ფერან ტორესთან შეთანხმება მიღწეულია - ბარსა მოლაპარაკებებს სიტისთან მართავს

ფერან ტორესთან შეთანხმება მიღწეულია - ბარსა მოლაპარაკებებს სიტისთან მართავს

უკანასკნელ საათებში "ბარსელონას" მხრიდან ფერან ტორესის მიმართ ინტერესის შესახებ ბევრი იწერება. გავრცელებული ცნობებით, კატალონიური კლუბი 21 წლის გარემარბის ტრანსფერზე აქტიურად მუშაობს. "ბარსას" ესპანელის დამატება ზამთრის სატრანსფერო ფანჯრის დროს სურს.

Mundo Deportivo-ს ინფორმაციით, გუშინ "ბარსელონას" სპორტული დირექტორი, მატეუ ალემანი და აღმასრულებელ დირექტორი, ფერან რევერტერი მანჩესტერში გაემგზავრნენ და "მანჩესტერ სიტის" აღმასრულებელ დირექტორ ფერან სორიანოსთან მოლაპარაკება გამართეს.

წყაროს ცნობით, "ბარსას" დირექტორებმა "ქალაქელების" წარმომადგენელთან კონტაქტი დღესაც დაამყარეს. როგორც ცნობილია, "ბლაუგრანას" პირადად ტორესთან ყველაფერი შეთანხმებული აქვს და ახლა კლუბი "სიტისთან" შეთანხმებას ცდილობს.

გავრცელებული ცნობებით, 21 წლის შემტევს ლურჯ-ბროწეულისფერი ფორმის მორგება ძალიან უნდა და პეპ გვარდიოლას კლუბიდან გაშვების ნებართბა თხოვა.  

ტორესის მოყვანა ჩავი ერნანდესის სურვილია. "მაესტროს" გუნდში გარემარბი სჭირდება და ფერანს იდეალურ ვარიანტად მიიჩნევს.


  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 17 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #17 27 ნოემბერი 2021 21:59
    0
    ციტატა: nika 54
    ციტატა: Albicelecte
    21 წლისაა, ვინგერად და ცრუ 9-იანად თამაშობს, ცენტრფორვარდადაც, არც 2 სართულზეა ურიგო, კარგი დარტყმაც აქვს და მკვლელის ინსტიქტიც
    70 მილიონზე ნაკლებად არ გაყიდის შეიხი, უბრალოდ იმის გამო, რომ მისთვის საჭირო ფეხბურთელია

    50 მილიონად უშვებსო პეპი განვადებით.

    გაშვება არ მოშვების ფინანსები მწვრთნელის გადასაწყვეტი როდის მერეა? laughing
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 27 ნოემბერი 2021 17:26
    0
    ციტატა: Albicelecte
    21 წლისაა, ვინგერად და ცრუ 9-იანად თამაშობს, ცენტრფორვარდადაც, არც 2 სართულზეა ურიგო, კარგი დარტყმაც აქვს და მკვლელის ინსტიქტიც
    70 მილიონზე ნაკლებად არ გაყიდის შეიხი, უბრალოდ იმის გამო, რომ მისთვის საჭირო ფეხბურთელია

