მანჩესტერ სიტი სტერლინგის სანაცვლოდ 80 მილიონს ითხოვს

მანჩესტერ სიტი სტერლინგის სანაცვლოდ 80 მილიონს ითხოვს

"ბარსელონას" სპორტული დირექტორი, მატეუ ალემანი, "მანჩესტერ სიტისთან" რაჰიმ სტერლინგის ტრანსფერის თაობაზე მოსალაპარაკებლად დღეს ინგლისს ეწვია. 

Marca-ს ჟურნალისტის, ლუის როხოს ინფორმაციით, "სიტი" 26 წლის ვინგერის იანვარში იჯარით გაშვებას არ განიხილავს. მანჩესტერული კლუბის ხელმძღვანელებს მხოლოდ სრული ტრანსფერი სურთ, რომელიც "ბარსას" 80 მილიონი ევრო დაუჯდება. რასაკვირველია, ამ თანხის გადახდა ახლანდელი ფინანსური მდგომარეობის გათვალისწინებით თითქმის წარმოუდგენელია. 

შეტევის ფლანგი ის ერთადერთი პოზიციაა, რომლის გაძლიერებასაც ჩავი ერნანდესი აუცილებლად მიიჩნევს. სტერლინგის გარდა "ბარსელონას" რადარზე კიდევ რამდენიმე ფეხბურთელია, მათ შორის დანი ოლმო, ქარიმ ადეიემი და ჰაკიმ ზიეში. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 27 ნოემბერი 2021 03:27
    1
    80 მილიონს აფასებენ და ნახევრად სკამზე უზით.
    Culé [?]
    #7 26 ნოემბერი 2021 21:37
    0
    მომკალით და ამას ბარსაში ვერფრით ვერ ვხედავ, ანუ კარგი ფეხბურთელია მაგრამ ამის ბარსაში წარმატების ძაან მეეჭვება რატომღაც ეგეთი შეგრძნება მაქვს რა.
    წევრი [?]
    #6 26 ნოემბერი 2021 21:02
    0
    Xalxo tu icit oqros burtis dajildoebas romelime arxi gaushvebs ?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 26 ნოემბერი 2021 20:08
    0
    ციტატა: rivaldo80
    რა სასაცილოა 80 მილიონს ამაში მარტო ნიუკასლი თუ გადაიხდის ან რამე ჩინური კლუბიი...))))))))))))) მართლა კარგი ფეხბურთელია რაც არ უნდა აჰეითერონ მაგრამ 80 მილიონს ამაში არავინ გადაიხდის

    ჰოლანდი 75 გახდება, და ამაში 80-ს ითხოვენ არაძირითადის ფეხბურთელში. ჩვენგან რო უნდოდეთ 40-ს შემოგვთავაზებდნენ.
    Culé [?]
    #4 26 ნოემბერი 2021 20:06
    2
    ნიუკასლი დაითრევს ამათ და თუ ჩვენთან ვინმეს ტვინი უმუშავებს ამ ზამთარშინიუკასლს კარგ ფასში უნდა შეტენონ ნაგავი ხალხი, ისინი ყველაფერს აიღებენ ოღონდ არ გავარდნენ და ამათმა მოიშორონ ხარახურა ხალხი
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 26 ნოემბერი 2021 19:49
    0
    ამ დროს სატრანსფერო ბიუჯეტში 8 მილიოობნიც არ დევს barca-6
    Culé [?]
    #2 26 ნოემბერი 2021 19:34
    1
    არაფერი გასაოცარი არ უთქვამთ, გვითხრეს რომ არ აპირებენ გაშვებას და შეგვეშვითო.
    Culé [?]
    #1 26 ნოემბერი 2021 19:23
    1
    რა სასაცილოა 80 მილიონს ამაში მარტო ნიუკასლი თუ გადაიხდის ან რამე ჩინური კლუბიი...))))))))))))) მართლა კარგი ფეხბურთელია რაც არ უნდა აჰეითერონ მაგრამ 80 მილიონს ამაში არავინ გადაიხდის