ჩავიმ ფეხბურთელები სადილზე მიიწვია

ჩავიმ ფეხბურთელები სადილზე მიიწვია

Mundo Deportivo-ს ინფორმაციით, ჩავი ერნანდესმა დღეს საღამოს 8 საათისთვის ფეხბურთელები სადილზე დაპატიჟა.

რესტორანი, სადაც მოთამაშეები იმყოფებოდნენ ბარსელონას ცენტრში მდებარეობს.

ადგილზე პირველი პედრი გამოცხადდა, რომელიც პარიზიდან ცოტა ხნის წინ ჩამოფრინდა. პედრის მალევე მოყვნენ ბალდე, მინგესა, ნეტუ, მემფისი და ჩავის ძმა.

აღნიშნული ქმედების მთავარი მოტივი გუნდის ერთ ოჯახად შეკვრაა. როგორც ჩანს, ესპანელი სპეციალისტი ფეხბურთელების დაახლოებაზე ბევრს ზრუნავს - ცოტა ხნის წინ მან ახალი წესიც კი შემოიღო - საშინაო მატჩების წინ გუნდი სასტუმროში შეიკრიბება და "კამპ ნოუსაკენ" ერთი ავტობუსით დაიძვრება.

* როგორც ცნობილია, სადილის ხარჯები პედრიმ საკუთარ თავზე აიღო. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 2 დეკემბერი 2021 19:50
    0
    დემბელეს ხო არ დაუგვიანია ნეტავი. თუ ეგ არ დაპატიჟა კონტრაქტს რო აჯანჯლებს.

    ციტატა: Albicelecte
    ციტატა: ANRIBARCA
    ტოდიბოს თამაშს თუ უყურებთ ვინმე, ლენგლე და უმტიტი გაუშვეს და ახალგაზრდა პერსპექტოული ტიპი გააგდეს უნდიდან

    არ ვუყურებ, მომატებული აქვს?! მე თუ მკითხავს ვინმე, კაი 20 წელი ფრანგის მოყვანა უნდა აკრძალო გუნდში barca-6

    მომატებული კი არა ვერ ვიცანი, მბაპე სულ საჯარიმოს გარშემო ახოხიალა, კარში არ დაარტყმევინა, ჩვენგან წასული ყველა როგორ უმატებს, რა გვჭირს რო აქ ვერ ვათამაშებთ.
    ფანი [?]
    #13 2 დეკემბერი 2021 18:09
    1
    ციტატა: ♠️spookify♠️
    Fizikurad unda modzlierdes es,sakvamdzo pasebis gaketebas mouxshiros tugind araswori iyos bevri da zogadad moumatos tamashs tore iyineba titqos ert adgilze...

    გადამწვარია და რა ჯანდაბა გაგიკეთოს
    --------------------
    ლორდ რონალდო ნაზარიო გოუთვეითი VS გოლ იონგი/ბასტენ იონგი
    :დდ
    ფანი [?]
    #12 2 დეკემბერი 2021 11:19
    1
    ციტატა: ANRIBARCA
    ტოდიბოს თამაშს თუ უყურებთ ვინმე, ლენგლე და უმტიტი გაუშვეს და ახალგაზრდა პერსპექტოული ტიპი გააგდეს უნდიდან

    კი ვუყურე და მართლა კედელივით იყო ძმა ეგ და არაუხო იმენა ცენტრს გააამაგრებენ სასწაულად მარა ისეთი რაღაცა თქვა მაგან რო არამგონია ბარსაში მოასუნიონ აწი ზუსტად არ მახსოვს რათქვა მარამაინც
    Culé [?]
    #11 2 დეკემბერი 2021 10:01
    1
    ციტატა: ANRIBARCA
    ტოდიბოს თამაშს თუ უყურებთ ვინმე, ლენგლე და უმტიტი გაუშვეს და ახალგაზრდა პერსპექტოული ტიპი გააგდეს უნდიდან

    არ ვუყურებ, მომატებული აქვს?! მე თუ მკითხავს ვინმე, კაი 20 წელი ფრანგის მოყვანა უნდა აკრძალო გუნდში barca-6
    Culé [?]
    #10 2 დეკემბერი 2021 02:30
    4
    ციტატა: Giovanni
    უფრო ზუსტი იქნებოდა: "ჩავიმ პედრის აკისრებინა" ან "პედრიმ ჩავის სახლში ტიტული დაასველა" :დ

    laughing სახლში არა, რესტორანშიოო!
    ახლა ამათ არ დაასვრევინებდა მასტიკიან იატაკს..::დდდ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 2 დეკემბერი 2021 02:24
    1
    პედრიმ თუ ჩავიმ იკისრა?!
    წევრი [?]
    #8 2 დეკემბერი 2021 02:04
    2
    Fizikurad unda modzlierdes es,sakvamdzo pasebis gaketebas mouxshiros tugind araswori iyos bevri da zogadad moumatos tamashs tore iyineba titqos ert adgilze...
    გულშემატკივარი [?]
    #7 2 დეკემბერი 2021 01:53
    4
    პედრიმ ფული სადამაქ ხელფასს ვერ იხდიან, მაგარი ოქრო მომაქვს პარიზიდან დავალომბარდებ და გადავიხდიო🤣
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 2 დეკემბერი 2021 01:35
    3
    ტოდიბოს თამაშს თუ უყურებთ ვინმე, ლენგლე და უმტიტი გაუშვეს და ახალგაზრდა პერსპექტოული ტიპი გააგდეს უნდიდან
    გულშემატკივარი [?]
    #5 2 დეკემბერი 2021 01:30
    5
    უფრო ზუსტი იქნებოდა: "ჩავიმ პედრის აკისრებინა" ან "პედრიმ ჩავის სახლში ტიტული დაასველა" :დ
    ფანი [?]
    #4 2 დეკემბერი 2021 01:30
    5
    აკისრებიეს პედრის!🤣🤣🤣
    გულშემატკივარი [?]
    #3 2 დეკემბერი 2021 00:50
    5
    ხო ხო ბიკენტიას ქაბაბი არ გაგეკვეტოთ მადანა 😂😂😂😂
    Culé [?]