მანჩესტერ სიტი ფერან ტორესს 70 მილიონ ევროდ აფასებს

მანჩესტერ სიტი ფერან ტორესს 70 მილიონ ევროდ აფასებს

ბოლო პერიოდში გავრცელებული ცნობებით, "ბარსელონა" ფერან ტორესით სერიოზულად ინტერესდება, მოსალაპარაკებლად კი "მანჩესტერ სიტიც" მზადაა.

Esport3-ის ინფორმაციით, "ქალაქელები" ესპანელ შემტევს დაახლოებით 70 მილიონ ევროდ აფასებენ, თუმცა, ფეხბურთელი გარემოცვა დარწმუნებულია, რომ ტრანსფერი განხორიცელება 45 მილიონი ევროს ფარგლებში შესაძლებელი იქნება.

წყაროს ცნობით, თუ მოთამაშის სურვილი გუნდიდან წასვლაა, პეპ გვარდიოლა მას ხელს არ შეუშლის. ტორესს "ბარსელონაში" გადმობარგება ნამდვილად სურს და აპირებს, რომ, თუ შესაძლებლობა მიეცემა, ფინანსური ძალისხმევაც კი გაიღოს.

კატალონიელთა მიზანი იანვარში ახალგაზრდა ფეხბურთელის იჯარით აყვანა და კონტრაქტში სავალდებულო გამოსყიდვის პუნქტის შეტანაა.

"ბარსა" გარიგებაში მოთამაშეების ჩართვის მომხრეა, თუმცა, ინგლისელები მხოლოდ ფულს ითხოვენ.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 17 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #17 1 დეკემბერი 2021 01:41
    1
    ლაპორტა: 700 000?!
    სეიხი: 70 მილიონი!
    ლაპორტა: რაო? 7 მილიონი?
    შეიხი: 70 მილიონი ჟოან!
    ლაპორტა: გაისად შევეცდებით ჰალანდის ყიდვას smiley smiley smiley
    Culé [?]
    #16 30 ნოემბერი 2021 23:21
    0
    ადამეი მეც მომწონს მაგრამ არაფერ შუაშია ტორესთან სულ სხვა ამპლუის ფეხბურთელია...ტორესი ესპანეთის იგროკია ძირითადი ბირთვი ნაკრების ბარსაში უნდა იყოს ორ კუდღელს დავიჭერთ...ანსუ გარსია გავი პედრი ტორესი ბუსი დარწმუნებული ვარ ნიკოც მოხვდება ნაკრებში და მინგესა თუ მოუმატებს
    Culé [?]
    #15 30 ნოემბერი 2021 23:07
    0
    ეგრეც ღირს. უფრო მეტსაც გადაიხდის ნიუკასლი
    --------------------
    THUGS
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 30 ნოემბერი 2021 22:26
    0
    XAVI 6-8,
    ამ წლიანი განვადება მართლა კარგი იდეაა😃
    წევრი [?]
    #13 30 ნოემბერი 2021 21:43
    0
    ციტატა: 《○BIG ĆULE○》
    70 ძაან ბევრი ხომ არ არის შემთხვევით, ნეტა რა იგულისხმა პეპმა თუ ბარსაში თამაში გინდა სპორტული კუთხით გაგიადვილებო?🤔 ამ ფასისი თქმით კულტურულად გაგვაჯმეინეს

    20 ახლა ან 30 და დანარჩენი 3 წელზე გაკეთდება განვადება🙂
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 30 ნოემბერი 2021 19:20
    0
    70 ძაან ბევრი ხომ არ არის შემთხვევით, ნეტა რა იგულისხმა პეპმა თუ ბარსაში თამაში გინდა სპორტული კუთხით გაგიადვილებო?🤔 ამ ფასისი თქმით კულტურულად გაგვაჯმეინეს
    Culé [?]
    #11 30 ნოემბერი 2021 18:54
    1
    ციტატა: Norman Bates
    ციტატა: Bakero
    და ამას კიდევ ადეიემი მირჩევნია უფრო გამტანია

    ავსტრიის ლიგაში გატანილი გოლების რაოდენობას ადარებ პრემიერ ლიგაში გატანილი გოლების რაოდენობას?

    და რამდენი გაიტანა ტორესმა პრემიერლიგაში?
    Culé [?]
    #10 30 ნოემბერი 2021 18:33
    1
    ციტატა: cruyff9
    ადეიემი მოიყვანონ ამის მაგივრად!!!მომავალია ადეიემიიი!!!!!!

    მეც ადეიემი უფრო მომწონს
    Culé [?]
    #9 30 ნოემბერი 2021 18:30
    3
    ადეიემი მოიყვანონ ამის მაგივრად!!!მომავალია ადეიემიიი!!!!!!
    Culé [?]
    #8 30 ნოემბერი 2021 18:29
    1
    ციტატა: Norman Bates
    ციტატა: Bakero
    და ამას კიდევ ადეიემი მირჩევნია უფრო გამტანია

    ავსტრიის ლიგაში გატანილი გოლების რაოდენობას ადარებ პრემიერ ლიგაში გატანილი გოლების რაოდენობას?

    ანგრევს ყველაფერს ხომ ყველა ტურში პრემიერ ლიგაში ?
    ფანი [?]
    #7 30 ნოემბერი 2021 18:25
    0
    ვიღაც ნძრევე.ები ყვირიან მესის არ ეკუთნოდაო :) :) :)
    Culé [?]
    #6 30 ნოემბერი 2021 18:23
    0
    ხოდა კაიკეთონ უკან
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 30 ნოემბერი 2021 18:22
    0
    70 არა ტოროლა. ყველას ჩვენთან უნდა გამდიდრება.
    Culé [?]
    #4 30 ნოემბერი 2021 18:22
    2
    ნამეტანი ბევრი ფულია.რობერტო+15 მლნ.რობერტოსთან ვერ ახანგრძლივებენ,თანაც ზაფხულში ხო იყო ჭორების სიტის უნდაო,ხოდა იქნებ გამოვიდეს რამე.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #3 30 ნოემბერი 2021 18:14
    1
    ციტატა: nika 54
    რაც უფრო მდიდარია კლუბი მით უფრო გაუმაძღარია ფულის შოვნისთვის.

    რაც უფრო მდიდარია ადამიანი (კლუბი, ორგანიზაცია) მით უკეთეს მდგომარეობაშია მოლაპარაკებებისას (არ აქვს ვინმეს გაყიდვის აუცილებლობა) და პირიქით რაც უფრო გიჭირს მით უფრო დიდია იმის შანსი, რომ ძალიან ძვირფასი რამ იაფად დათმო (დაგათმობინონ).
    სიტი ჩვენი მეორე გუნდი არაა ვინმე გვაჩუქოს, მითუმეტეს 21 წლის ამომავალი ვარსკვლავი ამიტომ ძალიან ლოგიკურ პოზიციაზე დგანან
    --------------------
    მეტი, ვიდრე კლუბი! Visca el Barca
    Culé [?]
    #2 30 ნოემბერი 2021 18:11
    1
    ჯერ ერთი მაგ 70 მილიონს ან თუნდაც 45-ს რისი იმედიც აქვთ საიდან მოიტანენ ? თუ გუნდში უზარმაზარი ბალასტი როა ვერ/არ გაყიდეს ! და ამას კიდევ ადეიემი მირჩევნია უფრო გამტანია
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 30 ნოემბერი 2021 18:07
    1
    რაც უფრო მდიდარია კლუბი მით უფრო გაუმაძღარია ფულის შოვნისთვის.