ჟოან ლაპორტა: დემბელე მბაპეზე უკეთესი ფეხბურთელია

ჟოან ლაპორტა: დემბელე მბაპეზე უკეთესი ფეხბურთელია

"ბარსელონას" პრეზიდენტმა TV3-ის ეთერში რამდენიმე საინტერესო საკითხის შესახებ ისაუბრა.

ამ ინტერვიუში ლაპორტას უსმან დემბელესთან მიმდინარე მოლაპარაკებების შესახებ ჰკითხეს. ასევე, მან რიკარდ პრუნას "ბარსელონაში" დაბრუნება დაადასტურა.

რიკარდ პრუნა

რიკარდ პრუნასთან შეთანხმება მიღწეულია. გამოსასყიდი თანხა არ გადაგვიხდია.

ფერან ტორესი

ფერანი? "ბარსელონას" ინტერსთა სფეროში ბევრი ფეხბურთელია. კლუბის ხელმძღვანელობა მუდმივად მუშაობს, რათა მწვრთნელის მოთხოვნებისთვის მზად ვიყოთ.

კამპ ნოუ

კამპ ნოუს სახელთან დაკავშირებით, სულ ცოტა, 5 სასპონსორო შემოთავაზება გვაქვს. სეზონში 30-40 მილიონი ევროს მიღება გვსურს.

ანსუ ფატი

ექიმებმა მითხრეს, რომ მისი "ბაიერნთან" მატჩისთვის გამოჯანმრთელება რთული იქნება. გადაწყვეტილებას ექიმები მიიღებენ.

უსმან დემბელე

დემბელეს დარჩენა უნდა და მე ეს ვიცი, რადგან მასთან ძალიან კარგი ურთიერთობა მაქვს. იგი გუნდის მნიშვნელოვანი ნაწილია და გვსურს, რომ აქ იყოს.
დემბელეს აგენტებს მისთვის კარგი სურთ, მაგრამ ფული ყოველთვის კარგს არ ნიშნავს. ჩემთვის ნათელია ის, რომ იგი მბაპეზე უკეთესია.

ლიონელ მესი

"ოქროს ბურთის" დაჯილდოებაზე მას არ შევხვედრივარ. მისი წარმატებით ბედნიერი ვარ, იგი ამას იმსახურებს. ამასთან, ამაყიც ვარ, რადგან ეს ჯილდო მან "ბარსაში" ჩატარებული სეზონისთვისაც მოიგო.

უფასოდ თამაში? არ ვიცი, რამდენად იქნებოდა ეს მისთვის შესაძლებელი. ნებისმიერ შემთხვევაში, ასეთი ინიციატივა ჩემგან არ უნდა წამოსულიყო.

რამდენიმე კვირის წინ, არგენტინელმა განაცხადა, რომ ლაპორტას მიერ გაკეთებული განცხადებით, უფასოდ თამაშთან დაკავშირებით, გულდაწყვეტილი იყო.

უთანხმოება წარმოიშვება მაშინ, როდესაც სიტყვების არასწორი ინტერპრეტირება ხდება.

კლუბს თავის საუკეთესო ფეხბურთელთან კარგი ურთიერთობა უნდა ჰქონდეს, რომელიც ისტორიაში, თუ საუკეთესო არა, ერთ-ერთი საუკეთესოა. ჩემთვის, მისი პოზიცია გასაგებია.

CVC

ვფიქრობთ, რომ კლუბები CVC-ს ალტერნატიული შეთავაზების უპირატესობებს დაინახავენ. CVC-ს მიერ შემოთავაზებულ პირობებს არ ვეთანხმებით

