ოფიციალურად: ლეო მესი 2021 წლის ოქროს ბურთის გამარჯვებულია

ოფიციალურად: ლეო მესი 2021 წლის ოქროს ბურთის გამარჯვებულია

აწ უკვე ოფიციალური ინფორმაციით, 2021 წლის "ოქროს ბურთის" გამარჯვებული ლიონელ მესი გახდა, რომლისთვისაც ეს ჯილდო კარიერაში რიგით მეშვიდეა.

ფრანგული გამოცემის, France Football-ის მიერ დაწესებული ტიტულისათვის ბრძოლაში მეორე და მესამე ადგილებზე, შესაბამისად, რობერტ ლევანდოვსკი და ქარიმ ბენზემა გავიდნენ.

ყველაზე პრესტიჟული ინდივიდუალური ჯილდო 1956 წლიდან გაიცემა. ისტორიის განმავლობაში, რეკორდული მაჩვენებელი სწორედ წლევანდელ გამარჯვებულს აქვს დაფიქსირებული.

არგენტინელი ვარსკვლავის შედეგთან ყველაზე ახლოს კრიშტიანუ რონალდუ (5), მიშელ პლატინი (3), იოჰან კრუიფი (3), მარკო ვან ბასტენი (3). დანარჩენ გამარჯვებულებს ან ორჯერ აქვთ ტიტული მოგებული, ან, ცხადია, ერთხელ. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 30 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #30 30 ნოემბერი 2021 18:58
    1
    totti10,
    რაშუაშია პსჟ ? 😂 2020-2021 წლის ჯილდოა ამ წლის ხო არა, ბარსას სეზონით და კოფათია განსაზღვრული

    რეებს წერ? ოქროს ბურთი წლის შედეგებით განისაზღვრება და ასეც იწერება 2021 წლის ოქროს ბურთი.
    2020-2021 წლის სეზონი რა შუაშია? ლევანდოვსკის ნამდვილად ეკუთვნოდა 2020-წლის ოქროს ბურთი და ეს ლეომაც აღნიშნა, რომ შარან ლევანდოვსკის ეკუთვნოდაო. ახლა დიდი ბოდიში თქვენთან რო კოვიდი დაგვატყდა თავს, მესი რა შუაშია ჩინელებს მოკითხე. ლევანდოვსკიმ კი შარშან ნამდვილად დაიმსახურა ლიგაც და ჩემპიონატიც დადო.
    Culé [?]
    #29 30 ნოემბერი 2021 11:53
    0
    და კიდევ ფრანგებს არ დავაბრალოთ ეს ამბავი;
    შეგახსენებთ, რომ მპაპე და ბენზემაც მონაწილეობდნენ და სერიოზული კანდიდატებიც იყვნენ ბალონ დ'ოროს მოგების;
    ერთა თასიც მოიგეს, ფინალში მათივე გოლებით
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #28 30 ნოემბერი 2021 10:10
    2
    ციტატა: totti10
    ამაზე დიდი ... რავიცი აი რავიცი . რის საფუძველზე მიცეს მესის ოქროს ბურთი აი რა გააკეთა იქნებ მითხრათ? ლიგაზე კარგად იტამაშა? ლალ იგაში რამე გირსესანიშნავი ქნაა? ასეთი დედა... როგორ არიან რა რახან პსჟ ში წავიდა მაგიტომ მიცეს? აი მერამდენაედ დაჩაგრეს ლევანდოლსკი აი ამის გამო ნახეთ რა დედის... გაადენინებენ ბარსელონას ალიანს არენაზე, აქ კიდე ხლახი ბაიერნს რად უნდამ ოგებაო რად უნდა კი არა სულ პოლონურად უზამს მკვდარ ცოცხალს შტეგენს ლევანა და ბაიერნი. ასეთი სამარცხვინო დაჯილდოება აი რავიცი მოდრიჩზე საშIნელება ახლა მოხდა იმენა ტიპს 2 წელია ართმევენ ოქროს ბურთს აი რით ფასდება ეს დედაფეთქებული ოქროს ბურთი მარტლა ვერ ვიგებ