    50 მილიონად უშვებსო პეპი განვადებით.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 27 ნოემბერი 2021 15:06
    0
    21 წლისაა, ვინგერად და ცრუ 9-იანად თამაშობს, ცენტრფორვარდადაც, არც 2 სართულზეა ურიგო, კარგი დარტყმაც აქვს და მკვლელის ინსტიქტიც
    70 მილიონზე ნაკლებად არ გაყიდის შეიხი, უბრალოდ იმის გამო, რომ მისთვის საჭირო ფეხბურთელია
    გულშემატკივარი [?]
    #14 27 ნოემბერი 2021 14:27
    1
    ბენფიკასთან მომენტები გვქონდა მაგრამ 9 დაგვაკლდა უეჭველი მოსაყვანია
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 27 ნოემბერი 2021 12:05
    1
    ეს თუ დავითრიეთ ზამთარში საღოლ დიდი ალბათობით იჯარით მოვიყვანთ და მერე გამოვისყიდით მეტა ზიეჩიც დავითრიოთ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #12 27 ნოემბერი 2021 11:33
    4
    99 პროცენტი ცვლიან ვიღაცაში და იმედია დემბელე დათანხმდება.😂.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 27 ნოემბერი 2021 03:43
    2
    ფული საიდან ბაბაია, თორემ კი ბატონო. გაუცვალონ ამ ლენჩ დემბელეში არ უნდათ ნეტა?
    Culé [?]
    #10 27 ნოემბერი 2021 02:43
    8
    ეს სტერლინგს 10 ჯერ მირჩევნია, მაგრად მევასება, ჯერ კიდევ მაშინ დამევასა ვალენსიაში რომ იყო და მერე კიდე ნაკრებში გერმანია რომ ამოტენა, მოკლედ ეს თუ დაითრიეს ამ ზამთარში ბრავო, ძაან გაასწორებს
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    Culé [?]
    #9 27 ნოემბერი 2021 02:32
    3
    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: cruyff9
    აუ კარგით ბიჭო რა ფერან ტორესი🤦🏻‍♂️

    არაა მბაპეს გვაჩუქებენ გაისად ვაფშე რაა... რისი ტ.რაკიც აქ კლუბს ის მოყავს და არაა მთლად დემბელე და დეპაი ორივეს ერთად აღებულს მილიონად აჯობებს ფაფხურა და ცანცარა მაინც არაა ამორის მსგავსად.. ოლომოს კიდე ეს მირჩევნია

    არავიზე ნაკლები არა ეს ბიჭიი ნაკრებში დაფრინავს უბრალოდ არა გაპიარებული.ორივე ფლანგზე თამაშობს და 9 დადგებაა გოლის ალღო აქვს სწრაფია.ამ ეტაზპე იდეალურია ჩვენთვის
    ფანი [?]
    #8 27 ნოემბერი 2021 01:09
    7
    ციტატა: cruyff9
    აუ კარგით ბიჭო რა ფერან ტორესი🤦🏻‍♂️

    არაა მბაპეს გვაჩუქებენ გაისად ვაფშე რაა... რისი ტ.რაკიც აქ კლუბს ის მოყავს და არაა მთლად დემბელე და დეპაი ორივეს ერთად აღებულს მილიონად აჯობებს ფაფხურა და ცანცარა მაინც არაა ამორის მსგავსად.. ოლომოს კიდე ეს მირჩევნია
    Culé [?]
    #7 27 ნოემბერი 2021 00:48
    2
    კარგი ხუმრობაა, გამეცინა. სიტი სტერლინგს არ გვაძლევს და ტორესს მოგვცემენ?
    Culé [?]
    #6 27 ნოემბერი 2021 00:43
    2
    22 მილიონად ყავს სიტის ნაყიდი, სანე გაყიდეს 60 ად და ამასაც შეელევიან წესით უფრო იაფად 40 ის ფარგლებში სავარაუდოდ, ზოგადად რასაც ვაკვირდები სიტი ფულის შოვნაზე არაა ორიენტირებული, ვინც არ ჭირდება ****
    Culé [?]
    #5 27 ნოემბერი 2021 00:32
    9
    რას ლაპარაკობ ეს თუ ზამთარში მოვიყვანეთ მალადეც.რაღაც არარეალური მგონია მაინც.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #4 27 ნოემბერი 2021 00:21
    3
    რავიცი არარეალური მგონია ამას პეპი არ გამოუშვებს ფანია ამ ბიჭის.9 ნომრად ათამაშებს ისე უყვარს.ან ამის ფული საიდან უნდ ამოიტანონ...თორე ამაზე მაგარი ვინ უნდაა მოვიყვანოთ თან ესპანელია
    Culé [?]
    #3 26 ნოემბერი 2021 23:52
    3
    ამას ასე იოლად დათმობს გვარდიოლა?
    --------------------
    "ჩვენ ორი ვართ ქვეყანაზე, მე და ბარსა, მე და ბარსა!!!"
    ფანი [?]
    #2 26 ნოემბერი 2021 23:40
    5
    მშვენიერი ბიჭია
    Culé [?]