
    #9 30 დეკემბერი 2021 23:37
    1
    რავიცი რაღა დავწერო მაგრად მეზარება ამის გინება. სადაც გადავა საცოდავი ის გუნდი თორე ჩვენ რაგვიჭირს ამხელა ხელფასიან კაცს ვიშორებთზ რომელიც კაცმა არ იცის როდის დაიმტვრევა და წამოწვება სახლში თვეობით, პლუს ამას არაპროფესიონალს
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    გულშემატკივარი [?]
    #8 30 დეკემბერი 2021 23:23
    0
    ამის მომთრევის დდ... თავიდანვე ეტყობოდა ტიპი ვარჯიშებზე არ მიდიოდა ბარსაში გადმოსვლის გამო ,ასეთი არაოროფესიონალი კაცი რატო მოიყვანა იმ ჩოილ.. ბართომეომ ტფუი
    ფანი [?]
    #7 30 დეკემბერი 2021 20:39
    7
    როგორც მოიქცა დორტმუნდში,არა კაცურად, ისე იქცევა ბარსაშიც! რა არის გასაკვირი.
    Culé [?]
    #6 30 დეკემბერი 2021 20:10
    1
    zანგი აფრიკაშიც "ანგია.🤮🤮🤮
    Culé [?]
    #5 30 დეკემბერი 2021 19:56
    2
    ტილს ფეხზე რომ დაისვამ თავზე აგაღოღდებაო ნათქვამია, ისეა ამის საქმეც, ბართომემუმ დასვა ბარსელონაში ეს ღლეკაცა და ახლა თავზე დაჯდომას თვითონ ლამობს, სულ რო უფასოდ წავიდეს უნდა გაახმოს სკამზე ლაპორტამ, თუ უნდა ლა ლიგიდან გავვარდეთ საერთოდ ოღონდ ეს არ ათამაშონ🤬🤬🤬 ან ვის ჯერა რომ ეს რამეს მატებს გუნდს?! ან ვინ იყიდის ამას? ვის უნდა ტვინმოლლებული შუშა ცხენი?!
    --------------------
    "ჩვენ ორი ვართ ქვეყანაზე, მე და ბარსა, მე და ბარსა!!!"
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 30 დეკემბერი 2021 19:56
    10
    მაგარი ბანძი ფეხბურთელია იმიტომ კიარა რო კონტრაქტს არ თანხმდება უბრალოდ ერთი თამაში არ მახსენდება რო ამას მაგრად ეთამაშოს ამის პრეზენტაცია რო სედგა და ბურთიც ვერ აკენწლა ეგრევე მივხვდი მაგარი სალამური რო იყო .
    Culé [?]
    #3 30 დეკემბერი 2021 19:23
    2
    აეგრე მოუხდება მაგ წურბელას
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    Culé [?]
    #2 30 დეკემბერი 2021 19:10
    2
    მოშორდეს ეს დორბლიანი
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 30 დეკემბერი 2021 18:53
    2
    ვინც ამას იყიდის, ან ვინც ამას უფასოდ მიიყვანს, უნდა მივულოცოთ ეგ ამბავი barca-6