ესპანეთის ფეხბურთის ფედერაციის შეთავაზება აბდე ეზალზულის

ესპანეთის ფეხბურთის ფედერაციის შეთავაზება აბდე ეზალზულის

beIN Sports-ის ინფორმაციით, ესპანეთის ფეხბურთის ფედერაციამ აბდე ეზალზულის შესთავაზა, მაროკოს ნაკრებში თამაშზე უარი თქვას, იმ პირობით, რომ ლუის ენრიკე მას ახლო მომავალში ესპანეთის ეროვნულ გუნდში გამოიძახებს. 

20 წლის თავდამსხმელი, რომელიც წინა სატრანსფერო ფანჯარაზე "ბარსა ბ-მ" შეიძინა, თუმცა ბოლო დროს პირველი გუნდის შემადგენლობაში რეგულარულად ხვდება, აფრიკის ერთა თასზეა გამოძახებული. ეს ტურნირი ევროპულ საკლუბო კალენდარს არ ითვალისწინებს და შესაბამისად, მისი მიმდინარეობისას აბდე "ბარსელონას" ვერ დაეხმარება, რაც კლუბისთვის სერიოზული დანაკლისი იქნება. თუ მაროკო ტურნირის ბოლომდე მიაღწევს, რისი შანსიც არც ისე დაბალია, ფეხბურთელი "ბარსას" 10 შეხვედრას გამოტოვებს. 

თუ ეზალზული ესპანელთა შეთავაზებას მიიღებს და ტურნირზე არ გაემგზავრება, ამით "ბარსელონა" იხეირებს.

აბდე მაროკოშია დაბადებული, თუმცა 7 წლის ასაკიდან ესპანეთში ცხოვრობს. მას აქამდე მაროკოს 20-წლამდელთა ნაკრებში უთამაშია. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 25 დეკემბერი 2021 16:43
    0
    თუ ტვინი აქვს და განვითარება უნდა ითამაშებს ესპანეთის ნაკრებში თუ არა და წავიდეს მაროკოში და როცა ტიტულების თვლაზე მიდგება საქმე ან პირად პრიზებზე, ნუ იწუწუნებს რო მიქარა. მესისაც შესთავაზეს ესპანეთში თამაში და სამშობლო არჩია. იქ რა პატივს სცემენ ყველამ იცის და პირად ტიტულებში რას ახსენებენ როცა მსოფლიოს საუკეთესოზეა ლაპარაკი ეგეც გვახსოვს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 25 დეკემბერი 2021 10:08
    0
    გამორიცხულია ეგ ამბავი. ტუნისს, რომ უარი უთხრას ალბათ ერის მოღალატედ გამოაცხადებენ.
    Culé [?]
    #8 24 დეკემბერი 2021 19:17
    2
    არ დასთანხმდება.ღირსების ამბავია.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 24 დეკემბერი 2021 19:13
    5
    მე არ ვემხრობი მსგავს რაღაცეებს რომელ ქვეყანიდანაც არის იქ უნდა ითამაშოს.. არასდროს ვგულშემატკივრობ საფრანგეთს აი ამის გამო რომ ფრანგებზე მეტი აფრიკელები ყავთ გუნდში .
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 24 დეკემბერი 2021 19:13
    0
    არამგონია მაროკოში თამაშზე უარი თქვას.
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    Culé [?]
    #5 24 დეკემბერი 2021 18:45
    1
    ისეთი შემადგენლობებია გაფართოებულ განაცხადში რო ვნახე აფრიკის თასზე, სერიოზული დანაკლისი ექნებათ გუნდებს ყველა თუ წავიდა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 24 დეკემბერი 2021 18:41
    4
    ჩემთვის მიუღებელია ყოველივე ეს, ყველამ თავის ნაკრებში უნდა ითამაშოს და მთლად უჯეთესი იქნება როგორც მსოფლიო ჩამპიონატები ასევე საინტერესო იქნება როსი თავი ექნება მაგალითად საფრანგეთისბდა ეგეთ ნაკრებებს სადაც ნახევარზე მეტი ნადვილ ნაკრებში არაა, ისე წესით ჯიქიაც საქართველოს ნაკრებში უნდა თამაშობდეს მაგრამ შეუვარდეს პუტინს @რაკში ახალგაკუებულზე, მოკლედ ჯობია მაროკოს ნაკრებს დაეხმაროს ვიდრე ესპანეთის ნაკრებში იყოს რონელსაც ისედაც არ აკლია პერსპექტიული და კარგი მოთამაშეები
    ფანი [?]