წარუმატებელი მოლაპარაკებები ფერან ტორესის ტრანსფერთან დაკავშირებით

წარუმატებელი მოლაპარაკებები ფერან ტორესის ტრანსფერთან დაკავშირებით

"ბარსელონა" და "მანჩესტერ სიტი" ახალგაზრდა შემტევის, ფერან ტორესის ტრანსფერზე შეთანხმებას ვერ აღწევენ.

ESPN-ის მიერ გავრცელებული ინფორმაციის თანახმად, "ბარსასა" და "სიტის" შორის მოლაპარაკებები ჯერჯერობით წარუმატებელი აღმოჩნდა.

ბარსელონელი ჟურნალისტის, ადრიან სანჩესის ცნობით, მომდევნო კვირაში კლუბებს შორის კიდევ ერთი შეხვედრა გაიმართება. "ბლაუგრანა" დანებებას არ აპირებს და 21 წლის ესპანელის ხელში ჩაგდებას ეცდება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 27 ნოემბერი 2021 23:37
    0
    https://youtu.be/J4lF0vsnv10
    ეს ისე, გერმანიასთან....
    ჰეთთრიკს რომ აკეთებს, კარში ნოიერი დგას და მთელი ბუნდესგუნდი მოედანზეა
    ოფიციალური მატჩია თან, ერთა ლიგა
    Culé [?]
    #11 27 ნოემბერი 2021 21:09
    0
    ისე წერთ გვჭირდებაო სახელდობრ... სერიოზულად მაგარი ტრანსფერი იქნება. 50 მილიონი არაფერია ამ ტრანსფერში.
    მე მგონია რომ ჩვეულებვრივი კგავი და დემირია ოდნავ მომწიფებული. უაზრობაა იმ ფეხბურთელში ფულის გადახდა ვინც მომავალი დემირია და გავი ან ეხლანდელი დემბელე. ჩვენ ვინც გვჭირდება უფრო ბაიერნიდან გნაბრია და კარგი ცხრიანი ლუკაკუ ან დოლბერგი. ჰალანდი ზედმეტად ბევრი ფული ღირს თან არც წარმომიდგენია ბარსაში და გამოკითხულების უმეტესობაც მეთანხმება რომ ჰალანდი არ არის გენია ბარსას დღევანდელობის გათვალისწინებით თან არცერთხელ არ გადაკვეთია ბარსას და ჰალანდის გზები ერთხელ მაინც ჟურნალისტებმა როგორ ვერ მოძღვარს ჭორის დონეზე და არ ალაპარაკდნენ?
    --------------------
    ARTHUGS
    Culé [?]
    #10 27 ნოემბერი 2021 20:51
    0
    ციტატა: Davita
    ციტატა: Bola
    იმედია არ გამოვაეს ტრანსფერი. რა ტორესი ბიჭოო არაფერი განსაკუთრებული ამ ბიჭს არ აქვს. მკვლელი ტექნიკური ვინგერი გვჭირდება რაში ყრიან ფულა თან 50 მილიონს

    მასეთი მბაპეა და ნეიმარი, ლაპორტას არცეთის მოყვანის დრაკი არაქ

    ხოდა უნდა დაანებონ ამ ალაგ-ალაგ უაზრო არაფრის მომცემ საშუალო ტრანსფერებში ფულის ყრას თავი. მოიცადონ 2 სატრანსფერო ფანჯარა. ბარემ ბოლომდე გადაწყობაზე გადავიდნენ და გაზარდონ ლამასიელები. ტორესის ნაირი იგროკი კიდე ერთი უაზროდ გადაყრილი ფული იქნება. ეს ვერაფერს ვერ შექმნის. ამაზე ტექნიკური და კარგია დეპაი მაგრამ ის ვერაფერს შვება. გაიგეტ რო გვარდიოლას ვისაც არ უნდა მართლა არ ვარგა ძირითადად. გინდა გარსია გინდა ეგ. არ ელევა ეგ კაი ხალხს ეგრე ადვილად. გვარდიოლას სტილში თუ ვერ ჩაჯდა ხავისაში ჩაჯდება? ხავი აათამაშებს?
    ფანი [?]
    #9 27 ნოემბერი 2021 19:11
    0
    ციტატა: Bola
    იმედია არ გამოვაეს ტრანსფერი. რა ტორესი ბიჭოო არაფერი განსაკუთრებული ამ ბიჭს არ აქვს. მკვლელი ტექნიკური ვინგერი გვჭირდება რაში ყრიან ფულა თან 50 მილიონს

    მასეთი მბაპეა და ნეიმარი, ლაპორტას არცეთის მოყვანის დრაკი არაქ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 27 ნოემბერი 2021 18:22
    0
    მაინც არ ათამაშებენ და გამოუშან
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #7 27 ნოემბერი 2021 17:53
    1
    ათრაკებენ შეიხები, მოსაყვანია ეს ბიჭი უეჭველი, ძაან გამოგვადგება
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 27 ნოემბერი 2021 17:51
    2
    ლაპორტა შესტავაზებდა 7 მილიონს, ეგენი ეტყოდნენ ერთი ნულის მიწერა დაგავიწყდაო, ლაპორტა ეტყოდა არა არაფერი დამვიწყებიაო smiley
    შეიხი ეტყოდა, ეგ შენი ხურდები ჩაის ფულად დაიტოვეო
    ეგაა, რიჟა ბაზარი ჰქვია ასეთ "დაინტერესებას"
    Culé [?]
    #5 27 ნოემბერი 2021 17:44
    1
    იმედია არ გამოვაეს ტრანსფერი. რა ტორესი ბიჭოო არაფერი განსაკუთრებული ამ ბიჭს არ აქვს. მკვლელი ტექნიკური ვინგერი გვჭირდება რაში ყრიან ფულა თან 50 მილიონს
    წევრი [?]
    #4 27 ნოემბერი 2021 17:41
    1
    ჩავუჯდე ამ სერიას ახლიდან თუ არ ღირს?ისე მერამდენე სერიაა?🙂
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 27 ნოემბერი 2021 17:37
    0
    აბა დათანხმდაო პეპი, ბარსაში გაშვებას და 50 მილიონს ითხოვსო.
    ფანი [?]
    #2 27 ნოემბერი 2021 17:25
    0
    ამას პეპი ვაფშე არ ათამაშებს? თუ რა სპორტული ინტერესი აქვს დაქცეულ ბარსაში ევროპა ლიგაზე თამაშს.
    Culé [?]
    #1 27 ნოემბერი 2021 17:18
    0
    მაგ ნავთობის ღორებმა დაგვითმონ ერთი ფეხბურთელი მარტივად.ამდენი მილიარდი აქვთ ტიპებს და მაინც იმაზე ჩალიჩობენ,როგორ აგვახიონ მეტი ფული.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid