ბარსელონა ონანასთან მუდმივ კონტაქტს ინარჩუნებს

ბარსელონა ონანასთან მუდმივ კონტაქტს ინარჩუნებს

ბოლო დღეებში გავრცელებული ინფორმაციით, მარკ-ანდრე ტერ შტეგენის გაშვების შემთხვევაში, "ბარსელონა" ანდრე ონანას შეიძენს.

Mundo Deportivo-ს ცნობით, კატალონიური გრანდი ახალგაზრდა მეკარესთან მუდმივ კონტაქტს ინარჩუნებს, თუმცა, მატეუ ალემანისა და ჟორდი კრუიფს, ჯერჯერობით, არანაირი ნაბიჯი არ გადაუდგამთ.

წყაროს თანახმად, კამერუნელი ფეხბურთელით "ბარსას" გარდა "ინტერი", "ნაპოლი", "ატლეტიკო", "მონაკო" და "ნიცა" ინტერესდებიან, ფავორიტი კი "ინტერია".

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 11 დეკემბერი 2021 20:22
    0
    აუღებელი კედელი არასდროს ყოფილა შტეგო, მაგრამ დღევანდელი შტეგენი კრიტიკას ვერ უძლებს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 11 დეკემბერი 2021 15:28
    0
    ძნელია მარტო მეკარის იმედზე დიდ მიზნებზე ფიქრი, მაგრამ ამან რო მოუკლო ეს ცხადია, აღარც პასები უვარგა რატომღაც მეტოქეს აბარებს ბურთს, ის მეორე კი ბაიერნთან არვიცი რა ვთქვა ამაზე უფრო რთულ ბურთებს აძრობდა, ფაქტია ვეღარ ქაჩავს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 11 დეკემბერი 2021 14:36
    0
    რა შეუკიკინეს ამ ონანას ესეც არ მყავდეს ნოიერი ჩვეულებრივი პინტოა დაჟე უარესი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #7 11 დეკემბერი 2021 10:12
    0
    ატლეს მაიმც რა ფეხებად უნდა ონანა
    წევრი [?]
    #6 11 დეკემბერი 2021 02:37
    0
    ცუდი მცველების ხარჯზე შტეგოსთან რაპრეტენზიააქვთ😀
    Culé [?]
    #5 11 დეკემბერი 2021 01:19
    2
    რავქნა არ მემეტება შტეგენი მაინც გასაშვებად. კი ჭამა ბაიერნთან, ის მეორე გოლი მაგის სინდისზეა მთლიანად, მაგრამ მე პირადად შტეგენის გაშვებასა და ონანას მოყვანაში ფინანსური სარგებლის გარდა სხვას ვერაფერს ვხედავ. კი სერიოზულად აქვს მოკლებული, მაგრამ ბარსას რომელი ფეხბურთელი განვითარდა ამ დროის განმავლობაში? აბსოლუტურად ყველამ მოუკლო და მარტო ამაზე და დეიონგზე არ ღირს ჯოხის გადამტვრევა
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    Culé [?]
    #4 11 დეკემბერი 2021 01:08
    1
    შტეგენი უნდა გაუშვან და ეს იდიოტი უნდა მოიყვანონ? ცოტათი უკეთესი მაინც ხომ უნდა იყოს შტეგენზე, ეს სისულელეებს აკეთებს ხოლმე რავიცი..,
    Culé [?]
    #3 11 დეკემბერი 2021 00:44
    1
    ეს უფასოდბმოიყვანონ, შტეგო და ნეტო გაყიდონ და მერე ეს და პენია როტაციაში ამყოფონ, რისკია მაგრამ მგონი ღირს
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    Culé [?]
    #2 10 დეკემბერი 2021 23:49
    1
    ციტატა: Pirat❤️💙
    კონტრაქტი როდის ეწურება?

    ამ ზაფხულს

    ამის უფასდო მოყვანით და შტეგენის კაი ფასში გაშვებით გუნდი ორმაგ მოგებაში წავა.
    ფანი [?]
    #1 10 დეკემბერი 2021 23:34
    0
    კონტრაქტი როდის ეწურება?