ბაიერნი-ბარსა - სასტარტო შემადგენლობა ქართველი გულშემატკივრების ვერსიით

ბაიერნი-ბარსა - სასტარტო შემადგენლობა ქართველი გულშემატკივრების ვერსიით

ჩვენი საიტი მომხმარებლებს საშუალებას აძლევს, ყოველი თამაშის წინ მწვრთნელის როლი მოირგონ და სასურველი შემადგენლობა დააყენონ.

დღევანდელ გამოკითხვაში მომხმარებლების 67%-მა უპირატესობა 4-3-3 წყობას მიანიჭა.

ყველაზე მეტი ხმა ტერ შტეგენმა, ბუსკეტსმა, დე იონგმა და დეპაიმ მიიღეს.

გთავაზობთ ჩვენი მომხმარებლების მიერ "ბაიერნთან" დღევანდელი მატჩისთვის შედგენილ სასტარტო შემადგენლობას:

ტერ შტეგენი, დესტი, პიკე, არაუხო, ალბა, ბუსკეტსი, დე იონგი, გავი, დემბელე, დეპაი, კოუტინიო.

თამაში 00:00 საათზე. პირდაპირ რეპორტაჟს სილქ უნივერსალი და აჭარასპორტ 1 გვთავაზობს.

თამაშის დასრულებისთანავე ჩვენს მომხმარებლებს საშუალება ექნებათ, "ბარსელონა", მისი მწვრთნელი და თითოეული ფეხბურთელის თამაში შეაფასონ.

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #13 8 დეკემბერი 2021 21:55
    0
    ციტატა: La Pulga10
    ციტატა: C.PC5
    ციტატა: La Pulga10
    კოუტინიო ვინ დააყენა?ისედაც ჩმორია და ბავარიას,რომ დაინახავს ხო გული წაუვა.ვაიმეეე ყველა გაიხეს უკანალზე,მოსიარულე არცერთი დავინახო თორე გავგიჯდები.

    გამოუცდელ ეზალზულის, დემირს და აკომაჩს კი ჯობია გინდ დაიჯერე გინდ არა, სხვა ვარიანტი ან ვინაა ლუკ დეიონგი?! ფაქტიურად ათი კაცით ვიქნებით, ისევე კოუტინიო ჯობია, შეიძლება მომენტი შეექმნას და საჯარიმოს გარედან მაინც დაარტყავს.

    გავი დადგება მარცხნივ,როგორც წინა თამაშებზე და ნახ.დაცვაში ნიკო.გინდ დამიჯერე გინდ არა გავი უფრო პროდუქტიულია მარცხნივ ვიდრე კოუტინიო,არ დადის და არ ნებდება,სულ უკან პასებსაც არ აქკეთებს და პრესინგის დროს დაცვას ეხმარება,აბა ეხლა მითხარი კოუტინიო,რომელს აკეთებს აქედან,თანაც შემტევიც კი არაა.ნახ.დაცვაში კიდე ნიკოსნაირი ჯანიანი ტიპი ნაღდად საჭიროა ბაიერნთან.

    გავის ფლანგზე რო აყენებ ცენტრში ვის ტოვებ? გავი რო ძირითადის ფეხბურთელია ამ მომენტისთვის არც უნდა ამას განხილვა, მაგრამ ვინგერი რომელსაც ენდობი ამ წუთში არ გვყავს და ისევ კოუტინიოა ცოტა იმ ტიპის კაცი რომელიც საჭიროა, ნიკო სადაა ჯანიანი კიდე, საშუალო აღნაგობის მასტია, გამწვავება კი ბატონო გამოსდის მაგრამ ამხელა მნიშვნელობის მატჩში ნებისმიერ ახალგაზრდას გაუჭირდება. მე არცერთს ვერჩი, არც კოუტინიო მეხატება დიდად გულზე, პროსტა რასაც გამოცდილება გვიჩვენებს იმას ვამბობ დანარჩენს ვნახავთ.
    --------------------
    "ჩვენ ორი ვართ ქვეყანაზე, მე და ბარსა, მე და ბარსა!!!"
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 8 დეკემბერი 2021 19:56
    0
    ციტატა: Albicelecte
    ერთი კითხვა არ მასვენებს: აღნიშნავს თუ არა ფილიპე კოუტინიო ბავარიის კარში გატანილ გოლს??!?!?!?!?!?! barca-7

    ოღონდ გაიტანონ და თუ გინდა ლენგლემ გაიტანოს, ბარსას გოლს როგორ არ ავღნიშნავ, მერე რა რომ ამ ზოგ ზოგიერთმა წურბელამ სისხლი გაგვიშრო, გოლს მაინც ავღნიშნავ😁
    ფანი [?]
    #11 8 დეკემბერი 2021 18:56
    0
    რა კოუტინიო😂😂😂
    ნიკო უეჭველი დაესტის მაგივრად არაუხო შუაში პიკე გარსია

