AS: პედრი იანვრამდე ვერ ითამაშებს

AS: პედრი იანვრამდე ვერ ითამაშებს

"ბარსელონას" ახალგაზრდა ნახევარმცველის, პედრის დაბრუნება ისევ გადაიდო. ამ ინფორმაციას მადრიდული AS ავრცელებს.

პედრიმ ტრავმა 14 სექტემბერს "ბაიერნთან" მატჩში მიიღო. მან 2 კვირის შემდეგ "ბენფიკასთან" ითამაშა, თუმცა, როგორც გაირკვა, ესპანელს ტრავმა მორჩენილი არ ჰქონდა, რამაც ფეხბურთელის მდგომარეობა ხელახლა გააუარესა. რამდენიმე დღის წინ გავრცელდა ინფორმაცია, რომ 19 წლის ტალანტს ტრავმის რეციდივი უკვე მეორედ აქვს.

AS-ის მიერ ახლახან გავრცელებული ინფორმაციით, პედრი 2022 წლამდე ვერ ითამაშებს. ევროპის საუკეთესო ახალგაზრდა ფეხბურთელი ტრავმის ორი რეციდივის შემდეგ მკურნალობას ნულიდან იწყებს.

პედრის მიმდინარე სეზონში მხოლოდ 4 მატჩის ჩატარება დასცალდა.

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #15 25 ნოემბერი 2021 20:46
    0
    კუმანმა მაინც გადაწვა ეს ბავშვი და ისე წავიდა.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 25 ნოემბერი 2021 17:46
    0
    მოკლედ მაინც მოკლეს ეს ბავშვი რა. მოსაკლავები არიან კუმანიც და ენრიკეც.

    ციტატა: GURCHO
    რა დაისვენებს ხალხო რა არაუშავს ნიკო და გავი რომ ერთად გააერთიანო ამასთან მაინც ახლოს ვერ მივა ტიპი გენიოსია და ერთ ერთი კოზირი ბაიერნთან. ვსო დაგვენძრა ჩათვალეთ ჯგუფში ჩავრჩით

    ჯგუფიდან უკვე გასული ვართ, ოღონდ ეგაა სად? ლიგაზე თუ ევროპაზე. მე მგონია უეფალიგაზე და შევხვდებით ისეთ გუნდებს როგორიცაა: ლაიფციგი ან ბრიუგე. ვილიარეალი ან ატალანტა. სევილია ან ვოლფსბურგი. მილანი ქან ატლეტიკო. ბორუსია ან ბეშიკტაში და ზენიტი, შერიფი. ისე რომ შეიძლება ვიბრძოლოთ კიდეც ფინალისთვის თუ სევილიამ ან ატლეტიკომ ან მილანმა არ დაგვატორმუზეს. თუმცა რაც ბრიუგემ პსჟ-ს უქნა არც ჩვენ დაგვაკლებს ხელს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 25 ნოემბერი 2021 17:21
    0
    ამას ქებამ აწყინა მგონი, საკმაოდ მოუკლო. მე არ ვარ მწვრთნელი, მაგრამ ამის განსაკუთრებულობა მე ვერ ვნახე.
    Culé [?]
    #12 25 ნოემბერი 2021 16:10
    1
    იმედია ორმაგად ძლიერი დაბრუნდება barca-5
    Culé [?]
    #11 25 ნოემბერი 2021 16:03
    1
    ამასაც ფატი გაუჩალიჩეს
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    წევრი [?]
    #10 25 ნოემბერი 2021 15:14
    2
    რა დაისვენებს ხალხო რა არაუშავს ნიკო და გავი რომ ერთად გააერთიანო ამასთან მაინც ახლოს ვერ მივა ტიპი გენიოსია და ერთ ერთი კოზირი ბაიერნთან. ვსო დაგვენძრა ჩათვალეთ ჯგუფში ჩავრჩით
    გულშემატკივარი [?]
    #9 25 ნოემბერი 2021 15:00
    2
    არაუშავს დაისვენებს კარგად ნახევარ დაცვაში მაინც არ გვიჭირს
    გულშემატკივარი [?]
    #8 25 ნოემბერი 2021 14:40
    1
    სანამ არ გადაწვეს არ დაასვენეს,არ შეიძლება ასე პატარა ასაკში შეუსვენებლად თამაში,იმედია მალე გამოჯანმრთელდება და დაუბრუნდება ძველ დონეს
    ფანი [?]
    #7 25 ნოემბერი 2021 14:33
    1
    პედრინიოს ვულოცავ დაბადების დღეს და მალე გამოჯანმრთელებას ვუსურვებ innocent
    წევრი [?]
    #6 25 ნოემბერი 2021 14:31
    1
    მადლობა ესპანეთის ფეხბურთის ფედერაციას და რონალდ კუმანს გენიების ხროვაა
    ფანი [?]
    #5 25 ნოემბერი 2021 14:29
    2
    აბა რას ბოდიალობდა ლაპორტა არანაირი რეციდივიო... დაისცენებს ეს საწყალი კიდე და კარგიცაა მოვა ხოდზე მაგრამ კუმანის დედას კიდე ერთხელ ამის გამო გადაწვა ბიჭი
    Culé [?]
    #4 25 ნოემბერი 2021 14:26
    2
    ვიცოდი რა ამას ასე რომ მოუვიდოდა არავინ დაინდო, ოლიმპიადაც სრულად ათამაშეს და აჰა😡
    --------------------
    "მე ბედნიერი ვარ რომ ვთამაშობდი ისე როგორც ლეო მესი"
    დიეგო არმანდო მარადონა
    Culé [?]
    #3 25 ნოემბერი 2021 14:23
    1
    მარტო კუმანის ბრალიც არაა, ად იყვნენ ექიმები?! ფიზიოთერაპევტები?!
    კარგი ქნა ჩავიმ, რომ ეგ ვეტერინარები გააყრევინა rage
    ფანი [?]
    #2 25 ნოემბერი 2021 14:14
    1
    კუმან მოგიხან გამზრდენი შე ნაბი@ვარო კაცო რა დამართა ტიპმა ბავშვს
    --------------------
    CULE FOREVER
    წევრი [?]