მინო რაიოლა: ჰოლანდს ესპანეთი უყვარს

მინო რაიოლა: ჰოლანდს ესპანეთი უყვარს

ცნობილი საფეხბურთო აგენტი, მინო რაიოლა ოთხშაბათს მადრიდში შენიშნეს და მან ჟურნალისტებთან თავისი კლიენტის, ერლინგ ჰოლანდის მომავალთან დაკავშირებით კომენტარი გააკეთა.

მას მოსწონს, უყვარს ესპანეთი. მითუმეტეს, მას აქ სახლი აქვს. ჯერ ადრეა იმის ცოდნა, თუ სად აპირებს ის შემდეგ წელს თამაშს. არც ამაზე საუბარია კარგი.

 - თქვა რაიოლამ Deportes Cuatro-სთან.

"დორტმუნდის" 21 წლის ნორვეგიელ ვარსკვლავს ბევრ გრანდთან ერთად "ბარსელონასაც" აქტიურად უკავშირებდნენ. შემდეგ წელს მისი გამოსასყიდი თანხა 75 მილიონ ევრომდე შემცირდება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #11 25 ნოემბერი 2021 22:41
    0
    ამას ვლაჰოვიჩი მირჩევნია ძალიან გიჯია დაიმახსოვრეთ ეგ ბიჭი. ნეტა ეგ ოცნება ამისრულდეს და ვლაჰოვიჩი იყიდოს ბარსამ რა. არამგონია მაგრამ მეჩტაც ნე ვრედნო:)
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 25 ნოემბერი 2021 18:03
    0
    მინო რაიოლა: ჰოლანდს ესპანეთი უყვარს.
    მინო რაიოლა: მე კი ფული, ბევრი ფული.
    Culé [?]
    #9 25 ნოემბერი 2021 14:27
    0
    ციტატა: azulgerana
    ვაკვირდები ამ ბიჭს და არ მახსოვს ჩემპიონთა ლიგაზე გოლი გაიტანოს

    ორი თვეა რაც დამტვრეულია და დაეტყო კიდევაც დორტმუნდის თამაშს, ნორვეგიის ნაკრებსაც
    ყველაზე ლოგიკური კიდევ ისაა, რომ ბავარიამ მიიყვანოს ლევანდოვსკის შემცვლელად, 33 წლისაა პოლონელი და უმაღლეს დონეზე შიძლება 2 სეზონი ჩაატაროს, მაგრამ ნელ-ნელა ჩანაცვლება გახდება საჭირო
    რეკორდმაისტერი შვაინურ პოლიტიკას გააგრძელებს სავარაუდოდ და მის დათრევას ეცდება barca-6
    ფანი [?]
    #8 25 ნოემბერი 2021 13:38
    0
    ნუ ამისი ნალაპარაკებიდან გამომდინარე შანსი არაა რომ რეალში წავიდეს
    --------------------
    CULE FOREVER
    Culé [?]
    #7 25 ნოემბერი 2021 13:27
    0
    ვაკვირდები ამ ბიჭს და არ მახსოვს ჩემპიონთა ლიგაზე გოლი გაიტანოს
    --------------------
    ARTHUGS
    წევრი [?]
    #6 25 ნოემბერი 2021 13:07
    0
    როგორც გავიგე დორტმუნდის ხელმძღვანელობა ჰოლანდს თაფლავს მაღალი ხელფასით საუბარია 16-18 მილიონი
    ფანი [?]
    #5 25 ნოემბერი 2021 12:10
    1
    ძალიან ძალიან დიდი ... იქნება ამის ყიდვა, ტიპი ვერცერთ ძLიერ გუნდდთან შვება რამე პროდუქტულს და ჰოფენჰაიმს და გლადბახს რომ 2 გოლს გაუტანს არ ნიშნავს რომ რამე შეუძლია, 2 წელია დორტმუნდშია და აი ჩაჯმული ბავშვივითაა ოდნავ ძლიერ გუნდთან, ამას არც რეალი წაიყვანს არც ბარსელონა, თუ ეს წავა წავა მხოლოდ პსჟ ბაიერნიდან რომელიმეში სხვაგან ამას არავინ მიიყვანს ნუ ჩელსიშიც შეიძLება ტუ დათახმდა ნაკლებ ხელფასს
    Culé [?]
    #4 25 ნოემბერი 2021 11:42
    0
    რეალი წაიყვანს ამას და მბაპეს უეჭველი
    წევრი [?]
    #3 25 ნოემბერი 2021 11:26
    0
    2 წელია 20 წლის როგორ არის?
    წევრი [?]
    #2 25 ნოემბერი 2021 09:50
    2
    ხოდა წაიყვანს რეალი, რა პრობლემაა😏
    ახალბედა [?]