ჟოან ლაპორტა: მჯერა, რომ გერმანიაში მოსაგებად ჩავალთ!

ჟოან ლაპორტა: მჯერა, რომ გერმანიაში მოსაგებად ჩავალთ!

8 დეკემბერს "ბარსელონას" "ბაიერნის" წინააღმდეგ გადამწყვეტი მატჩი ელის - მიუნხენში ვერმოგების შემთხვევაში, კლუბი "ბენფიკა"-"დინამო კიევის" შეხვედრის შედეგზე იქნება დამოკიდებული.

ახლა კი, კატალონიელთა პრეზიდენტი, ჟოან ლაპორტა აღნიშნულ დაპირისპირებას ეხმაურება და აცხადებს, რომ გუნდი მოსაგებად ყველაფერს გააკეთებს:

მჯერა, რომ ეს შეგვიძლია. დარწმუნებული ვარ, გერმანიაში მოსაგებად ჩავალთ! სასწაული მოხდება.

E ჯგუფში პირველ ადგილს 15 ქულით "ბაიერნი" იკავებს, მეორეზე 7 ქულით "ბარსელონაა", მესამეზე - 5 ქულით "ბენფიკა", ბოლო პოზიციაზე კი ერთქულიანი "დინამო" იმყოფება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 27 ნოემბერი 2021 03:00
    0
    მეტოქე, რომ გავუცვალოთ ბენფიკას არა?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 26 ნოემბერი 2021 21:15
    0
    ბარსას იმედი გერმანიაში არა მაქვს, მითუმეტეს არც არასდროს არ მოგვიგია იქ. რჩება ერთი ვარიანტი კიევმა არ წააგოს ლისაბონში. არ გეცინებათ კიევის დინამოს იმედად რო ვიქნებით, რა ქაქში ვართ.
    Culé [?]
    #8 26 ნოემბერი 2021 17:52
    0
    წადი შენი....
    --------------------
    მარცხი გარდაუვალია,ეს როდისმე აუცილებლად მოხდება,უბრალოდ ეს უნდა იყოს ღირსეული...
    Culé [?]
    #7 26 ნოემბერი 2021 10:05
    2
    ეს გრიზმანი მაიც აღარ გაგეყიდა, გოლი ვერ გაჰქონდა, მარა ჯორივით მუშა იყო და ტრამვაიში ეგ არ ჯდებოდა. მუხის კოტორივით ჯანმრთელი იყო
    ფანი [?]
    #6 26 ნოემბერი 2021 08:47
    5
    ნუ რაც არ უნდა მოხდეს არ დაგვავიწყდეს რომ ეს ბარსელონაა,მოგებისთვის ყოველთვის შეგვიძლია ბრძოლა და ყოველთვის შეგვიძლია მიძნის მიღწევა
    --------------------
    CULE FOREVER
    გულშემატკივარი [?]
    #5 26 ნოემბერი 2021 04:19
    2
    მეც !!! ❤️💙✊🏻
    წევრი [?]
    #4 26 ნოემბერი 2021 03:06
    2
    ციტატა: Norman Bates
    კიდე უფრო მეტი ძირითადის ფეხბურთელი უნდა გაგეყიდა და უფრო მოსაგებად ჩახვიდოდი

    ლაპორტა რა შუაშია? ბართომეუმ და კუმანმა დაიწყეს
    Culé [?]
    #3 26 ნოემბერი 2021 02:03
    1
    მოსაგებად, აბა ბავარია მაინც შეეცდება +5 გოლის გატანას, რაც უფრო უკან დაიწევ, მით უფრო განაგლდება
    გახსნი, შეუტევ და გაუშვებ 4, მაგრამ გაიტან 2-3 და კაცურად მაინც დატოვებ მოედანს
    ჩაჯდები უკან და გაუშვებ 7-8 და წამოხვალ კუდამოძუებული კიკე სეტიენივით rage
    ასე, რომ შეტევა, ბრძოლა ყველა მტკაველისთვის და იქნებ....
    წევრი [?]
    #2 26 ნოემბერი 2021 01:45
    1
    ხოხ რაზმეჩტალსა სუკა 🤣🤣🤣
    გულშემატკივარი [?]
    #1 26 ნოემბერი 2021 00:53
    3
    კიდე უფრო მეტი ძირითადის ფეხბურთელი უნდა გაგეშვა და უფრო მაგრად ჩახვიდოდი მოსაგებად