    შენგან მართლა არ გამკვირვებია, რაც დაწერე. მარტო ერთ რაღაცას ვერ ვხვდები. რატომ პირდაპირ არ ამბობ, რომ რეალის ფანი ხარ და არა ბარსასი. გადაცმული აგენტივითხარ, რომელიც ცდილობს დამალოს, მაგრამ არ გამოსდის. შიგნით თეთრი მაისური, რომ გაცვია ამის აღიარება, რატომ გიტყდება, ან ტოტი რა შუაშია?! არ მითხრა ეხლა მოხიბლული ხარ მაგ ადამიანით, რომას ბოლომდე უჯიგრა და რაღაცა ზღაპრები, როგორც ერთხელ დაწერე. მე ვარ ბარსას ფანი, მიყვარს და მეყვარება ეს ერთადერთი გუნდი ბოლომდე და ამას არსად და არასდროს არ დავმალავ, თუნდაც მე-15 ადგილას დაამთავროს სეზონი.
    ფანი [?]
    #27 30 ნოემბერი 2021 10:06
    3
    აქ შემოპარულ დაბოღმილ მადრიდისტებს, რომელთათვისაც მთავარია, რომ ჯილდო მესის არ მიეღო და რაკი მიიღო მე-7 ოქროს ბურთი, გამწარებულები საკუთარ უკანალებზე იკბენენ, მათ ვაცნობებ რომ, ჩვენი ლომისათვის 613 ხმის მიმცემი ფეხბურთის სპეციალისტების და ექსპერტების კუილადაც არა ღირს თქვენი ბოდვები.
    მადრიდისტებო, გასკდით გულზე:
    ლიონელ მესის ("პსჟ"), რომელმაც აღნიშნული ჯილდო კარიერაში მეშვიდედ მოიგო, 613 ქულა ერგო, მეორე ადგილზე გასულ რობერტ ლევანდოვსკის ("ბაიერნი") კი - 580.
    დანარჩენი სამეულის შედეგები შემდეგნაირია: ჟორჟინიო ("ჩელსი") - 460 ქულა, კარიმ ბენზემა ("რეალი") - 239 ქულა, ნ'გოლო კანტე ("ჩელსი") - 186 ქულა.
    თქვენი შტერზემა და სლინიციუსი ამ დონესთან ახლოსაც ვერ მივლენ ვერასდროს!!!
    ფანი [?]
    #26 30 ნოემბერი 2021 09:24
    0
    ციტატა: Guka97
    totti10,
    რაშუაშია პსჟ ? 😂 2020-2021 წლის ჯილდოა ამ წლის ხო არა, ბარსას სეზონით და კოფათია განსაზღვრული


    ბარსელონას 2020-2021 წელს კარგი სეზონი ქონდა???? ან ეს კოპა ამერიკა კარგი ტურნირი გგონია? ევროპის ჩემპიონატი 100 თავით მაღლაა, რა შუაშია და უდიდესი ფაქტორია, პსჟში რომ არ გადასულიყო და წასულიყო სიტიში არავინ მიცემდა იმ 200 ჟურნალისტიდან 143 ფრანგი რომ იყო ც ოტა არ იყოს და ტეხავს :დ მესამედ წაართვეს ლევანას ოქროს ბურთი აი იმენა წაართვეს

    ციტატა: La Pulga10
    ციტატა: totti10
    ამაზე დიდი ... რავიცი აი რავიცი . რის საფუძველზე მიცეს მესის ოქროს ბურთი აი რა გააკეთა იქნებ მითხრათ? ლიგაზე კარგად იტამაშა? ლალ იგაში რამე გირსესანიშნავი ქნაა? ასეთი დედა... როგორ არიან რა რახან პსჟ ში წავიდა მაგიტომ მიცეს? აი მერამდენაედ დაჩაგრეს ლევანდოლსკი აი ამის გამო ნახეთ რა დედის... გაადენინებენ ბარსელონას ალიანს არენაზე, აქ კიდე ხლახი ბაიერნს რად უნდამ ოგებაო რად უნდა კი არა სულ პოლონურად უზამს მკვდარ ცოცხალს შტეგენს ლევანა და ბაიერნი. ასეთი სამარცხვინო დაჯილდოება აი რავიცი მოდრიჩზე საშIნელება ახლა მოხდა იმენა ტიპს 2 წელია ართმევენ ოქროს ბურთს აი რით ფასდება ეს დედაფეთქებული ოქროს ბურთი მარტლა ვერ ვიგებ

    რა ქნას მესიმ მისცეს.თქვა კაცმა ლევან შენ გეკუთვნოდაო და.ზედმეტად დაამცირე ეხლა ბოლო-ბოლო 2020-2021-ია და კოპა მოიგო საუკეთესო ფეხბურთელი, ბომბარდირი და ასისტენტი გახდა.კოპა დელ რეი მოიგო და ლა ლიგაში ისევ საუკეთესო იყო.ლევანას ეკუთვნოდა ნაღდად პრო2ები არიან წინაზე რო არ მისცეს.


