ბარსელონა მინო რაიოლას შეხვდება - ჟერარ რომერო

ბარსელონა მინო რაიოლას შეხვდება - ჟერარ რომერო

"ბარსელონა" უახლოეს დღეებში ცნობილ საფეხბურთო აგენტს, მინო რაიოლას შეხვდება. ამ ინფორმაციას კატალონიელი ჟურნალისტი ჟერარ რომერო ავრცელებს.

წყაროს ცნობით, შეხვედრაზე მხარეები რაიოლას 3 კლიენტის შესახებ იმსჯელებენ. ეს ფეხბურთელები არიან: მატიას დე ლიხტი, ნუსაირ მაზრაუი და ერლინგ ჰოლანდი.

ასევე რომერო იტყობინება, რომ კატალონიური კლუბი მომავალ კვირაში შეხვდრას ანდრეას კრისტენსენისა და სესარ ასპილიკუეტას შესაძლო ტრანსფერის თაობაზეც გამართავს.

იმავე წყაროს ინფორმაციით, ჰოლანდმა რაიოლას შეატყობინა, რომ მას სურს, მომდევნო გუნდის ერთადერთი ლიდერი იყოს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 31 დეკემბერი 2021 16:33
    0
    ჰოლანდმა რაიოლას შეატყობინა, რომ მას სურს, მომდევნო გუნდის ერთადერთი ლიდერი იყოს.
    ანუ თუ გუნდში ვინმემ უკეთესად ითამაშა, უნდა გააგდონ რო ეს ცხენი დარჩეს ლიდერათ? მაშინ ალავესში წავიდეს ასიანი ლიდერი იქნება.
    Culé [?]
    #7 30 დეკემბერი 2021 20:58
    0
    ციტატა: VanillaDream
    ყველა ტოპ გუნდს ჰყავს გამოკვეთილი ლიდერი. ბაიერნი რო ბაიერნია (გუნდურობის ეტალონი დღევანდელობაში) მაგათ ჰყავთ სუპერვარსკვლავი და გამოკვეთილი ლიდერი. მაგის გარეშე არ გამოვა. მთავარია მესიზე როგორი დამოკიდებულიც იყო გუნდი ისე არ გახდეს ვინმე სხვაზე.

    მესიზე გუნდი რომ დაიშალა მის მერე იყო მასზე დამოკიდებული ყველა, აბა სხვა გზა არც იყო, და არც ფული ვინმეს შესაძენად.
    Culé [?]
    #6 30 დეკემბერი 2021 19:28
    0
    ჰოლანდი და მაზრაუი ზაფხულში უეჭველი გვინდა. ჩელსელებიც ორივე უფასოდ თუ მოვიდა იდეალური იქნება
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    ფანი [?]
    #5 30 დეკემბერი 2021 18:14
    1
    ჰოლანდის მოსაყვანად ყველაფერი უნდა გააკეთონ, მაზრაუიც საჭიროა. დე ლიხტს 400 წლის კიელინი და ბონუჩი სკამიდან არ აყენებენ, როცა არ აყენებენ ჩვარივით ათრევენ ხოლმე...
    --------------------
    #infinit8iniesta
    გულშემატკივარი [?]
    #4 30 დეკემბერი 2021 16:39
    1
    ჰოლანდი და მბაპე რო ერთად არ ითამაშებენ ეს ფაქტია!! მადრიდისტები შეეშვან ოცნებობას და დაეშვან დედამიწაზე joy
    --------------------
    ꧁༺Øñ𝖊LᎥfe༻꧂

    ꧁༺Øñ𝖊Łøv𝖊༻.꧂

    ꧁༺ Øñ𝖊ŦͭEͤÅͣMͫ༻꧂ F C b a r c e l o n a
    Culé [?]
    #3 30 დეკემბერი 2021 16:24
    2
    ციტატა: VanillaDream
    ციტატა: 《○BIG ĆULE○》
    აქედან დე ლიხტი არა მაგრამ დანარჩენი 2 მოსაყვანია ზაფხულში, ერთადერთ ლიდერობას რაც შეეხება ღმერთმა დაგვიფაროს რომ ისევ ერთ ფეხბურთელზე ვიყოთ დამოკიდებული, მაგას მოარჯულებს ჩავი თავის გემოზე ნახეთ თუარა

    ყველა ტოპ გუნდს ჰყავს გამოკვეთილი ლიდერი. ბაიერნი რო ბაიერნია (გუნდურობის ეტალონი დღევანდელობაში) მაგათ ჰყავთ სუპერვარსკვლავი და გამოკვეთილი ლიდერი. მაგის გარეშე არ გამოვა. მთავარია მესიზე როგორი დამოკიდებულიც იყო გუნდი ისე არ გახდეს ვინმე სხვაზე.

    მეც ეგ ვიგულისხმე ზუსტად რომ არ გადაიზარდოს ერთ ფეხბურთელზე დამოკიდებულებაში თორემ ლიდერი საჭიროა, ჰოლანდს ხასიათიც აქვს ლიდერის და თვისებებიც
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    Culé [?]
    #2 30 დეკემბერი 2021 16:00
    1
    აქედან დე ლიხტი არა მაგრამ დანარჩენი 2 მოსაყვანია ზაფხულში, ერთადერთ ლიდერობას რაც შეეხება ღმერთმა დაგვიფაროს რომ ისევ ერთ ფეხბურთელზე ვიყოთ დამოკიდებული, მაგას მოარჯულებს ჩავი თავის გემოზე ნახეთ თუარა
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    წევრი [?]
    #1 30 დეკემბერი 2021 15:57
    0
    ლაპოოორტ გყვაროობთ ❤🥳