დააყენე შენი შემადგენლობა ვილიარეალთან მატჩისთვის

დააყენე შენი შემადგენლობა ვილიარეალთან მატჩისთვის

ამაღამ, 00:00 საათზე ჩავის "ბარსელონას" პირველი გასვლითი თამაში აქვს.

შენ შეგიძლია თავი "ბარსელონას" მწვრთნელად წარმოიდგინო და სასურველი თერთმეტეული დააყენო. ამისთვის საჭიროა, ჯერ განაცხადს გაეცნო. ასევე შეგიძლია ნახო ჩვენი მატჩისწინა მიმოხილვა.

მატჩამდე მცირე ხნით ადრე მომხმარებლების საერთო სასტარტო შემადგენლობას საიტზე გამოვაქვეყნებთ და ვნახავთ, რამდენად დაემთხვევა ჩვენი აზრი ჩავის აზრს.

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #11 27 ნოემბერი 2021 18:03
    0
    ტერ შტეგენი
    დესტი-არაუხო-გარსია-ალბა
    ნიკო-ბუსკეტსი-დე იონგი
    დემირი-დეპაი-გავი


    არაუხო-პიკე (არაუხოს რამე არ მოუვიდეს)
    დესტი-მინგესა
    ნიკო-აკომაჩი
    გავი-ელზაზური
    დემირი-დემბელე
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 27 ნოემბერი 2021 16:48
    0
    ციტატა: 《○BIG ĆULE○》
    დემბელე ვერ გავარკვიე საბოლოოდ რა ფლანგისაა,
    ‐--------------—შტეგო
    დესტი—არაუხო—პიკე—ალბა
    ——‐----------ბუსი
    -----გავი--------------ნიკო
    ---აბდე------დეაპი-----დემბელე
    მემგონი ასებიქნება და ძაან მაინტერესებს უმტიტის თამაში და შეიძლება ბოლო 20 წუთი ათამაშონ პიკეს ნაცვლად ჩ

    ეგ შენ კი არა დემბელემ ვერ გაარკვია ჯერჯერობით.
    Culé [?]
    #9 27 ნოემბერი 2021 16:39
    0
    დემბელე ვერ გავარკვიე საბოლოოდ რა ფლანგისაა,
    ‐--------------—შტეგო
    დესტი—არაუხო—პიკე—ალბა
    ——‐----------ბუსი
    -----გავი--------------ნიკო
    ---აბდე------დეაპი-----დემბელე
    მემგონი ასებიქნება და ძაან მაინტერესებს უმტიტის თამაში და შეიძლება ბოლო 20 წუთი ათამაშონ პიკეს ნაცვლად ჩ
    --------------------
    CULE FOREVER
    Culé [?]
    #8 27 ნოემბერი 2021 16:18
    0
    3-4-3 არავის არ მოეწონა? ერთი სპორტმა დააყენა ეგეთი სავარაუდო განლაგება, სხვა არავინ. და რავი, მემგონი მაგის გამო ვდომინირებდით ბენფიკასთან. უბრალოდ შეიძლება გასვლაზე ნაკლებად გარისკოს, 4-3-3-საც არაუშავს.

    პ.ს. დემირი არ გვყავს?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 27 ნოემბერი 2021 15:57
    0
    ციტატა: JustBarcaLover
    დემბელე არ დამენახოს ძირითადში!