    4 გოლით რომ ბომბარდირი ხდები და 3 ასისტენტით საუკეთესო აი მაგიტომ არის ყველაზე... ჩემპიონატი :დ :დ ახლა კიდე რა იყო ლა ლიგაში მესი მაგარი ატლეტიკოსტან როვიე მატჩი ჩაიჯვა რეალთან ორივე მატჩი ჩაიჯვა, სევილიასთან ჩაიჯვა, ლიგაზე პსჟსთან ჩაიჯვა, იმის წინაზე ხომ საერთოდ ბაიერნთან მოედანზე იყო თუ არა რავიცი, ლევანა კიდე ბოლო 5 წელია პროდუქტულია და სასწაულია. მოკლედ მიკერძოებუია უკვე რაა ფრანგები საზღვრავენ ამას თორემ განა რამე
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #25 30 ნოემბერი 2021 08:57
    2
    ვულოცავთ, და ერთადერთი რაზეც ალბათ მუდამ იდარდებს 2014-ის მუნდიალია.
    Culé [?]
    #24 30 ნოემბერი 2021 08:24
    4
    რათქმაუნდა, ვინ თუარა მესი, ვერ იტყვის ვერავინ რომ მესი არ იმსახურებდა, ესეც ნეშვიდე და მერვესთბის ჯერ კიდევ არ დაბერებულხარ ლომო❤
    --------------------
    CULE FOREVER
    Culé [?]
    #23 30 ნოემბერი 2021 01:49
    4
    ნუ ეხლა ლევანდოვსკის პატივისცემა ეკუთვნის, ძალიან ძლიერი და დიდი ფეხბურთელია
    2013 წელსაც ძალიან გამახარა რეალის კარში პოკერით;
    ფაქტია ის, რომ შარშანდელი ლაურეატი სწორედ ლევანდოვსკი იყო, არასწორი იყო ის, რომ ჯილდო არ გაატამაშეს;
    ვფიქრობდი, რომ გამოასწორებდნენ, მაგრამ არა და არა
    კოპა ამერიკა კიდევ ძალიან დიდი და სერიოზული სანაკრებო ტურნირია, კონტინენტის პირველობა, სადაც 3 მსოფლიო ჩემპიონი გუნდი გამოდის, კოპა ამერიკა ფაქტობრივად ევროპის ჩემპიონატს უტოლდება
    წელს რომ სკუადრა აძურას ლეოსავით გამოკვეთილი ლიდერი ჰყოლოდა, ზუსტად 10-იანით და კაპიტნის სამკლაურით, რომელიც 2020/2021 სეზონში 44 გოლს შეაგდებდა და 20 ასსისტს გააკეთებდა, ვინმე კითხვის ნიშანს დასვამდა, სულ რომ ლიგაზე ჯგუფში ჩარჩენილიყო?!
    ფანი [?]
    #22 30 ნოემბერი 2021 01:27
    10
    ბიჯოოოო, 180 ჟურნალისტმა, 200 მწვრთნელმა და აუარება სპორტულმა ჟურნალ-გაზეთმა და ტელევიზიამ მესი აღიარა და აქ შემოპარული მადრიდისტები არ აღიარებენ, ნეტა რატომ მისცესო?
    რაკი ვერ ხვდებიან, ე,ო. ფეხბურთის გარტყმაში არ არიან, წადით ბიჯო, ბენზემა და ვინიციუსი აპიარეთ, ეგება რომელიმე მესის დონის ვერა, მაგრამ ეგებ სუარესის დონეზე მაინც მოგელანდოთ.
    ლევანდოვსკი არა შვანც კლიბერ ოტო მაიერი კიდე,
    მესი რამდენი წელია პირველია და ლევანდოვსკი ახლა გახდა ბომბარდირი, სიბერეში, უკვე 34 წლისაა და მესის დონეზე ვერასდროს მივა, ჯერ მესისავეთ 91 გოლი გაიტანოს ერთ წელიწადში და მერე.
    ვისკა ბარსა.
    Joder real Madrid
    გულშემატკივარი [?]
    #21 30 ნოემბერი 2021 01:23
    5
    წელს მესის თუ არ ეკუთვნოდა ლევანას რატომ ეკუთვნოდა? ლევანამ წელს რა მოიგო? ჩელსიმ ლიგა მოიგო და საკუთარ ჩემპიონატებს მოსკოვის სპარტაკი და თბილისის დინამოც იგებს. ასე რომ 2021 -ში მესიმ დამსახურებულად მოიგო ოქროს ბურთი რადგან მანამდე არგენტინასთან ერთად კოპა ამერიკა მოიგო და ბარსასთან ერთად კი იცით რაც (ვითომ ის არი იცოდით რა laughing ) აი შარშან 2020 -ში ლევანას აშკარად ეკუთვნოდა და წესით წელს უნდა მიეცათ გასული წლის ჯილდო იმიტომ რომ კოვიდის გამო არ ჩატარდა დაჯილდოება მაგრამ საუკეთესოს გამოვლენას რა უშლიდა ხელს? წელს მიეცათ და ეგ იქნებოდა კარგი, მაგრამ შარშან რომ კარგად ითამაშა იმის გამო მესის მიღწევები დაეჩრდილათ ამაში ვერ დაგეთანხმებით. მესიმ დაიმსახურა და მიიღო. ისე ლევანა ისე ქაჩავს შეიძლება მომავალ წელს დაითრიოს. და წესით უნდა დაითრიოს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #20 30 ნოემბერი 2021 01:16
    9
    მესიიიიი შე მსოფლიოში ყველა დროის საუკეთესოოოოოოოო ❤️❤️❤️