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #16 3 დეკემბერი 2021 22:35
    2
    იმდენჯერ მოგიხან ოჯახი რამდენი მბაპეზე უკეთესი არიყოს ეგ შლანგი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 3 დეკემბერი 2021 21:36
    0
    იდეალური იქნება 2-3 წლით გაუხანგრძლივონ და ზაფხულში გაასუხარონ, მოიშორონ თავიდან 40-45-ად, თუ მეტი კიდევ უკეთესი.
    წევრი [?]
    #14 3 დეკემბერი 2021 18:14
    1
    აბა ხო არ იტყოდა დებილია და თამაში არ იცის, მბაპესთან შედარებით ჭიშვეიშვილიაო. იასნია რო ეჩალიჩება. ეს ინტერვიუები ხო რეალურად ყოველთვის მესიჯებია, რომლებსაც ხან კლუბი და ფეხბურთელი უშვებს, ხან პრესა, ეგაა და ეგ 😎
    Culé [?]
    #13 3 დეკემბერი 2021 17:30
    3
    მაგარი ყ.. ხარ.... ჩვენი მთავრობასავით დაპირებებით მოხვედი და უარესი გააკეთე...))) მბაპეს თუ დემბელე ჯობია მაშინ მე ჯოკოვიჩს ვჯობივარ ))) აზრზე მოდი ლაპორტა, რეებს ბოდავ.....
    --------------------
    მარცხი გარდაუვალია,ეს როდისმე აუცილებლად მოხდება,უბრალოდ ეს უნდა იყოს ღირსეული...
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 3 დეკემბერი 2021 16:40
    3
    ამათ დემბელე იმდენი აქეს, რო იმანაც დაიჯერა და იმის აგენტმაც. ამიტომაც დაიწყეს უფრო დიდი კლუბის ძენა, რო დიდი
    ხელფასი გაჩითონ.
    გულშემატკივარი [?]
    #11 3 დეკემბერი 2021 16:38
    1
    ტრაკში რო უძვრება დემბელეს რო რამენაირად გაახანგრძლივოს და უფასოდ არ დაკარგონ ეგ ცხადია, მარა დავიჯერო დემბელეს გარდა ყველა მივხვდით და დემბელე ვერ მიხვდა ამას? :დდდ მარა დემბელე ისეთი დებილია ვერ მიხვდება
    გულშემატკივარი [?]
    #10 3 დეკემბერი 2021 16:14
    2
    მაგრად გამეცინა მბაპე არის ცივსისხლიანი მკვლელი და დემბელე არის ხრუსტალი მოკლედ და კონკრეტულად!
    Culé [?]
    #9 3 დეკემბერი 2021 15:15
    2
    ლაპორტ შე ოხერო laughing
    Culé [?]
    #8 3 დეკემბერი 2021 15:11
    2
    ვაი, შენ ჩემოოოო, თეთრო ბატოოო.................
    Culé [?]
    #7 3 დეკემბერი 2021 14:59
    2
    თავს ნუ ირცხვენთ, საკმარისად შერცხვა უკვე ეს კლუბი ყველა კუთხით.
    გულშემატკივარი [?]
    #6 3 დეკემბერი 2021 14:52
    4
    რას ეწევა,ყლაპავს,ღეჭავს,ყნოსავს,იჩხერს ასეთს? 🤣🤣🤣
    ეს იმის პონტია ენძელა და ია
    ენძელა და ია ფაეტონზე ზიან
    გადმოვარდა ია,კაბა გაიხია
    ნუ ტირი ხარ ია,ახალს გიყიდიან
    მე არ მინდა ახალი ძველი მირჩევნია
    🤣🤣🤣🤣
    Culé [?]
    #5 3 დეკემბერი 2021 14:27
    6
    ნუ თუ თქვენ მართლა გჯერათ რომ ლაპორტა ასე ფიქრობს ძაან ცდებით, ან დაკერვა უნდა ან პიარი რომ გაყიდოს
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 3 დეკემბერი 2021 14:16
    1
    მპაბეს სჯობსო.... rage
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 3 დეკემბერი 2021 14:03
    9
    სპეციალურად ავრცელებს ასეთ სტატიებს ლაპორტა რომ ახალ კონყრაქტზე დაკეროს დემბელე რადგან უფასოდ დაკარგვა არუნდა თორე დემბელემაც კი იცის რო მაგისგან მბაპე კიარა სალამურიც აღარ დადგება.
    Culé [?]
    #2 3 დეკემბერი 2021 13:02
    4
    მაგარი უთავმოყვარეოდ იქცევა ლაპორტა და მთლიანად ბარსელონა , დემბელეს რო კონტრაქტს უხანგრძლივებენ. ამდენი და**ის და **ეობების მერე კიდე სჯერათ მაგ ავადმყოფის და კონტრაქტზე ეტენებიან
    Culé [?]
    #1 3 დეკემბერი 2021 13:00
    6
    პიარს უკეთებს)))))))