ფერან ჟუტგლა: გოლს დედაჩემსა და ჩემს ოჯახს ვუძღვნი

ფერან ჟუტგლა: გოლს დედაჩემსა და ჩემს ოჯახს ვუძღვნი

"ელჩესთან" მოგებულ შეხვედრაში (3-2) ანგარიში "ბარსელონა ბ-ს" შემტევმა, ფერან ჟუტგლამ გახსნა, რომელმაც პირველი გუნდის მაისურით სადებიუტო გოლი გაიტანა.

ამ ფაქტით გახარებულმა 22 წლის ესპანელმა შეხვედრის დასრულების შემდეგ კომენტარი გააკეთა.

გამარჯვებითა და გოლის გატანით ძალიან მოხარული ვარ. უბრალოდ მინდა, გუნდისთვის ყველაფერი გავაკეთო. აქ ძალიან ბედნიერი ვარ.
ჩავიმ დილით მითხრა, რომ დღეს ვითამაშებდი, მე კი გავიცინე, ხოლო რაც ვნახე, ნამდვილი საჩუქარი იყო. მე "ბარსა ბ-ს" ფეხბურთელი ვარ და აქ მოვედი, რათა გუნდს დავეხმარო და ყოველი მომენტით ვისიამოვნო. გოლს დედაჩემსა და ჩემს ოჯახს ვუძღვნი.

- თქვა ჟუტგლამ.



  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 19 დეკემბერი 2021 11:58
    4
    ოღონდ შენ გაიტანე და ვისაც გინდა იმას მიუძღვენი, მთავარია ბლომად.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 19 დეკემბერი 2021 02:12
    1
    El pistolero 9,
    საერთოდ ნეიმარის შეურაცმყოფა იყო მაგრამ იმდენამ მდაბიოა კუმანი რომ ნეიმარმა არაფრედ არ ჩააგდო მაგისი ნათქვამი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 19 დეკემბერი 2021 02:08
    2
    ციტატა: 《○BIG ĆULE○》
    ციტატა: Iniesta_8
    ციტატა: 《○BIG ĆULE○》
    არაა ცუდი როჟა, ბოკას მაგარი გოლი შეუგდო და აქაც არ იყო ურიგო, ხე იონგი 1.88 არის სიმაღლეში და თავით ვერ ურტყამს და ეს 1.75 არის და ამან შეაგდო თავით, ჯერ 22 წლისაა და ვნახოთ, ბრაითვეითს და ხე იონგს ნაღდად აჯობებს, კოუტინიოსაც,დეპაიც არ ვარგა ფორვარდად

    ხე იონგი 1.95 სიმაღლეში დაახლოებით მარა უკლასოა და რა ქნას. რაც შეეხება ჟუტგლას, დღეს 2 გოლი უნდა გაეტანა, კარგი მომენტები ჰქონდა.

    მაგდენი თუ იყო არ ვიცოდი, უზომოდ მაღალი და უტვინო, პლიუს უსქილო და უკლასოც, არაფრად არ ვარგა მაგას ბრაითვეითი ბევრად ჯობია

    და კუმანი ამბობდა საჯარიმოში ნეიმარზე სახიფათოაო. მარტო ამის თქმის გამო იყო გასაშვები
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    Culé [?]
    #5 19 დეკემბერი 2021 01:48
    1
    1.88 ბუსკეციცაა მარა მაგის მოგებული საჰაერო დუელი კიარა წელში გამართული ამხტარი არ მინახავს, სულ გადაღუნულ გადაკეცილია შაურმას ლავაშივით ამსიგრძე კაცი..
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 19 დეკემბერი 2021 01:35
    0
    ციტატა: Iniesta_8
    ციტატა: 《○BIG ĆULE○》
    არაა ცუდი როჟა, ბოკას მაგარი გოლი შეუგდო და აქაც არ იყო ურიგო, ხე იონგი 1.88 არის სიმაღლეში და თავით ვერ ურტყამს და ეს 1.75 არის და ამან შეაგდო თავით, ჯერ 22 წლისაა და ვნახოთ, ბრაითვეითს და ხე იონგს ნაღდად აჯობებს, კოუტინიოსაც,დეპაიც არ ვარგა ფორვარდად

    ხე იონგი 1.95 სიმაღლეში დაახლოებით მარა უკლასოა და რა ქნას. რაც შეეხება ჟუტგლას, დღეს 2 გოლი უნდა გაეტანა, კარგი მომენტები ჰქონდა.

    მაგდენი თუ იყო არ ვიცოდი, უზომოდ მაღალი და უტვინო, პლიუს უსქილო და უკლასოც, არაფრად არ ვარგა მაგას ბრაითვეითი ბევრად ჯობია
    Culé [?]
    #3 19 დეკემბერი 2021 01:00
    1
    ციტატა: 《○BIG ĆULE○》
    არაა ცუდი როჟა, ბოკას მაგარი გოლი შეუგდო და აქაც არ იყო ურიგო, ხე იონგი 1.88 არის სიმაღლეში და თავით ვერ ურტყამს და ეს 1.75 არის და ამან შეაგდო თავით, ჯერ 22 წლისაა და ვნახოთ, ბრაითვეითს და ხე იონგს ნაღდად აჯობებს, კოუტინიოსაც,დეპაიც არ ვარგა ფორვარდად

    ხე იონგი 1.95 სიმაღლეში დაახლოებით მარა უკლასოა და რა ქნას. რაც შეეხება ჟუტგლას, დღეს 2 გოლი უნდა გაეტანა, კარგი მომენტები ჰქონდა.
    Culé [?]
    #2 19 დეკემბერი 2021 00:50
    8
    კარგი ბიჭია ეს, პირველი თამაშისთვის მშვენიერი იყო. დეპაის დანაკლისი დაეხმარა საერთოდ შეტევის ხაზს :დდ
    --------------------
    #infinit8iniesta
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 19 დეკემბერი 2021 00:41
    6
    არაა ცუდი როჟა, ბოკას მაგარი გოლი შეუგდო და აქაც არ იყო ურიგო, ხე იონგი 1.88 არის სიმაღლეში და თავით ვერ ურტყამს და ეს 1.75 არის და ამან შეაგდო თავით, ჯერ 22 წლისაა და ვნახოთ, ბრაითვეითს და ხე იონგს ნაღდად აჯობებს, კოუტინიოსაც,დეპაიც არ ვარგა ფორვარდად