    ლევანდოვსკი არა ლეღვი 2020/21 წლების სეზონში არაფერი არ გაუკეთებია გარდა ბომბარდირობისა და ბუნდეს ლიგის მოგებისა რა ლოგიკით ეკუთვნოდა ვინმემ გამაგებინეთ ამ სეზონის სტარტი 2020/21 წლების სეზონთან რა შუაშია ხალხო ცოტა დაფიქრდით აბა მესია ბრალი არაა წინა წელს რო არ გაათამაშეს ოქროს ბურთი და მაგის გამო რატო არ უნდა აეღო წელს ოქროს ბურთი? ტაკ შტო ყველანაირი აამართლიანობით დამსაზურებულად მოიგო მესიმ ეს ჯილდო
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #19 30 ნოემბერი 2021 01:16
    0
    ციტატა: totti10
    ამაზე დიდი ... რავიცი აი რავიცი . რის საფუძველზე მიცეს მესის ოქროს ბურთი აი რა გააკეთა იქნებ მითხრათ? ლიგაზე კარგად იტამაშა? ლალ იგაში რამე გირსესანიშნავი ქნაა? ასეთი დედა... როგორ არიან რა რახან პსჟ ში წავიდა მაგიტომ მიცეს? აი მერამდენაედ დაჩაგრეს ლევანდოლსკი აი ამის გამო ნახეთ რა დედის... გაადენინებენ ბარსელონას ალიანს არენაზე, აქ კიდე ხლახი ბაიერნს რად უნდამ ოგებაო რად უნდა კი არა სულ პოლონურად უზამს მკვდარ ცოცხალს შტეგენს ლევანა და ბაიერნი. ასეთი სამარცხვინო დაჯილდოება აი რავიცი მოდრიჩზე საშIნელება ახლა მოხდა იმენა ტიპს 2 წელია ართმევენ ოქროს ბურთს აი რით ფასდება ეს დედაფეთქებული ოქროს ბურთი მარტლა ვერ ვიგებ

    რა ქნას მესიმ მისცეს.თქვა კაცმა ლევან შენ გეკუთვნოდაო და.ზედმეტად დაამცირე ეხლა ბოლო-ბოლო 2020-2021-ია და კოპა მოიგო საუკეთესო ფეხბურთელი, ბომბარდირი და ასისტენტი გახდა.კოპა დელ რეი მოიგო და ლა ლიგაში ისევ საუკეთესო იყო.ლევანას ეკუთვნოდა ნაღდად პრო2ები არიან წინაზე რო არ მისცეს.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #18 30 ნოემბერი 2021 01:13
    0
    ციტატა: ferreira10
    ლევანდოვსკი დაჩაგრეს მაგრად!!!

