დემბელემ, შესაძლოა, სეზონის მეორე ნახევარი ტრიბუნებზე გაატაროს

დემბელემ, შესაძლოა, სეზონის მეორე ნახევარი ტრიბუნებზე გაატაროს

Mundo Deportivo-ს ინფორმაციით, არის შანსი იმისა, რომ "ბარსელონას" შემტევი უსმან დემბელე სეზონის მეორე ნახევარში მოედანზე ვეღარ ვიხილოთ, თუმცა, ამჯერად ამის მიზეზი ტრავმა არ იქნება.

წყაროს ცნობით, თუ "ბარსა" იანვარში ფერან ტორესს გაიფორმებს და დემბელე კონტრაქტს არ გაახანგრძლივებს, კლუბმა, შესაძლოა, უკიდურეს ზომებს მიმართოს და ფრანგმა ფეხბურთელმა სეზონის დარჩენილი ნაწილი ტრიბუნებზე გაატაროს, რაც მსოფლიო ჩემპიონატზე მის მონაწილეობის შანსებს მნიშვნელოვნად შეამცირებს.

"ბარსელონასა" და დემბელეს შორის ხელშეკრულების გახანგრძლივებასთან დაკავშირებით ისევ გაუგებრობაა. MD იტყობინება, რომ "ბლაუგრანას" უსმანისგან შეთავაზებაზე პასუხი ჯერ არ მიუღია. 24 წლის მოთამაშეს დარჩენა უნდა, მაგრამ მას სერიოზულად აეჭვებს აგენტი მუსა სისოკო, რომელიც ფრანგს "ბარსას" დატოვებისკენ და სხვა კლუბში მეტი ფულის გამომუშავებისკენ მოუწოდებს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #15 3 დეკემბერი 2021 21:20
    0
    Oh meore naxevari tore 4 welia dedas iwiolebs moedanze dd
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 2 დეკემბერი 2021 19:39
    2
    მაგარი უნამუსო კაცი, ეს აგენტიც რო უნამუსო ყავს. ახლა წასვლას რო ფიქრობს და აგენტი რო არწმუნებს ბევრ ფულს მოგცემენო დავიჯერო მართლა არსებობენ ისეთი მდიდარი კლუბები რო ფეხებზე კიდიათ ესეთი ცოცხალ მკვდარი ფეხბურთელი გუნდში აიყვანონ და მერე ხელფასი არაფერში უხადონ. თუ ფიქრობენ ბარსელონაა თარსი და ფეხბურთელი არაფერ შუაშია?
    გულშემატკივარი [?]
    #13 2 დეკემბერი 2021 16:11
    4
    ამან ლივერპუთან რაც გააკეთა, მაშინ დავრწმუნდი რომ ამისგან ხეირი არ იქნებოდა არაფერი!
    Culé [?]
    #12 2 დეკემბერი 2021 16:06
    3
    ეს, ლენგლე და უმთითი რაც მალე მოშორდებია კამპ ნოუს, მით უფრო უკეთესი... მერე ტრიბუნები და მოედანი მაგრად უნდა მორწყო, რომ ამათი ნაკვალევისგანაც გაიწმინდოს ტრიბუნებიც და აურაც rage
    Culé [?]
    #11 2 დეკემბერი 2021 15:46
    3
    ტრიბუნაზე შეჭამს ბუზი.. ბუნკერში ჩააგდონ სადმე მოზამბიკში
    Culé [?]
    #10 2 დეკემბერი 2021 15:20
    3
    პატარძალს დიდი @ლით აშინებდნენო ისეა ამისი საქმე, ის პუნქტი თუ ექნებათ რომ თამაშების მიხედვით დაერიცხება ხელფასი მაშინ დაერხევა ამ წურბელას
    --------------------
    CULE FOREVER
    Culé [?]
    #9 2 დეკემბერი 2021 14:33
    3
    უტვინო ზანგი
    --------------------
    ბროწეული კვერცხის წინააღმდეგ,..,
    Culé [?]
    #8 2 დეკემბერი 2021 14:30
    0
    დემბელეს სკამზე დაჯდომით აშეინებენ? ვტფ - მისცენ მაღალი ხელფასი და გამოიყენონ ან აგერ სკამზე ისედაცაა :(
    Culé [?]
    #7 2 დეკემბერი 2021 14:14
    4
    აი ეგ არის ცხოვრებაშიც ეგრეა რომ გაუყადრებ თავს და ელოლიავები წამოგაჯდება და წინ დაგვხდება ყველაფერი...ეს საცოდავი ვის რაში ჭირდება ეს რომც იყიდონ რამოდენიმე თვეში გამოგდებენ ამას ვინ აიტანს.
    Culé [?]
    #6 2 დეკემბერი 2021 14:05
    2
    ესაა გეგმა? რა კრეტინული მიდგომაა
    --------------------
    ARTHUGS
    Culé [?]
    #5 2 დეკემბერი 2021 13:53
    4
    უნებისყოფო საზიზღარი არსებაა
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #4 2 დეკემბერი 2021 13:38
    5
    ზუსტად იმას აკეთებს დემბელე რისი ღირსიცაა ბარსა, ჯერ როგორ წამოვიდა დორტმუნდიდან და მერე აქ რეებს აკეთებდა ვარჯიშებზე მარტო მაგისთვის უნდა მოეხნათ ამისთვის გამზრდელი მარა უკან უძვრებოდნენ ყოველ წელს. 12 მილიონს რომ დაუნიშნავ შავ ნეხვის ნაჭერს მერე ასეთი საქციელი აღარ უნდა გაგიკვირდეს. სანამ წავა ვარჯიშებზე უნდა ალეწონ და მერე სად გადავა ვნახოთ.
    ფანი [?]
    #3 2 დეკემბერი 2021 12:54
    3
    მაგი არ უნდა ამასაც თუ არ ათამაშებთ :დდ
    პირიქით ეს უნდა ათამაშოთ შეუცვლელად მერე ტრავმას მიიღოს და ვინ წაიყვანს ვნახოთ😃
    ფანი [?]
    #2 2 დეკემბერი 2021 12:30
    13
    ძააან არ ინერვიულოს )))) კაი იქნებ ესეთ აქოთებულ ტიპებზე მაინც ისწავლონ ჭკუა , ამათი საბალატაო არ უნდა იყოს …. ვინც უფასოდ წაიყვანს ისიც ვერ იხეირებს …. ტრიბუნაზეცარ უნდა შეუშვა ….

    ის პატარა საქონელი მორიბა ხეხავს საკაიფოდ ლაიფციგის სკამს )))
    ფანი [?]
    #1 2 დეკემბერი 2021 12:23
    6
    დაალპეთ სკამზე, მაინც დამპალია უკვე 4 წელია… რასაც ქვია სიმსივნეა გუნდის, ეს და უმტიტი.
    --------------------
    ბარსა კი არა ჩასვრაა უკვე ეს ყველაფერი.