MD: დემბელეს ბარსელონას შეთავაზება არ მოსწონს

MD: დემბელეს ბარსელონას შეთავაზება არ მოსწონს

24 წლის ფრანგი გარემარბის, უსმან დემბელეს, "ბარსელონაში" დარჩენის შანსები დღითიდღე მცირდება, წერს Mundo Deportivo.

კატალონიური გამოცემის ინფორმაციით, ფეხბურთელი, რომელიც მომდევნო ზაფხულში თავისუფალი აგენტი ხდება, კლუბის მიერ შეთავაზებულ პირობებს არადამაკმაყოფილებლად მიიჩნევს.

ამავდროულად, დემბელეს აგენტი, მუსა სისოკო, "ნიუკასლთან" მოლაპარაკებებს აწარმოებს. საუდის არაბეთის პრინცის მიერ შეძენილი კლუბი მზადაა, დემბელეს წელიწადში 15 მილიონი ევრო გადაუხადოს, რასაც 15-მილიონიანი სატრანსფერო ბონუსიც ემატება. "ბარსელონასთვის" ასეთი შეთავაზების გაკეთება შეუძლებელია. ასევე, დემბელეს მიმართ, ინტერესს ინარჩუნებს "მანჩესტერ იუნაიტედი".

უსმანი "ბლაუგრანას" 2017 წელს, "დორტმუნდიდან" შეუერთდა. კლუბს მისი შეძენა 135 მილიონი ევრო დაუჯდა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 27 ნოემბერი 2021 02:49
    1
    ამის უსინდისო, ღორი დედა მ...
    რაც ამას ბარსამ გაუკეთა, მას მერე ესე უნდა იქცეოდეს?
    ზაფხულში ნიუკასლი შეიძლება გავარდეს პრემიერ ლიგიდან.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 26 ნოემბერი 2021 20:57
    0
    დემბელეს ბარსელონას შეთავაზება არ მოსწონს?
    და როგორ ფიქრობს, ბარსას მაგისი ქცევა მოსწონს?
    Culé [?]
    #10 26 ნოემბერი 2021 19:27
    0
    აუ არ მოგწონს და გააასხიი აქედან რაა ამოვიდა ყელში ეს უმქანისი სპრინტერი მთხლეეე
    Culé [?]
    #9 26 ნოემბერი 2021 13:52
    3
    ეს და კოუტინიო გაუშვან იანვარში, ნიუკასლს დაჭირდება და ლენგლეც მიაყოლონ, უმტიტი კიდე აცადონ იქნებ მართლა ფორმაშია
    --------------------
    CULE FOREVER
    ფანი [?]
    #8 26 ნოემბერი 2021 13:07
    3
    ციტატა: Truxilio
    იანვარში გაყიდონ ბონუსად კოუტინიო მიცენ ამ არაბ კაჭკაჭებს !

    შენ რო ბიზნესმენი იყო, იანვარში იყიდდი ფეხბურთელს და 50-60 მილიონს გადაიხდიდი თუ ზაფხულამდე მოიცდიდი და უფასოდ დაიმატებდი?
    ფანი [?]
    #7 26 ნოემბერი 2021 12:53
    4
    იანვარში გაყიდონ ბონუსად კოუტინიო მიცენ ამ არაბ კაჭკაჭებს !
    გულშემატკივარი [?]
    #6 26 ნოემბერი 2021 12:48
    7
    ამან ბოლოს დორტმუნდში როგორც დაიწყო მოქცევა, ეგ უნდა ყოფილიყო “წითელი დროშა” და ჯანდაბაში გაეშვათ, მარა სად ჰქონდა მაგდენი ჭკუა მაშინდელ ხელმძღვანელობას, მიაფშვნიტეს 135 მილიონი და პლუს კიდე ხელფასის სახით რაც გაფლანგეს ამ ხეიბარ მუქთახორაში. კაპიკის ფასი არაფერი გაუკეთებია კლუბისთვის და რა ნამუსით არის უკმაყოფილო? სულ უფასოდ უნდა გააგრძელოს თამაში მადლიერების გრძნობის ერთი ნამცეცი მაინც როჰქონდეს.
    წევრი [?]
    #5 26 ნოემბერი 2021 12:45
    4
    Tipi ra unamusoa, milionebs tyuila jdomashi uxdian da kide ragac ar mowons da varjishebze igvianebs es upasuxismgeblo
    Culé [?]
    #4 26 ნოემბერი 2021 12:38
    6
    აუ გაასხმევინეთ ამის უნამუსო დდშ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 26 ნოემბერი 2021 12:24
    9
    რაში ითხოვს მაგხელა ხელფას ლაზარეთში წოლის მეტი ამას არაფერი გაუკეთებია გაასხმევინეთ ერთი რას ეხვეწებით
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #2 26 ნოემბერი 2021 12:02
    6
    გაა***ნეთ ამ გამო***ულს ნეტა რისთვის უხანგრძლივებენ კონტრაქტს. რა ჩემ **ედ უნდათ
    გულშემატკივარი [?]
    #1 26 ნოემბერი 2021 11:53
    6
    სულ რო მესიზე მაგარი იყო თუ გუნდი და ფეხბურთი არ გიყვარს და უპირატესობას ფულის შოვნას ანიჭებ 0ია შენი ფასი