რა ეტაპზეა არაუხოს კონტრაქტის გახანგრძლივების პროცესი

რა ეტაპზეა არაუხოს კონტრაქტის გახანგრძლივების პროცესი

"ბარსელონა" რონალდ არაუხოსთან ახალი ხელშეკრულების დადებაში დარწმუნებულია, იტყობინება ფაბრიციო რომანო.

მისი ინფორმაციით, ურუგვაელთან მოლაპარაკებების პროცესი ფინალურ სტადიაზე არ იმყოფება, თუმცა კლუბში პროცესის მიმართ ოპტიმისტური განწყობაა - "ბარსელონა" დარწმუნებულია, რომ 2022 წელს არაუხოსთან ახალი კონტრაქტი გაფორმდება.

ხელმძღვანელობა აქტიურად მუშაობს იმ ფეხბურთელების კონტრაქტებზე, რომლებიც "ბლაუგრანას" სამომავლო პროექტის მნიშვნელოვან ნაწილებად მიიჩნევიან. პედრისა და ფატისთან ახალი ხელშეკრულებები უკვე გაფორმებულია, რიგში შემდეგი გავია.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 22 დეკემბერი 2021 11:23
    0
    პედრისა და ფატისთან ახალი ხელშეკრულებები უკვე გაფორმებულია, რიგში შემდეგი გავია.
    ანუ დემბელე ამოვარდნილია ამ რიგიდან?
    Culé [?]
    #7 21 დეკემბერი 2021 23:36
    0
    ეს მაგარი მცველი დადგება ძაან თუ იშრომებს და საკუთარი თავის გაუმჯობესებაზე არ შეწყვეტს მუშაობას. თავიდან ბურთთან ერთად დამაჯერებელი ვერ იყო მთლად და ეგ კომპონენტი გამისწორებული აქვს
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    Culé [?]
    #6 21 დეკემბერი 2021 23:07
    0
    როცა მოწინააღმდეგე სწრაფად გადმოდის, მაშინ ართმევაზე მხეცია. აი პოზიციურად რო გვიტევენ სწორ დროს სწორ ადგილას არ დგას დაცვაში. მოწინააღმდეგის პრესინგისას დროულ პასს არ აკეთებს, მხრის ჩადგმას იწყებს და სისწრაფეები აკლდება გუნდს , რაც სწრააფად პრესინგიდან ამოსვლას ართულებს. კუნდე ბევრად ჯობს ამას.
    Culé [?]
    #5 21 დეკემბერი 2021 22:49
    0
    ეს ცხოველი რომ მევასებაა
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #4 21 დეკემბერი 2021 22:26
    0
    მეომარია მაგრამ პოზოციუარად ბავშვურ შეცდომებს უშვეებს იმედია დაიხვეწება.
    Culé [?]
    #3 21 დეკემბერი 2021 22:20
    0
    ამას პოზიციური შეცდომები აქვს ძალიან ბევრი და გამოსასწორებელი აქვს
    --------------------
    "They won't remember the trophies we won, they will remember the way we played" - Pep Guardiola.
    Culé [?]
    #2 21 დეკემბერი 2021 22:06
    1
    ციტატა: Truxilio
    ისე რა კონტრაქტებს აფორმბდენ - უმტიტს და კოუტინიოს უსასრულო . დანარჩენებს მოკლევადიანი . ჩვეულებრივი საბოტაჟი იყო ოფიციალური .

    მოკითხვა ბართომეუს ისევ

    ამას კი ეკუთვნის კაი 5 წლიანი კონტრაქტი, ამ ეტაპზე ყველა ბარსას მცველს ერთად აღებულს ჯობია, ძაან კლასნია
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    ფანი [?]
    #1 21 დეკემბერი 2021 22:00
    0
    ისე რა კონტრაქტებს აფორმბდენ - უმტიტს და კოუტინიოს უსასრულო . დანარჩენებს მოკლევადიანი . ჩვეულებრივი საბოტაჟი იყო ოფიციალური .