    უკეთესი არც არავინ გვყავს ამ ეტაპზე არ დაგენახოს კი არა მაგის იმედად ვართ შეტევაში
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #6 27 ნოემბერი 2021 15:50
    0
    დემბელე არ დამენახოს ძირითადში!
    --------------------
    ლორდ რონალდო ნაზარიო გოუთვეითი VS გოლ იონგი/ბასტენ იონგი
    :დდ
    წევრი [?]
    #5 27 ნოემბერი 2021 14:43
    1
    ასეთი იდეა მაქ თამაშისთვის .
    ტერ შტეგენი
    მინგესა არაუხო უმტიტი (ლანგლე) ალბა
    ბუსკესი
    დეიონგი პუჩი(ნიკო)
    დემბელე დეპაი კოუტინიო
    ერთი შეხედვით 4-3-3 არი მაგრამ როლების მხრივ უფრო იცვლება ყველაფერი . დაცვაში მიგესა მარჯვნიდან რომელსაც შეუძლია როგორც ფლანზე ასევე ცენტრში იყოს ასევე ძალიან წინ არ ამოვა და დემბელეს თავისუფლებას მიცემს ასევე შეტევის დროს დეიონგის ადგილს დაიკავებს დაცის დროს საჭიროების მიხედვით ცენტრშიც შეიწევს . არაუხო ამწუთას გარსიას გსრდა ერთადერთი ლიბეროს ტიპის მცველია პიკეს ახალგაზრდობა მაგრამ წუთას დაცვიYი ფუნქციებით ოროვეზე მაღლაა . უმტიტის გრძელი პასით და დაცვითი ინტრლექტით მასკერანოს მსგავსს მცველს დავაყენებდი რომელიც სულ უკანაა და შეტევაში ბოლო კაცად რჩება და აზღვევს ნახევარმცველებს . ალბას უნივერსალურობას და პასის მაღამ დონეს გამოვიყენებთ და მთლიან ფლანგს და მარცენა ფლანგზე ბურთის მეორე ნახევარში კონტროლს დავავალებ . ბუსის განსაკუთრებული როლინექნება თამაშის ტემპის პასის ლულტურისა და ინტელექტის წყალობით მილანის პირლოს იმიტირებას გავაკეთებდი და Xირითადი დირიჟორი იქნენოდა . პუჩი დეონგი პასუხს მაღალ პრესინგსა და შეტევის მეორე ტალღაზე აგებენ ასევე ბუსის და კოუტინიოს შემყოლ პასებზე იმოძრავებენ თვითონაც ორივეს აქ უნარი თვითონ გაუხსნან დემბელეს და დეპაის მომენტები . დეპაი ცრუ ცხრიანი იქნება ისნადგილებს გაუთავისუფლებს პუჩს და დეიონგს შერბენებისთვის ასევე თვითონაც იმოქმედებს დასრულებით ფაზაში . კოუტინიო იქნება როგორც ვინგერი ასევე შემტევი ნახევარმცველი მას ექნება დავალებული კრეატივი და დისტანციური დარტყმები მარცხნიდან . დემბელე დაცვაში ნაკლებად ჩაერთვება და და უფრო კონტრებზე ითამაშებს მისი სისწრაფის დახმარრბით და ტექნიკით ეს კარგად გამოუვა . ასევე იმოქმედებს შესვლაზე და საჯარიმოს გარედან დარტყმახე . ვილიარეალის მსგავსს გახსნილ გინდთან მემგონი ეს საუკეთესო ვარიანტია .
    წევრი [?]
    #4 27 ნოემბერი 2021 14:39
    0
    ისეთი ფორმაცია არგვაქ საიდანაც დეპაის გავა*მეინებ? მეზიზღება ბენფიკასთან თამაშის მერე, ადრრეც გვყავდა ეგეთი მაზილები მაგალითად იბრა 2010ში მაგრამ იმაზე არ ვბრაზდებოდი ასე მაშინ მესი გვყავდა ჩავი ინიესტა და იმათი იმედი გვქონდა მაგრამ ეხლა მაგ *ირზე ვიყავით დამოკიდებულები და დაგვაღალატა
    წევრი [?]
    #3 27 ნოემბერი 2021 14:06
    4
    ციტატა: M10 S9 D11
    შტეგენი
    დესტი პიკე არაუხო ალბა
    ნიკო ბუაკეცი დე იონგი
    დემბელე დეპაი გავი

    მეც მასე ვფიქრობ ზუსტად
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 27 ნოემბერი 2021 13:46
    4
    შტეგენი
    დესტი პიკე არაუხო ალბა
    ნიკო ბუაკეცი დე იონგი
    დემბელე დეპაი გავი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    წევრი [?]