ბარსელონა დემბელეს გაუბრაზდა

ბარსელონა დემბელეს გაუბრაზდა

უსმან დემბელეს ქმედებებით "ბარსელონას" ხელმძღვანელების უკმაყოფილება მუდმივად იზრდება - ამჯერად, კლუბი ფრანგ ფეხბურთელს სერხიო აგუეროს გამოსამშვიდობებელი პრესკონფერენციისა და Espai Barça-ს გამოფენის გამოტოვების გამო გაუბრაზდა. ინფორმაციას კატალონიური Sport ავრცელებს. 

თავდაპირველად პრესაში იწერებოდა, რომ დემბელეს არყოფნის მიზეზი, შესაძლოა, ტრავმა და სამედიცინო შემოწმების გავლა ყოფილიყო, რაც უსმანისთვის უცხო ნამდვილად არ არის. პედრი გონსალესი ცერემონიებს სწორედ ამ მიზეზით არ დაესწრო. Sport-ის ცნობით, კლუბი დემბელეს მხრიდან გაფრთხილებული არ იყო და დირექტორების აღშფოთება ამან გამოიწვია. 

მიუხედავად ჩავი ერნანდესისა და ჟოან ლაპორტას თხოვნისა, იმის შანსი, რომ დემბელე "ბარსელონასთან" კონტრაქტს გაახანგრძლივებს, არც ისე დიდია. ზაფხულში "ბარსას" თავისუფალი აგენტის სტატუსით დატოვების შემთხვევაში 24 წლის ფეხბურთელსა და მის აგენტს სხვა კლუბები ბევრად უკეთეს ფინანსურ პირობებს სთავაზობენ. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 18 დეკემბერი 2021 21:11
    0
    ეს რა ნაგავი მოიშორა დორტმუნდმა და რა ფასად შემოგვტენეს, თან გვახვეწნინა, როგორც მახსოვს. ამას ქვია მენეჯმენტი. ტრავმიანი, გონება შეზღუდული შემოგვაჩეჩეს ასტრონომიულ ფასად. ბართო, შენი ჯიშ-ჯილაგი მოვიკითხე დიდი სიყვარულით.
    გულშემატკივარი [?]
    #14 18 დეკემბერი 2021 18:17
    0
    რა გახდა ერთი უგზოუკლო ადამიანისთვის მოგვარება. ან მოაწეროს ხელი კონტრაქტს ან კიდე გაყიდე სარფიანად ზამთარშივე. თუ არც ერთი მოინდომა და არც მეორე, დასვი სკამზე და იჯდეს კონტრაქტის ამოწურვამდე(ღირსი კია თავისი უდისციპლინობით). მაინც არ ველოდები წელს ბარსასგან თასების წვიმას, ოთხეულში კიდე შევა ბარსა რამენაირად. რამეს მაინც წარმოადგენდეს, დაცემულ გუნდში ითვლება იმედად, თორე აწყობილ ბარსელონაში მარჯვენა მცველის ზამენადაც არ განიხილავდნენ ამას და საერთოდად დიდი ხნის გაგდებული იქნებოდა თავისი არაადეკვატურობისთვის. ამას პედრი(თუ პედრო) რომელიც ბარსას ზამენად ითვლებოდა სკამიდან არ ააყენებდა.
    გულშემატკივარი [?]
    #13 18 დეკემბერი 2021 17:53
    0
    რაღაც რაღაცეები დააფარონ ჯობია
    Culé [?]
    #12 18 დეკემბერი 2021 16:33
    4
    არანაირი შეგნება და პასუხისმგებლობა არ აქვს, უტვინო ჩლუნგი ზანგია რომელსაც წარმოუდგენლად გაუმართლა რომ ბართომეუს ნაირმა კლოუნმა გრანდში მიიყვანა და 12 მილიონი ხელფასი დაუნიშნა. საერთოდ ბარსას ისტირიიდანაა ამოსაშლელი ეს უვარგისი ხორცის ნაჭერი.
    გულშემატკივარი [?]
    #11 18 დეკემბერი 2021 16:07
    1
    აუ გააჯმევინეთ რაა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 18 დეკემბერი 2021 16:04
    0
    ციტატა: Davita
    ზამთარშივე მოაშორონ ეს უნიჭო ზანგი ბარსას, დიდი რაოდენობით ნაგავია გასატანი კლუბიდან და ეს წმენდა სწორედ ამ ვითომ ფრანგი ზანგებიდან უნდა დაიწყოს

