ჩავის შეცდომა ვილიარეალის მოედანზე საუბრის დროს

ჩავის შეცდომა ვილიარეალის მოედანზე საუბრის დროს

"ვილიარეალთან" დღეს გასამართი შეხვედრის წინ "ბარსელონას" მთავარმა მწვრთნელმა, ჩავი ერნანდესმა პრესკონფერენცია გუშინ გამართა.

სხვა არაერთ საკითხთან ერთად ჩავიმ ხაზი იმასაც გაუსვა, რომ მეტოქის მოედანზე თამაში რთული იქნება, ერთ-ერთ მიზეზად კი "ლა სერამიკას" ზომები დაასახელა. ჩავის თქმით მოედანი პატარაა, რაც "ბარსას" საქმეს გაურთულებს.

როგორც გაირკვა, ჩავი შეცდა. საქმე ისაა, რომ "ლა სერამიკას" მინდვრის სიგრძე 105 მეტრია, ხოლო სიგანე 68 მეტრი. ეს ზომები "კამპ ნოუს" მინდვრის ზომებს ზუსტად ემთხვევა.

არადა ჩავის ამ სტადიონზე 13-ჯერ უთამაშია.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    გულშემატკივარი [?]
    #10 27 ნოემბერი 2021 18:57
    3
    სტადიონის სათამაშო საფარი არ უგულისხმია, მაგან იგულისხმა სკამების სტადიონთან სიახლოვე, შესაბამისად ფანები უფრო ახლოს არიან და გასვლაზე თამაში რთულია მაგ დროს, როგორც ინგლისურ ფეხბურთში.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 27 ნოემბერი 2021 17:12
    1
    ეტყობა იმ 13 გასვლაზე ვერცერთხელ რულეტკა ვერ მოიგდო ხელში. არადა სმარტფონით არ გასულა რო აპლიკაციით გაეზომა.
    ფანი [?]
    #8 27 ნოემბერი 2021 16:12
    1
    არადა ვილიარეალთან არც გვიჭირის როგირც რეალს ხოდა იმედია არც ეხლა დატრიალდება უკუღმა:დ:დ რასც ვწერ ხოლმე სულ უკუღმა ხდება და კაი ჰა მოიგებს ვილიარეალი:დ:დ
    წევრი [?]
    #7 27 ნოემბერი 2021 15:13
    2
    პატარაში აუცილებელია უშუალოდ მწვანე საფარი ეგულისხმა????? თავად სტადიონია პატარა რადგან ფანები ძალიან ახლოს არიან აუტის ხაზთან და მათი შეძახილის ქვეშ თამაში ძალიან რთულია
    Culé [?]
    #6 27 ნოემბერი 2021 15:02
    1
    ალბათ მაყურებლის წივილ-კივილის გამო თქვა, რაც ფეხბურთელებზე კარგად არ მოქმედებს, ძალაინ ახლოს რომ არიან მაგიტომ
    სუფთა ბრიტანული სტილის სტადიონია, მიხვალ აუტის ხაზთან და გულშემატკივარს ხელს ჩამოაღთმევ ან მაისურს აჩუქებ, ან ავტოგრაფს მისცემ... ან თუ მოწინააღმდეგე გუნდის ფანია და გაგინებს, მიხვალ და "ხურდას დაუბრუნებ", რის გამოც 7-8 მატჩიანს აგარტყამენ კანტონასავით
    მაგრამ ეგ არაფერი ჩავიტო, 90 000 გაგიჟებული მადრიდისტას თვალწინ ჩაგიტარებიათ ფოკუსები ბერნაბეუზე და ვილარეალის მოედანი რა გახდა barca-6
    Culé [?]
    #5 27 ნოემბერი 2021 13:48
    1
    ჩავის გაუკუებია 😁👌 სტადიონი მართლაც რომ პატარაა. აუტის ბილიკს შეხედე და მიხვდები. ეგეთი სტადიონები მართლაც რომ პატარა სტადიონს ჰგავს რადგან სივრცე არ არის დიდი ფეხბურთელების და ბანერების შორის
    --------------------
    ARTHUGS
    ფანი [?]
    #4 27 ნოემბერი 2021 13:35
    0
    სერიოზული სტატია.
    Culé [?]
    #3 27 ნოემბერი 2021 12:56
    2
    არადა რა - ზომავდა ხო 13 ჯერ :დდდდდდდდდდდდ
    Culé [?]
    #2 27 ნოემბერი 2021 11:23
    1
    La Pulga10,
    აბა აბა😂
    --------------------
    CULE FOREVER
    Culé [?]
    #1 27 ნოემბერი 2021 11:12
    10
    ეუუფ ეს რა საბედისწერო შეცდომა დაუშვია.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid