Sport: ადეიემის შეძენა რეალსაც სურს

Sport: ადეიემის შეძენა რეალსაც სურს

"ზალცბურგის" 19 წლის შემტევის, ქარიმ ადეიემის, მსურველთა რიგს მადრიდის "რეალიც" შეუერთდა.

ავსტრიის ბუნდესლიგის საუკეთესო ბომბარდირის შეძენის მთავარ კანდიდატებად "ბარსელონა" და "დორტმუნდი" მიიჩნევიან, თუმცა ფეხბურთელით "სამეფო კლუბიც" დაინტერესდა.

"რეალის" მთავარ ამოცანას მბაპესა და ჰოლანდის გადაბირება წარმოადგენს, მათ ალტერნატივას კი ადეიემი წარმოადგენს. გერმანელი ფეხბურთელის სატრანსფერო ღირებულებამ, შესაძლოა, 50 მილიონ ევროს მიაღწიოს.

გავრცელებული ინფორმაციით, "ბარსამ" ავსტრიულ კლუბს სატრანსფერო შეთავაზებით უკვე მიმართა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #14 3 დეკემბერი 2021 21:22
    1
    ჩვეულებრივი ამბავია რეალი ფასს წევს მაღლა რომ ჩვენ ყიდვა ვერ შევძლოთ ან გაგვიჭირდეს ყიდვა ფასის გამო! ეს ბიჭი ჩვენ კი ნამდვილად გვჭირდება თანაც ულაპარაკოდ
    Culé [?]
    #13 3 დეკემბერი 2021 19:46
    2
    ციტატა: Barca for life
    ციტატა: rivaldo80
    ვინც ფულს გადაიხდის იქ წავაა მარტივია

    არაა ეგრე
    1. ადრე დადეს სტატია, ტიპი ბარსას ინსტას
    Followerია და ბოლო ყველა სტატია მოწონებული აქვსო.
    2. ბარსამ პირველმა გამოიჩინა ინიციატივა.
    3. ადვილია იმის დანახვა რომ დღეს ბარსა ახალგაზრდებს უფრო მეტ შანსს აძლევს და აქედან ყველა პერსპექტიული ტალანტია, შესაბამისად, თავდასხმაში ისედაც გარანტირებული ძირითადი ელოდება, როცა რეალისთვის პრიორიტეტი კი არა დაახლოებით მესამე ვარიანტია, ჰოლანდის და ლევანას მერე.
    4. აქვე აღვნიშნოთ ისიც თუ რაგორ ექცევიან რეალში საშუალო დონის პერსპექტიულ ტალანტებს - ვერავინ გაიხარა!, ხოლო ბარსას შემთხვევაში პედრია სახეზე რომელიც ლას პალმასიდან მოვიდა და რა შედეგიც დადო ყველა ვხედავთ.
    მოკლედ ეს 4 პუნქტი თუ ფულმა გადაწონა მაშინ დემბელეზე დებილი და მორიბაზე ღორი ყოფილა, ჰოდა ეგეთები არც გვჭირდება. ვერცერთმა გაიხარა მაგ ტაქტიკით და არც სხვა იქნება გამონაკლისი.

    ეგრე ისკო ოფიციალუურად ბარსას ფანი იყო და მესი ყავდა კუმირი ძაღლსაც კი მესი დაარქვა მაგრამ მიბრძანდა რეალში და დაიმთავრა კარიერა.რავიცი დღეს ფულზე გაგიჟებულია ყველა.
    გულშემატკივარი [?]
    #12 3 დეკემბერი 2021 19:04
    5
    ციტატა: rivaldo80
    ვინც ფულს გადაიხდის იქ წავაა მარტივია

    არაა ეგრე
    1. ადრე დადეს სტატია, ტიპი ბარსას ინსტას
    Followerია და ბოლო ყველა სტატია მოწონებული აქვსო.
    2. ბარსამ პირველმა გამოიჩინა ინიციატივა.
    3. ადვილია იმის დანახვა რომ დღეს ბარსა ახალგაზრდებს უფრო მეტ შანსს აძლევს და აქედან ყველა პერსპექტიული ტალანტია, შესაბამისად, თავდასხმაში ისედაც გარანტირებული ძირითადი ელოდება, როცა რეალისთვის პრიორიტეტი კი არა დაახლოებით მესამე ვარიანტია, ჰოლანდის და ლევანას მერე.
    4. აქვე აღვნიშნოთ ისიც თუ რაგორ ექცევიან რეალში საშუალო დონის პერსპექტიულ ტალანტებს - ვერავინ გაიხარა!, ხოლო ბარსას შემთხვევაში პედრია სახეზე რომელიც ლას პალმასიდან მოვიდა და რა შედეგიც დადო ყველა ვხედავთ.
    მოკლედ ეს 4 პუნქტი თუ ფულმა გადაწონა მაშინ დემბელეზე დებილი და მორიბაზე ღორი ყოფილა, ჰოდა ეგეთები არც გვჭირდება. ვერცერთმა გაიხარა მაგ ტაქტიკით და არც სხვა იქნება გამონაკლისი.
    Culé [?]
    #11 3 დეკემბერი 2021 18:29
    2
    ვინც ფულს გადაიხდის იქ წავაა მარტივია
    ფანი [?]
    #10 3 დეკემბერი 2021 18:17
    2
    ციტატა: ჯორჯ
    Sport

    არა სლე პერესმა იჯარით გავუშვებთო:დ:დ:დ აიმ მაგის ფონზე რატომ უნდა წახივიდე პერსპექტიული ნიჭიერი იგროკი მანდ მოივლის 5 წელი იჯარით ყველგან და ან გამოდგება ან არა:დდ
    Culé [?]
    #9 3 დეკემბერი 2021 17:11
    4
    თუ ეს მართლა კულეა მაშინ ბარსას გარდა არსად არ წავა, მითუმეტეს ახლა როცა ბარსა ჩალიჩობს მაგის მოყვანას და მითუმეტეს რეალში არ წავა, იმედია ამას და ფერან ტორესს დადებენ ამ ზამთარში და კოუტინიო, დემბელე, ლენგლე, უმტიტის , ლიკ დეიონგ, მოიშორებენ ამ ზამთარში
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    ფანი [?]
    #8 3 დეკემბერი 2021 17:10
    2
    ეს ბიჭი კულეა ამიტომ ნუ ნერვიულობთ
    --------------------
    ꧁༺Øñ𝖊LᎥfe༻꧂

    ꧁༺Øñ𝖊Łøv𝖊༻.꧂

    ꧁༺ Øñ𝖊ŦͭEͤÅͣMͫ༻꧂ F C b a r c e l o n a
    გულშემატკივარი [?]
    #7 3 დეკემბერი 2021 16:59
    2
    სკამზე ამოალპობენ და დარწმუნებული ვარ არ წავა პლუს ბარსას ფანია და ძირითადი გარანტირებული ექნება
    Culé [?]
    #6 3 დეკემბერი 2021 16:55
    3
    რეალი,დორტმუნდი,ტრაპზონსპორი არვიცი მე,ეს ბიჭი უნდა გადმოვიდეს ბარსაში.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 3 დეკემბერი 2021 16:36
    2
    ეს რეალი თითქოს ელოდება ბარსას არჩევანს რო მაშინვე კონკურენციაში შემოვიდეს. განგებ ხო არ აკეთებს, რო ნერვები დაგვაწყვიტოს.
    ფანი [?]
    #4 3 დეკემბერი 2021 16:13
    4
    ციტატა: CHEPE
    რეალს უნდა დიდი ბენზემა და რამოსი სიფათში😄😄😄😄 ერთი მბაპეს დაითრევს და ეგ იქნება მათი მაქსიმუმი ვარსკვლავის პონტში და ჰაჰააა ლევანდოვსკი თუ წავიდა ბაიერნიდან

    და არავინ იცის თუ გაქაჩავს მბაპე ლალიგაში დდდ თან პლიუს ჩაკეტილი ლიგააა ლა ლიგა და დოღის ცხენ მბაპეს მაგრად გაუჭირდება
    Culé [?]
    #3 3 დეკემბერი 2021 16:06
    4
    არ მიკვირს რატო უნდა ჩავის ამის მოყვანა :დ მარჯვნიდან , მარცხნიდან , შუიდან, ყველა მხრიდან შეუძლია შეტევა :) დარტყმაც კაი აქ , სწრაფიცაა, დრიბლინგიც მაგარი აქ. პაკეტია რა :))
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 3 დეკემბერი 2021 15:53
    2
    რეალმა უნდა იყიდოს 80-100 ლიმონად ბიძიკო, შენ უნდა აღზარდო და საკუთარი სათამაშო სტილი განავითარო barca-6
    არა მბონია აკომაჩი და აბდე ეზალზული ნაკლებად ნიჭიერები იყვნენ, ან დანი ოლმო არ ითამაშებდა დიდი მონდომებით მშობლიურ კლუბში დაბრუნების შემდეგ.... barca-7
    ფანი [?]