რას ფიქრობს ბარსელონა ფრენკი დე იონგზე

რას ფიქრობს ბარსელონა ფრენკი დე იონგზე

Marca-ს ინფორმაციით, "ბარსელონაში" მიიჩნევენ, რომ ფრენკი დე იონგის პერფორმანსი გაცემულ ავანსებს ვერ ამართლებს და ხელშეუხებელი აღარაა.

თუ ნიდერლანდელი ნახევარმცველის თაობაზე მომავალ ზაფხულში კლუბი შემოთავაზებებს მიიღებს, ხელმძღვანელობა მას განიხილავს.

დე იონგის რამდენიმე მსურველი ჰყავს, რომლებიც მზად არიან, მისთვის იბრძოლონ.

კატალონიური გრანდის აზრით, გუნდში პედრის, ნიკოსა და გავის ყოფნის გათვალისწინებით, ფრენკის ყოლა აუცილებლობას არ წარმოადგენს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #10 18 დეკემბერი 2021 12:55
    0
    ამაზე იკლავდით თავს გადმოვიდეს რა მაგარია და რამეო? მეთქი რონალდინიო იყო მეთქი ვინაა ესეთი. და თურმე პედრო და ნიკო გვიყიდია ძვირად ღირებული bowtie
    --------------------
    ARTHUGS
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 18 დეკემბერი 2021 00:18
    1
    მერე იბრძოლონ, დავაი აუქციონი.... barca-6
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 17 დეკემბერი 2021 22:09
    1
    80-ად კანფეტ თუ გაიყიდა.
    Culé [?]
    #7 17 დეკემბერი 2021 21:48
    1
    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ზაფხულამდე უნდა აცალონ და თუ რამე არ შეიცვალა გაყიდონ ნიუკასლში კოუც ზედ მიაყოლონ და შტეგენიც თუ მეკარეს იშოვიან წესიერს პლუს ლანგლე პუჩი ბრაითა დეპაი ამათგან შეიძლება ფულის გაკეთება და ნორმალური ტრანსფერების დადება

    ნიუკასლისთვის ფრენკი ცოდოა, სიტი წაიყვანს მაგას დიდი ალბათობით
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    ფანი [?]
    #6 17 დეკემბერი 2021 21:38
    0
    ზაფხულამდე უნდა აცალონ და თუ რამე არ შეიცვალა გაყიდონ ნიუკასლში კოუც ზედ მიაყოლონ და შტეგენიც თუ მეკარეს იშოვიან წესიერს პლუს ლანგლე პუჩი ბრაითა დეპაი ამათგან შეიძლება ფულის გაკეთება და ნორმალური ტრანსფერების დადება
    წევრი [?]
    #5 17 დეკემბერი 2021 21:24
    1
    კოუნტინიოსნაირად იმედგაცრუება არ ყოფილა , მაგრამ ძალიან გაპიარებულია ჩემი აზრით
    Culé [?]
    #4 17 დეკემბერი 2021 20:30
    1
    ზაფხულამდე თუ არ გამოასწორა თამაშის ხარისხი უნდა გაუშვან..
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #3 17 დეკემბერი 2021 19:39
    1
    ჯანდაბას ზაფხულამდე აცალონ და მერე ვიცი რომ მაინც გასაშვები იქნება, სამწუხაროა მაგრამ ვერ წყვეტს ვარსკვლავებს
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 17 დეკემბერი 2021 19:02
    1
    80-ს იხდიდნენ მგონი ამაში. უნდა გაყიდონ და იმ ფულით ჰოლანდიც კი მოუვათ.
    Culé [?]
    #1 17 დეკემბერი 2021 18:46
    4
    იმედია ათამაშდება ფრენკი და დადებს იმ თამაშს აიაქსში რასაც დებდა. ისე რა გუნდი იყო ამან ვან დე ბეეკმა და შონემ ჯერ კროოსი მოდრიჩი კაზემიროს გადაახიეს ბურთი თავზე და მერე იუვეს ნახ. დაცვაც გამოისვეს. ლუკას მოურას მოკითხვა ყველაზე უაზრო ჩემპიონთა ლიგის ფინალის ხილვისთვის
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.