Sport: ბარსას დაცვის ორივე ფლანგის გაძლიერება სურს

Sport: ბარსას დაცვის ორივე ფლანგის გაძლიერება სურს

მომდევნო ზაფხულში "ბარსელონა" დაცვის მნიშვნელოვნად გაძლიერებას აპირებს, იტყობინება Sport-ი.

ფერან კორეასის ინფორმაციით, კლუბს, ნუსაირ მაზრაუისთან ერთად, ხოსე გაიას დამატებაც სურს. 26 წლის ესპანელს "ვალენსიასთან" კონტრაქტი 2023 წელს ეწურება და ზაფხულში მისი შეძენა 20-25 მილიონ ევროდ იქნება შესაძლებელი. "ღამურებმა" მასთან ხელშეკრულების გახანგრძლივება სცადეს, თუმცა წარუმატებლად. ჩავი მიიჩნევს, რომ ჟორდი ალბა ძირითადი შემადგენლობის უცვლელი წევრია, თუმცა მალე 33 წლის გახდება და სათანადო კონკურენცია სჭირდება.

ასევე, "ბარსას" ინტერესთა სფეროში რჩება სესარ ასპილიკუეტა, რომელიც, მაზრაუის მსგავსად, ზაფხულში თავისუფალი აგენტი ხდება. თუმცა, მაროკოელის განსხვავებით, ჯერჯერობით, უცნობია, დატოვებს თუ არა ასპილიკუეტა ამჟამინდელ კლუბს.


  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    გულშემატკივარი [?]
    #10 27 დეკემბერი 2021 18:05
    1
    ეხლა ერთ რაღაცას ვიტყვი და არ დაიწყოთ ესაო და ისაო მარსელოს მოუყვანეს კონკურენტი და კი მოსვა სკამზე ისე დაიწყო თამაში მენდიმ და ამ ალბას რატო არავინ არყავს წესიერი კონკურენტი დესტი დესტიო და არც ალბა არაა გასაოცარი უნდა მოვიდეს გაია ძაან კაი ბიჭია თან ესპანელია და იცის ლა ლიგა და არ დასჭირდება საუკუნე რომ შეეჩვიოს გარემოს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 27 დეკემბერი 2021 17:18
    0
    ლაპორტა ისეთ დაპირებებს იძლევა თუ აპირებს, რო მისი საარჩევნო გამოსვლები მახსენდება, "მესი ჩვენია"!!!
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 27 დეკემბერი 2021 17:16
    1
    წლებია ბარსა დაცვას აძლიერებს, მაგრამ ვერ გააძლიერა.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 27 დეკემბერი 2021 15:11
    1
    მაზრაუი და გაია თუ დაითრიეს ზაფხულში რავი ძაან მაგარი იქნება
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #6 27 დეკემბერი 2021 14:40
    1
    უფასოდ მაზრუაი და 20 მლნ-ად გაია მშვენიერია.უფასოდ კრისტენსენი თუ გადმოიბირეს კაი იქნება და დაცვის პრობლემა აღარ გვექნება.ჰოლანდის ტრანსფერი სასწაულად მიმაჩნია,მაგრამ ვნახოთ რა მოხდება.ისე შტეგენის ნაცვლად ემი მარტინესი ცუდი არ იქნებოდა.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #5 27 დეკემბერი 2021 14:36
    1
    მაგ ორს ერთი ცენტრალური მცველიც დაამატონ, დე თუ არ გამოსწორდა შტეგენი მაშინ მეკარეც საჭიროა
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 27 დეკემბერი 2021 14:28
    2
    ალბათ გაია და მაზრაუი ისევ, დესტს წასვლა მოუწევს და ბალდეს 2 წელში გაიასთან ძირითადისთვის ბრძოლა (თუ გაჩერდა მანამდე)
    Culé [?]
    #3 27 დეკემბერი 2021 13:59
    0
    SHOTADEPAY9,
    რაღა იჯარა ალბა კია 32ის. ეს კი წავა მალე და გაია თუ იყიდეს გაიასი და ბალდესი არაა ბურთი და მოედანი?
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    ფანი [?]
    #2 27 დეკემბერი 2021 13:56
    1
    აუცილებელიც კია ორივე ფლანგის გაძლიერება, ალბამ აშკარად ამოწურა თავისი პერსპექტივები ბარსაში, პრაიმ ალბამ უკვე დიდი ხანია ჩაიარა. მარჯვნივ 1-2 სეზონი ალვეში კი გაგვამაგრებს, მაგრამ უფრო შორეულ პერსპექტივაში ვინმე ტალანტის შეძენაა აუცილებელი. მაზრაუი კაი ბიჭია,მომწონს, მაგრამ შეიძლება ისიც ჩაიკარგოს ბევრის მსგავსად,ბარსა მაინც სხვა ლეველია.
    ამათი მოყვანის იმედი არ მაქვს მაგრამ აშკარად ტოპ განაპირა მცველები არიან: არნოლდი, ჰაკიმი (ეს ორი ეცილება ერთმანეთს პირველობაში), რის ჯეიმსი, კანსელუ.
    აი ყველაზე რეალური ამ ჩამონათვალიდან,ალბათ, კანსელუა. barca-4
    --------------------
    ,,1% CHANCE, 99% FAITH"- Neymar Jr.
    Factos! LM7
    Culé [?]
    #1 27 დეკემბერი 2021 13:38
    0
    სწორად აზროვნებს ჩავი. დაეტყო გუნდს რო მწვრთნელი ყავს და არა ,, იიიიი თავდამსხმელი მომიყვანეთ მარტოოოო''
    გაიას თუ მოიყვანენ მაშინ ბალდე იჯარით უნდა გაუშვან აუცილებლად. ძალიან კარგი ბიჭია და ცოდოა უთამაშებლად.