ჟოან ლაპორტა: დარწმუნებული ვარ, შემდეგ ეტაპზე გავალთ

ჟოან ლაპორტა: დარწმუნებული ვარ, შემდეგ ეტაპზე გავალთ

"ბარსელონას" პრეზიდენტმა, ჟოან ლაპორტამ მიუნხენის "ბაიერნთან" მატჩამდე რამდენიმე საათით ადრე Cadena Ser-ის ჟურნალისტებთან კომენტარი გააკეთა და ჯგუფური ეტაპის დაძლევასთან დაკავშირებით ოპტიმიზმი გამოთქვა.

"ბარსა" არის კლუბი, რომელსაც გააჩნია ისტორია, ტრაექტორია და ჩვენ შემდეგ ეტაპზე უნდა გავიდეთ.

მიუხედავად იმისა, რომ ყველაზე სახარბიელო ამინდი არ არის, ეს "ბარსასთვის" გასამართლებელი საბაბი არ იქნება.

ჩვენ არაფრის გვეშინია. თამაშს მოუთმენლად ველით. ქომაგებს ვთხოვ, რომ "ბარსათი" იამაყონ. შესანიშნავი თამაში გველის. 

"ბარსელონასა" და "ბაიერნის" დაპირისპირება "ალიანც არენაზე" თბილისის დროით, 23:55 საათზე დაიწყება. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 9 დეკემბერი 2021 22:35
    0
    ნამეტანი იცის ამან, ხანდახან ნერვებზე თამაშობს. ცხოვრებაში მიუნხენში არ მოუგია ბარსას ყველაზე საუკეთესო ფორმაში მყოფსაც კი და ეხლა რისი იმედი აქვს, თან ამ ვითომ გუნდით. თავდასხმაში რო განაპირა მცველს ვაყენებთ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 9 დეკემბერი 2021 00:56
    1
    შენ მესის დარჩენაშიც დარწმუნებული იყავი rage
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 9 დეკემბერი 2021 00:25
    0
    ამას გამაზული აქვს უეჭველი.
    გულშემატკივარი [?]
    #11 8 დეკემბერი 2021 21:55
    4
    - ბატონი ლაპორტა დარწმუნებულია, რომ შემდეგ ეტაპზე გავალთ - შენ პირს შაქარი, მაგრამ ეს ძალიან რთული საკითხია - ვნახოთ.
    - ბატონი ლაპორტა დარწმუნებულია, რომ ლიონელ მესსი დარჩება - ბოდიში, არ გამოვიდაო. მე მეგონა მესსი უფასოდ მოინდომებდა თამაშსო.
    - ბატონი ლაპორტა დარწმუნებულია, რომ ჰაალანდს იყიდის (და მბაპესაც ამბობდა) - როგორც საკუთარ ყურებს, ისე ვერ დავინახავთ ამ ტრანსფერს.
    - ბატონი ლაპორტა დარწმუნებულია, რომ უმტიტის ხელფასს შეუმცირებს - სწორედ მაგ ჭკუაზეა უმტიტი.
    -ბატონი ლაპორტა დარწმუნებულია, რომ გუნდსში დაგროვილ ბალასტს გაყიდის - მაგრამ არავინ არავის არ ყიდულობს.
    და კიდევ ძალიან ბევრი რამის ჩამოთვლა შეიძლება, რაშიც ბატონი ლაპორტა დარწმუნებულია, მაგრამ აქამდე ჯერ არაფერი არ შესრულებულა რაშიც ბატონი ლაპორტა დარწმუნებულია.

    მე კიდევ, ალბათ ისევე როგორც ბევრ სხვას, მიღვივდება აზრი, რომ ბატონი ლაპორტა ჯერ კიდევ ვერ დარწმუნდა იმაში,რომ ძალიან ბევრ რამეშია დარწმუნებული, რისი შესრულებაც ჯერჯერობით არ ძალუძს.

    იქნებ დღეს მართლაც ასრულდეს ბატონი ლაპორტას დარწმუნება, და იქნებ ჩვენც დავიწყოთ დარწმუნება იმაში, რომ ბატონი ლაპორტა ნადვილად დარწმუნებულია იმაში რასაც ამბობს.

    ღმერთმა ჰქნას და ჩვენ გულსშემატკივრები როგორც ყოველთვის ვიამაყებთ ბარსათი. აი ამაში კი ნადვილად დარწმუნებული იყოს ბატონი ლაპორტა.
    ფანი [?]
    #10 8 დეკემბერი 2021 21:20
    2
    ერთერთი ყველაზე საზიზღარი პრეზიდენტია, ამის ფოტოც კი მაღიზიანებს, ნეტა რა აძლევს იმედს რომ გავალთ?
    ფანი [?]
    #9 8 დეკემბერი 2021 20:49
    1
    ციტატა: ♠️spookify♠️
    Tu gavedit,risic didad meechveba,ar gamovricxav ro aman moagvaros eg chatlax nemcebtan,fulis traki araaaq mara egeb momaval wels vinme miugdos ra,deyong an vinme,anu es iqneba mizezi tu chaawyves...mara umciresia magis shansic,sheidzleba isec ki gagvivardes .ara karoche... Ise kai 5 kushi qonda dges barcas ro vnaxe...

    მართლა გჯერა რომ ბაიერნი ეგრე ჩაწყობით აგებს თამაშებს?
    ფანი [?]
    #8 8 დეკემბერი 2021 20:28
    0
    ციტატა: Clever liar
    ნუ ტრაექტორია თუ აქვს გუნდს აბა რა იქნება :D

    stuck_out_tongue_winking_eye

    ლაპორტამ უნდა ილოცოს... დინამოზე და მსაჯზე...
    Culé [?]
    #7 8 დეკემბერი 2021 20:22
    2
    ნუ ტრაექტორია თუ აქვს გუნდს აბა რა იქნება :D
    Culé [?]
    #6 8 დეკემბერი 2021 20:13
    0
    თან არ მინდა ყურება არ მინდა გული გამისკდეს, თან ვერ ვისვენებ... ბარსას თამაში არ გამოტოვებია 2005 წლის მერე დაახლოებით.... რა დღეში ვართ ((((
    Culé [?]
    #5 8 დეკემბერი 2021 19:43
    2
    რის საფუძველზე ამბობ მაგას, ბოლო 2 თამაშში ჯამში 11 გოლი რო გაგიტანეს? :დდ
    --------------------
    #infinit8iniesta
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 8 დეკემბერი 2021 19:22
    1
    მართლაც დიდი ისტორია აქვს გუნდს და თუნდაც 4-5 წლის წინ ვინმესთვის რომ გეთქვა ბარსა ფავორიტი არააო დაგცინებდნენ და ახლა ფანებიც უსეთ დღეში ვართ რომ ხეტაფესთანაც არ ვართ თავდაჯერებულები კამპ ნოუზე😥, იმედია მალე დაუბრუნდება გუნდს ძველი დიდება, თუნდა 2 წლის მერე , მოცსად ღირს მგონი.visca barca❤❤💙💙
    Culé [?]
    #3 8 დეკემბერი 2021 19:16
    1
    ლაპო მაგდენი სამოტივაციო სფიჩიც არ გინდა, არ აწყინოს ბიჭებს :დ
    Culé [?]
    #2 8 დეკემბერი 2021 19:14
    3
    აბა რა უნდა ეთქვა ვაიმე დაგვერხაო?
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 8 დეკემბერი 2021 18:43
    4
    აბა დაიგინე ლაპო?! რა თავდაჯერებულია, სულ არ გამოჩენილიყავი არ ჯობდა?!