    ნამდვილად ასეა, ხომ შეიძლებოდა რომ ამ დაჯილდოვებაზე გადაეცათ მისთვისაც შარშანდელი დამსახურებული ოქროს ბურთი?!!! ცოდოა!
    წევრი [?]
    #17 30 ნოემბერი 2021 01:09
    0
    totti10,
    რაშუაშია პსჟ ? 😂 2020-2021 წლის ჯილდოა ამ წლის ხო არა, ბარსას სეზონით და კოფათია განსაზღვრული
    ფანი [?]
    #16 30 ნოემბერი 2021 01:06
    2
    ამაზე დიდი ... რავიცი აი რავიცი . რის საფუძველზე მიცეს მესის ოქროს ბურთი აი რა გააკეთა იქნებ მითხრათ? ლიგაზე კარგად იტამაშა? ლალ იგაში რამე გირსესანიშნავი ქნაა? ასეთი დედა... როგორ არიან რა რახან პსჟ ში წავიდა მაგიტომ მიცეს? აი მერამდენაედ დაჩაგრეს ლევანდოლსკი აი ამის გამო ნახეთ რა დედის... გაადენინებენ ბარსელონას ალიანს არენაზე, აქ კიდე ხლახი ბაიერნს რად უნდამ ოგებაო რად უნდა კი არა სულ პოლონურად უზამს მკვდარ ცოცხალს შტეგენს ლევანა და ბაიერნი. ასეთი სამარცხვინო დაჯილდოება აი რავიცი მოდრიჩზე საშIნელება ახლა მოხდა იმენა ტიპს 2 წელია ართმევენ ოქროს ბურთს აი რით ფასდება ეს დედაფეთქებული ოქროს ბურთი მარტლა ვერ ვიგებ
    ფანი [?]
    #15 30 ნოემბერი 2021 01:05
    4
    ოე, ყანამადრიდ, ლომმა მე-7 ოქროს ბურთი აიღო, გასკდით ბოღმით, თუ არა?
    შტერზემას ბალონს ელოდით?
    Culé [?]
    #14 30 ნოემბერი 2021 01:01
    1
    მე მაინც ვფიქრობ რომ ლევანდოვსკის უნდა მოეგო, მესის ამ ბურთით არაფერი ემატება, ლევანს კიდე მაგრად დააკლდება. შანრაშაც საუკეთესო იყო და რაღაც დონეზე ეგეც უნდა გაეთვალისწინებინათ.
    Culé [?]
    #13 30 ნოემბერი 2021 01:00
    4
    ფრანსფუტბოლი მაგარი საგინებელია ისე. რაღაც სისულელე ბომბარდირის ჯილდო გამოიგონეს ტიპებმა რომ ლევანდოვსკი "დაეკმაყოფილებინათ", იქით კლუბის ჯილდო მოიგონეს ჩელსი რომ მიეჩუმებინათ, ჩემი აზრით არაა სწორი, მაგრამ ახლა ლეოს ტრიუმფი აღვნიშნოთ ჯობია✊
    --------------------
    "ჩვენ ორი ვართ ქვეყანაზე, მე და ბარსა, მე და ბარსა!!!"
    გულშემატკივარი [?]
    #12 30 ნოემბერი 2021 00:59
    15
    ვინ თუ არა ის!! ფეხბურთი ერთი სამეფოა და ამ სამეფოს ჰყავს ერთი მეფე: მისი აღმატებულება ლეონელ მესი !!
    გულშემატკივარი [?]
    #11 30 ნოემბერი 2021 00:59
    2
    ლევანდოვსკი იმსახურებდა ჩემი აზრით პლუს ამას შარშან წაართვეს მაგრამ მაინც ვულოცავ მიუხედავად იმისა რომ მგონია ეს ყველაზე მეტად არ ეკუთვნოდა