    ციტატა: Albicelecte
    ერთი კითხვა არ მასვენებს: აღნიშნავს თუ არა ფილიპე კოუტინიო ბავარიის კარში გატანილ გოლს??!?!?!?!?!?! barca-7

    ვერა იმიტო ვერ გაიტანს..
    გულშემატკივარი [?]
    #10 8 დეკემბერი 2021 18:51
    0
    Albicelecte,
    გაიტანოს და მაგას ვინღა ჩივის 😁
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 8 დეკემბერი 2021 18:42
    1
    ერთი კითხვა არ მასვენებს: აღნიშნავს თუ არა ფილიპე კოუტინიო ბავარიის კარში გატანილ გოლს??!?!?!?!?!?! barca-7
    Culé [?]
    #8 8 დეკემბერი 2021 18:01
    0
    ციტატა: C.PC5
    ციტატა: La Pulga10
    კოუტინიო ვინ დააყენა?ისედაც ჩმორია და ბავარიას,რომ დაინახავს ხო გული წაუვა.ვაიმეეე ყველა გაიხეს უკანალზე,მოსიარულე არცერთი დავინახო თორე გავგიჯდები.

    გამოუცდელ ეზალზულის, დემირს და აკომაჩს კი ჯობია გინდ დაიჯერე გინდ არა, სხვა ვარიანტი ან ვინაა ლუკ დეიონგი?! ფაქტიურად ათი კაცით ვიქნებით, ისევე კოუტინიო ჯობია, შეიძლება მომენტი შეექმნას და საჯარიმოს გარედან მაინც დაარტყავს.

    გავი დადგება მარცხნივ,როგორც წინა თამაშებზე და ნახ.დაცვაში ნიკო.გინდ დამიჯერე გინდ არა გავი უფრო პროდუქტიულია მარცხნივ ვიდრე კოუტინიო,არ დადის და არ ნებდება,სულ უკან პასებსაც არ აქკეთებს და პრესინგის დროს დაცვას ეხმარება,აბა ეხლა მითხარი კოუტინიო,რომელს აკეთებს აქედან,თანაც შემტევიც კი არაა.ნახ.დაცვაში კიდე ნიკოსნაირი ჯანიანი ტიპი ნაღდად საჭიროა ბაიერნთან.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    ფანი [?]
    #7 8 დეკემბერი 2021 17:50
    0
    დღეს რატომღაც ვფიქრობ 3 მცველიანი ტაკტიკა თუ დააყენა უმტიტი მოხვდებათქო
    Culé [?]
    #6 8 დეკემბერი 2021 17:30
    1
    სტადიონზე არ შემიშვეს ბლიად,აცრილი რომ არ ვარ.
    თასის ფინალია ქუთაისში...
    🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬
    Culé [?]
    #5 8 დეკემბერი 2021 17:22
    2
    ციტატა: La Pulga10
    კოუტინიო ვინ დააყენა?ისედაც ჩმორია და ბავარიას,რომ დაინახავს ხო გული წაუვა.ვაიმეეე ყველა გაიხეს უკანალზე,მოსიარულე არცერთი დავინახო თორე გავგიჯდები.

    გამოუცდელ ეზალზულის, დემირს და აკომაჩს კი ჯობია გინდ დაიჯერე გინდ არა, სხვა ვარიანტი ან ვინაა ლუკ დეიონგი?! ფაქტიურად ათი კაცით ვიქნებით, ისევე კოუტინიო ჯობია, შეიძლება მომენტი შეექმნას და საჯარიმოს გარედან მაინც დაარტყავს.
    --------------------
    "ჩვენ ორი ვართ ქვეყანაზე, მე და ბარსა, მე და ბარსა!!!"
    Culé [?]
    #4 8 დეკემბერი 2021 17:08
    1
    კოუტინიო ვინ დააყენა?ისედაც ჩმორია და ბავარიას,რომ დაინახავს ხო გული წაუვა.ვაიმეეე ყველა გაიხეს უკანალზე,მოსიარულე არცერთი დავინახო თორე გავგიჯდები.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    ფანი [?]
    #3 8 დეკემბერი 2021 17:01
    0
    ამ სასტავს შანსი არაა არ დააყენებს :დდ
    --------------------
    #infinit8iniesta
    ფანი [?]
    #2 8 დეკემბერი 2021 16:57
    1
    თუ ახლა გაგვიმართლა, იანვარში გავძლიერდებით და უფრო კონკურენტუნარიანი ვიქნებით.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 8 დეკემბერი 2021 16:56
    0
    სასტავი კი გამოვიცანი აი ანგარიშის გამოცნობა იქნება საქმე.