დემბელე მაღალ ხელფასს ითხოვს

დემბელე მაღალ ხელფასს ითხოვს

Sport-ის ინფორმაციით, "ბარსელონა" და უსმან დემბელე ხელშეკრულების თაობაზე კვლავ ვერ თანხმდებიან. 

როგორც ცნობილია, ფრანგი შემტევის აგენტი საკმაოდ მაღალ ხელფასს ითხოვს. ამჟამად უსმანის ხელფასი წელიწადში 10 მილიონი ევროა. კლუბი მის წარმომადგენელს დამატებით თანხას - ზემოხსენებულის 5%-ს არ გადაუხდის.

წყაროს ცნობით, აგენტი ბოლო პერიოდია აქტიურად მუშაობს, რომ უსმანი სხვაგან გადაბარგებაში დაარწმუნოს.

"ბლაუგრანა" 24 წლის მოთამაშის შენარჩუნებას მხოლოდ იმ შემთხვევაში შეძლებს, თუ ფინანსურ მოთხოვნილებებს დააკმაყოფილებს. 

რა საკვირველია, ხსენებული მოთხოვნა "ლურჯ-ბროწეულისფერთა" გეგმებში არ შედის, ვინაიდან, კლუბი ფინანსური Fair Play-ს რეგულაციების გამო ისედაც შეზღუდულია.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 21 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #21 2 დეკემბერი 2021 19:52
    1
    ხო აბა, რასაც ეს გოლებს ყრის და ასისტებს აკეთებს, მეტი ეკუთვნის. დასვან ტრანსფერზე და მიაწერონ ფასი შეთანხმებით. ეგება მოგვცენ ორი კაპიკი.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #20 2 დეკემბერი 2021 16:09
    1
    იცი რა გამახსენდა?! ერთი ტიპი დადიოდა ადრე მეტროში, თანხის შეგროვების უნიკალური მანერა ჰქონდა, (დეიდებო, ბიძიებო და ასეთები არა) შემოვიდოდა ვაგონში და დაიძახებდა: ფული მინდა, ფულიიიი
    ეგრეა დემბელეც barca-6 barca-6
    გულშემატკივარი [?]
    #19 2 დეკემბერი 2021 15:25
    2
    რა გააკეთა რო მეტს ითხოვს
    Culé [?]
    #18 2 დეკემბერი 2021 10:07
    5
    fuck off nigga.
    მოაშორეთ ეს ბუნების შეცდომა ბარსას.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #17 2 დეკემბერი 2021 09:41
    4
    ციტატა: azulgerana
    ციტატა: Albicelecte
    გაუშვას ლაპორტამ სადაც უნდა და ჭკუის სასწავლად გამოდგება ეგ ამბავი
    დავუშვათ დარჩა და კიდევ 10-12 ლიმონი კიდევ 5 წლით, გამოდის, რომ 50-60 ლიმონია დამატებით წყალში გადაყრილი

    აწი ეს რომ ჭკუას ისწავლის 🤣👌

    ლაპორტას ჭკუის სასწავლად, თორემ ეს ვეღარაფერს ისწავლის
    უსინდისო გონებაჩლუნგი ინბეცილი barca-6
    Culé [?]
    #16 2 დეკემბერი 2021 07:38
    4
    ვინმემ კითხოს, რაც აიღო რითი დაიმსახურა, შეეკითხოს ვინმე, რატო იმსახურებ უსმან მაღალ ხელფასს? განვითარდი? ლიდერი ხარ? მოსვლის მერე რამე შეცვალე? კითხონ ამ ზანგ პელენძუკას, რადგან ითხოვს მაღალ ანაზღაურებას მაშინ ესე მიუმუდგნენ....
    --------------------
    მარცხი გარდაუვალია,ეს როდისმე აუცილებლად მოხდება,უბრალოდ ეს უნდა იყოს ღირსეული...
    Culé [?]
    #15 2 დეკემბერი 2021 03:48
    3
    გაააააასხიი გუნდიდან დროზეე
    Culé [?]
    #14 2 დეკემბერი 2021 02:23
    5
    ასეთი უმაქნისი, უსინდისო და გაუმაძღარი ღორები თუ იყვნენ ფრანგები არც ვიფიქრებდი ..არცერთმა არ ივარგა, ყველა ხრამშია გადასაყრელი!
    angry angry როდის გაწმენდს გუნდს ლაპორტა ამ მუქთახორა ტკიპებისგან?!!!
    Culé [?]
    #13 2 დეკემბერი 2021 02:22
    0
    ციტატა: Albicelecte
    გაუშვას ლაპორტამ სადაც უნდა და ჭკუის სასწავლად გამოდგება ეგ ამბავი
    დავუშვათ დარჩა და კიდევ 10-12 ლიმონი კიდევ 5 წლით, გამოდის, რომ 50-60 ლიმონია დამატებით წყალში გადაყრილი

    აწი ეს რომ ჭკუას ისწავლის 🤣👌
    --------------------
    ARTHUGS
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 2 დეკემბერი 2021 02:21
    2
    შენი და შენი აგენტის დედაც.
    რას წარმოადგენ, რომ მაღალ ხელფასს ითხოვ შე ცალფაზიანო. წელიწადში 7 თვე ლაზარეთში აგდია, თუ თამაშობს ამის მარგი ქმედების კოეფიციენტი არის ნულის ახლოს. პროსტა უფასოდ არ მინდა წაეთრეს, თორემ ჯანდაბამდე გზა ქონია ამ შლანგს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 2 დეკემბერი 2021 01:50
    1
    გაუშვას ლაპორტამ სადაც უნდა და ჭკუის სასწავლად გამოდგება ეგ ამბავი
    დავუშვათ დარჩა და კიდევ 10-12 ლიმონი კიდევ 5 წლით, გამოდის, რომ 50-60 ლიმონია დამატებით წყალში გადაყრილი
    გულშემატკივარი [?]
    #10 2 დეკემბერი 2021 00:49
    1
    აჰა,დღეს ფოტოგრაფობდა ბიჭი ვარჯიშზე და მამინდომა მაღალი ხელფასი ხომ ? 😂😂😂ზმეიკიანი წაბლი არ უნდა ? 😂
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 2 დეკემბერი 2021 00:39
    4
    10 წელი გუნდში ფრანგი არავინ არ უნდა გააჭაჭანონ rage
    ფანი [?]
    #8 2 დეკემბერი 2021 00:13
    2
    კიც რომ შეინარჩუნონ დარწმუნებული ვარ გულშემატკივრის გულს ვეღარ მოიგებს ამდენი მუქთა ფულის ჭამის შემდეგ კიდევ ფინანსურ საკითხზე წუწუნი მართლა მაგის დედას შევტენე უმტიტი და ლენგლე..
    ფანი [?]
    #7 1 დეკემბერი 2021 23:50
    1
    რა გვჭირს ამ იმბეცილის სახვეწნი მაგის დედა ვატირე :) გაუშვან ჩვენც დაგვასვენოს და თვითონაც დაისვენოს, ამდენი ხნის მანძილზე არც მონდომება ეტყობა, არც ამბიცია, არც პროფესიონალიზმი და კიდევ აქით ითხოვს მაღალ ხელფასს:))
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 1 დეკემბერი 2021 23:29
    1
    აი რა დამსახურებისთვის თორე კი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #5 1 დეკემბერი 2021 23:13
    1
    ნიუკასლს უნდაო და ეგებ კაი ფასში გაყიდონ..
    ფანი [?]
    #4 1 დეკემბერი 2021 22:53
    3
    ამას მოხან ზანგი გამზრდელი, რაში ითხოვს მაღალ ხელფას ლაზარეთში გდებით? 3 თამაშს ვერ აბავს ტრავმის გარეშე , რომელსაც თამაშობს იქაც ზარალია ეს უნიჭო და უინტელექტო ზანგი. სკამზე დააგდონ და ზაფხულზე ნაქუი ქნას
    ფანი [?]
    #3 1 დეკემბერი 2021 22:52
    1
    არ იმსახურებს ეს მაღალ ხელფასს. გაყიდონ იანვარში. არც ბარსას დონისაა.
    Culé [?]
    #2 1 დეკემბერი 2021 22:51
    2
    იმედია არ ან ვერ გაუხანგრძლივებენ.