ბარსელონამ ლუკ დე იონგის ტრანსფერზე შეთანხმებას მიაღწია

ბარსელონამ ლუკ დე იონგის ტრანსფერზე შეთანხმებას მიაღწია

"ბარსელონას" ლუკ დე იონგის იჯარის გაგრძელება არ სურს. ჰოლანდიელი ცენტრფორვარდი კატალონიურ კლუბს ვერ მოერგო და მუდმივად კრიტიკას იმსახურებს, რის გამოც მისი თამაში "ბარსას" გეგმებში აღარ შედის. 

"ბარსამ" "სევილიასთან", რომლის საკუთრებაშიც 31 წლის ფეხბურთელი ამჟამად ირიცხება და "კადისთან" შეთანხმებას უკვე მიაღწია - დარჩენილი მხოლოდ დე იონგის თანხმობაა. ინფორმაციას Mundo Deportivo-ს ჟურნალისტი ფერნანდო პოლო ავრცელებს. ლუკისთვის "კადისში" გადასვლის უპირატესობა ის იქნება, რომ მსოფლიო ჩემპიონატის წინ სათამაშო პრაქტიკის ნაკლებობა არ ექნება და შესაბამისად, მუნდიალზე მოხვედრის შანსიც გაეზრდება. 

ლუკ დე იონგმა სექტემბრის შემდეგ "ბარსელონას" მაისურით მონაწილეობა 12 მატჩში მიიღო. მის ანგარიშზე სულ 1 გოლია, რომელიც 26 სექტემბერს, "ლევანტეს" კარში გაიტანა. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 25 დეკემბერი 2021 17:39
    0
    თუ გადავიდა ძირითადში მოხვედრა იქაც გაუჭირდება.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 25 დეკემბერი 2021 16:37
    0
    "ბარსამ" "სევილიასთან", რომლის საკუთრებაშიც 31 წლის ფეხბურთელი ამჟამად ირიცხება და "კადისთან" შეთანხმებას უკვე მიაღწია - დარჩენილი მხოლოდ დე იონგის თანხმობაა
    სულ ცოტა ყოფილა დარჩენილი, ვეტყვით და გაიქცევა გახარებული. როგორც უმტიტი, კოუტინიო, ლანგლე და ასე შემდეგ გვყვანან.
    ფანი [?]
    #12 25 დეკემბერი 2021 01:34
    0
    რონალდ კუმანი , სერიიდან გამოჩენილი მოაზეოვნეები -" სულ მიკვირდა , ისეთი ტიპის თავდამსხმელები , როგორიც ლუკ დე იონგია , რატომ არ ყავდა ბარსელონას , ის საჯარიმოში ნეიმარზე სახიფათოა !!! "
    გულშემატკივარი [?]
    #11 25 დეკემბერი 2021 01:11
    1
    ლუკი ქობულეთის შუქურაშიც არ მსურს
    ფანი [?]
    #10 24 დეკემბერი 2021 22:38
    0
    როგორც გავიგე დე იონგს კადისში თამაში არ სურს
    Culé [?]
    #9 24 დეკემბერი 2021 21:21
    3
    დავიქეცით 😂 უნდა გაუკეთო ეს კუმანს ერთ ადგილას მოყვანისთვის
    Culé [?]
    #8 24 დეკემბერი 2021 21:20
    0
    უმტიტი, ლენგლე,ლუკ დე იონგი, კოუტინიო, რობერტო, დესტი, დემბელე აი ეს მძორები მოგვაშორებინა და არ მინდა არავინ.
    ფანი [?]
    #7 24 დეკემბერი 2021 19:57
    0
    კადისში ითამაშებს?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 24 დეკემბერი 2021 19:32
    1
    მოაშორეთ ეს მკვდარი აქედან
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 24 დეკემბერი 2021 19:19
    6
    ზოგადად ევროპელი და სამხრეთ ამერიკელი ფეხბურთელები გაპიარებულია ძალიან თორე ახლა ეს რო ჰოლანდიელი არიყოს ვინ მიუშვებდა ბარსამდე? ბარსაში კიარა კადისშიც ზედმეტია ეს.. ქვილითაიას რით ჯობია ახლა ეს ან მიქაუტაძეს? smile
    Culé [?]
    #4 24 დეკემბერი 2021 19:16
    0
    აბა ჰე ჯიგო
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #3 24 დეკემბერი 2021 19:11
    0
    აგერ კავანის ადგილიც გათავისუფლდაა
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    Culé [?]
    #2 24 დეკემბერი 2021 18:59
    1
    ციტატა: 《○BIG ĆULE○》
    გადარგონ კადიზში, ისე კადიზს კიდევ ეს უნოდა🤦‍♂️, ისედაც ევროპაში ტველაზე არასანახაობრივ ფეხბურთს თამაშობდნენ და ყველაზე ცოტა ბურთისბფლობა აქვთ და ეს კიდევ რომ დაემატებათ ალბათ გულშებატყივრებიც აღარ უყურებენ ამის თამაშს

    კადისისთვის საკმაოდ მაღალი დონის ფეხბურთელია. ბარსაში ვეღადავებით თირე ეგეთი ბანძი ფუტბქლისტიც არ არის. კადისისთვის მესის ტოლფასია
    Culé [?]