ბარსელონა ცენტრალურ მცველს ეძებს

ბარსელონა ცენტრალურ მცველს ეძებს

"ბარსელონა" სატრანსფერო ბაზარზე მუშაობას აგრძელებს და ამჯერად დაცვის გაძლიერებას აპირებს.

Mundo Deportivo-ს მიერ გავრცელებული ინფორმაციით, "ბლაუგრანა" ცენტრალურ მცველს ეძებს. "ბარსას" სიაში შემდეგი ფეხბურთელები შედიან: სესარ ასპილიკუეტა ("ჩელსი"), ანდრეას კრისტენსენი ("ჩელსი") და ლუის ფელიპე ("ლაციო"). სამივე უკანახაზელი ზაფხულში თავისუფალი აგენტი ხდება.

წყაროს ცნობით, ედინსონ კავანის მსგავსი ცენტრალური თავდამსხმელის შეძენაც არაა გამორიცხული, მაგრამ ფერან ტორესის შემდეგ "ბარსელონასთვის" პრიორიტეტი დაცვის გაძლიერებაა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #10 28 დეკემბერი 2021 17:52
    0
    რომელია მაგ ჩამოთვლილ სამ კანდიდატს შორის ცაცია ? და რატომ არ შეიძლება ესპანეთში ლა ლიგაში თამაშის გამოცდილების მქონე ცაცია ცენტრალური მცველი მოძებნონ ?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 28 დეკემბერი 2021 13:47
    0
    ლისანდრო მარტინესი!!!!
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #8 28 დეკემბერი 2021 13:02
    0
    ქრისტენსენი ძაან გაასწორებს 💜
    Culé [?]
    #7 28 დეკემბერი 2021 12:27
    0
    კრისტენსენი.ასპილიკუეტა ბებერია,ის კიდე ხუივოზნაეტ,როგორ თამაშობს,თანაც ლაციოში.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #6 28 დეკემბერი 2021 12:17
    0
    ასპილიკუეტა ყველაზე კარგი ვარიანტია ჩემი აზრით. თან დესტი თუ გაყიდეს ალვესი და ასპილიკუეტა საკაიფოდ იყომარებენ მანდ, ზაფხულში მაზრაუი მიემატება და ეგ არის. ალბას შესაცვლად ბალდე ჯერ მზად არ არის. გაია-გრიმალდო-ანხელინიო ამ სამიდან რომელიმე გაასწორწბდა და კიდეა ვარიანტები.
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    წევრი [?]
    #5 28 დეკემბერი 2021 11:51
    0
    კრისტენსენეი კარგი ვარიანტია
    Culé [?]
    #4 28 დეკემბერი 2021 11:49
    0
    ედისონ კავანის ნაირი ხო გვყავს დანიელი ცხრიანი 😄😭. ცენტრალური მცველი მცველი კი ახალგაზრდა გვინდა, ჩამოთვლილიდან მხოლოდ ლუიზ ფილიპე წავა, იგივე ლენგლეა ოდნავ განვითარებული.
    --------------------
    ARTHUGS
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 28 დეკემბერი 2021 11:42
    1
    გუშინ სანამ კავანი არ გამოიყვანა მანჩესტერმა მანამდე აგებდა აუტსაიდერ ნიუკასტლთან. უკვე მე-6 გოლი გაიტანა ზამენიდან შესვლაზე. რონალდო ორი ტაიმი დარბოდა ტყუილად და ამან ანგარიში გადაარჩინა და ქულა მოუტანა გუნდს. არა მგონია მანჩესტერმა ეს ადვილად დათმოს.
    Culé [?]
    #2 28 დეკემბერი 2021 11:39
    0
    დელიხტზე გასაწევი ფული რომ ქონდეთ კაი იქნებოდა, ბებერი ზებრები ბოლომდე უჭერენ პრ***ს რო კიელინი-ბონუჩის ყურებაში გაახმონ უმაგრესი ტალანტი angry
    --------------------
    "ჩვენ ორი ვართ ქვეყანაზე, მე და ბარსა, მე და ბარსა!!!"
    Culé [?]
    #1 28 დეკემბერი 2021 11:35
    1
    სწორედ უქცევიან თუ დაცვის გაძლიერება უნდათ, მე კრისტენსენი მირჩევნია ასაკის გამო მაგრამ აზპიც თუ მოიყვანეს ეგეც მაგარი მცველია, მარცხნივ მარტო გაია არ უნდა იყოს ვარიანტი, გრიმალდო და სხვა მარცხენა მცველებიც მოიძებნებიან,თან ლა მასიელები
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.