    არ მივესალმები ფრანგების კანის ფერის მიხედვით დაყოფას, რადგანაც ამ შემთხვევაში ლენგლე მშრალად გამოძვრება
    ყველა ფრანგი უნდა მიბრძანდეს, განურჩევლად წარმომავლობისა და კანის ფერისა
    ფრანგებს ჰოლანდიელებს მივაყოლებდი
    გულშემატკივარი [?]
    #9 18 დეკემბერი 2021 16:00
    0
    რომელი საუკუნეა, რა ვალდებულია დემბელე აგუეროს გამოსამშვიდობებელ ცერემონიას დაესწროს და რატომ ავალდებულებს გუნდი, ესეც ვარჯიში ხომ არაა. დებილი რომაა დემბელე ეგ გასაგებია, მაგრამ თავზე გადაიჯვეს ამათმაც
    Culé [?]
    #8 18 დეკემბერი 2021 15:51
    0
    ციტატა: nika 54
    მართლა ბრმა იყო თუ სპეციალურად აკეთებდა ბართომეუ ასეთ კონტრაქტებს არ მესმის. კაცმა დორტმუნდში მიატოვა ვარჯიშები, აღარ პასუხობდა ტელეფონებს და ითხოვდა ბარსაში გაშვებას. აი მაშინ არ უნდა ეფიქრათ, რო ეს ადამიანი არ იყო ნორმალური. ვინ იცის დორტმუნდმა ამოისუნთქა კიდეც ეს კიბო რო მოიცილა. თანაც რა თანხად შემოგვტენა მაშინ ჯერ კიდევ ლაწირაკი. აი რატომ გამოუშვეს თუ მოცილება არ უნდოდათ, არ მესმის. მოვა ალბათ დრო და კიდევ ბევრ საინტერესოს გავიგებთ ბართომეუს შემოქმედებაზე და იქნებ როდისმე გაუშვან იქ სადაც არის მაგის კანონიერი ადგილი.

    აბა კაცს არ უნდოდა დარჩენა და აძალებდნენ რა პონტია
    --------------------
    ARTHUGS
    ფანი [?]
    #7 18 დეკემბერი 2021 15:48
    1
    ზამთარშივე მოაშორონ ეს უნიჭო ზანგი ბარსას, დიდი რაოდენობით ნაგავია გასატანი კლუბიდან და ეს წმენდა სწორედ ამ ვითომ ფრანგი ზანგებიდან უნდა დაიწყოს
    გულშემატკივარი [?]
    #6 18 დეკემბერი 2021 15:39
    2
    აი ვინც საიტზე მუშაობთ ხომ ყველას გაფასებთ და პატივს გცემთ და მიყვარხართ მარა აი ასეთი სათაურების გამო კუბში მიყვარხართ 🤣🤣🤣🤣🤣🤣ისე უფრო კაი იქნებოდა სათაურად გაებუტა დაგეწერათ 🤣🤣🤣😍❤️
    ფანი [?]
    #5 18 დეკემბერი 2021 15:36
    0
    ხან მგონია რომ სპეციალურად იდება ესეთი პოსტები ან რავიცი ჩენტო ვეტრინეა. ტვინი მაიღუნდა უკვე ამის სტატიებით.
    --------------------
    № 10
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 18 დეკემბერი 2021 15:28
    0
    ძალიან ახვრულად და თავხედურად კი იქცეოდა, თუმცა ასეთ დროს დაფიქრება იყო საჭირო, როდესაც ამას სხვას უკეთებს, შენ რატომ არ მოგექცევა იგივენაირად?!
    ცუდად უხდიდნენ დორტმუნდში? არა
    არასათანადო გუნდი ყავდა? არა
    ლიგაზე არ თამაშობდა? რა თქმა უნდა თამაშობდა
    რა უნდოდა?
    ვირაცამ ისე უნდა მიამტვრიოს ფეხი, რომ მართლა ვერ შეძლოს 4-5 წელი წამოდგომა და მერე აფაფხურდეს, უკვე ვეტერანი რომ იქნება, სადმე თურქეთის საშუალო გუნდში, ემირატებში, ჩინეთში ან მლს-ში rage
    ფანი [?]
    #3 18 დეკემბერი 2021 15:28
    1
    აუ გააჯმევინეთ რა დავიღალე
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 18 დეკემბერი 2021 15:12
    1
    მართლა ბრმა იყო თუ სპეციალურად აკეთებდა ბართომეუ ასეთ კონტრაქტებს არ მესმის. კაცმა დორტმუნდში მიატოვა ვარჯიშები, აღარ პასუხობდა ტელეფონებს და ითხოვდა ბარსაში გაშვებას. აი მაშინ არ უნდა ეფიქრათ, რო ეს ადამიანი არ იყო ნორმალური. ვინ იცის დორტმუნდმა ამოისუნთქა კიდეც ეს კიბო რო მოიცილა. თანაც რა თანხად შემოგვტენა მაშინ ჯერ კიდევ ლაწირაკი. აი რატომ გამოუშვეს თუ მოცილება არ უნდოდათ, არ მესმის. მოვა ალბათ დრო და კიდევ ბევრ საინტერესოს გავიგებთ ბართომეუს შემოქმედებაზე და იქნებ როდისმე გაუშვან იქ სადაც არის მაგის კანონიერი ადგილი.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 18 დეკემბერი 2021 14:57
    2
    გაუჯავრდით და გადაარტყით სახრე მაგ საქონელს;
    რა დონის გონებაჩლუნგი ყავს გამჩენს barca-6
    თან ნაგლი და უზრდელი