ყველაზე ძვირადღირებული 21 წლამდე ფეხბურთელები - 2 ბარსელონელი თერთმეტეულში

ყველაზე ძვირადღირებული 21 წლამდე ფეხბურთელები - 2 ბარსელონელი თერთმეტეულში

Transfermarkt ჩემპიონთა ლიგაზე მოასპარეზე 21 წლამდე ფეხბურთელებისგან შემდგარ, ყველაზე ძვირადღირებულ შემადგენლობას გვთავაზობს.

აღსანიშნავია, რომ სიაში "ბარსელონას" ტალანტები - ანსუ ფატი და პედრი გონსალესი მოხვდნენ.

იხილეთ სრული თერთმეტეული:

მეკარე: ერსინ დესთანოღლუ (20 წლის, "ბეშიქთაში");

მცველები: დევინ რენში (18 წლის, "აიაქსი"), ტანგი ნიანზუ (19 წლის, "ბაიერნი"), იოშკო გვარდიოლი (19 წლის, "ლაიფციგი"), ნუნუ მენდეში (19 წლის, პსჟ);

ნახევარმცველები: პედრი გონსალესი (18 წლის, "ბარსელონა"), ჯამალ მუსიალა (18 წლის, "ბაიერნი"), ედუარდო კამავინგა (19 წლის, "რეალი");

თავდამსხმელები: მეისონ გრინვუდი (20 წლის, "მანჩესტერ იუნაიტედი"), ქარიმ ადეიემი (19 წლის, "ზალცბურგი"), ანსუ ფატი (19 წლის, "ბარსელონა").

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #12 25 ნოემბერი 2021 08:34
    0
    პსჟ ეს ჰყავს ყველანაირად არასაჭირო ინდივიდები და ხალხი ისე პოზიციებზე არ ჰყავთ რომელიც საჭიროა, თან პოჩეტინო ხო სლეა მაგრამ ამდენ ეგოს ვინ მოთოკავს?
    --------------------
    CULE FOREVER
    წევრი [?]
    #11 25 ნოემბერი 2021 02:38
    0
    აი ხო ვთქვი პროსტა 1-1 ზე თავი დახარეს ხოდა მეორე მოხვდათ ცხვირიში, ველოდი მეორესაც საღოლ დამსახურებული მოგება იყო. პსჟეს ენეიკე მაგრად აათამაშებდა ზიდანიც, პოჩეტინო მაგარი ჭუჭუა მეგონა ტოტენჰემში ცუდი იგროკები ყავდა და არუმართლებდა ახლა რაღა ეთქმის. სიტი ან ბაიერნი მოიგებს მე უფრო სიტი მინდა.
    გულშემატკივარი [?]
    #10 25 ნოემბერი 2021 02:07
    0
    პოჩეტინო არის ძააან დაბალი დონე და მესიც ისე თამაშობს თითქოს უბრალო რიგითი იყოს რავიცი რავიცი.....
    Culé [?]
    #9 25 ნოემბერი 2021 01:56
    0
    აი რატომ ჯობნის ყოველთვის გუნდი ინდივიდუალისტების ნაკრებს. ის 1 გოლიც გაუვარდათ, არადა ამ შეტევით მომენტებს თავისუფლად უნდა ქმნიდნენ ნებისმიერ მოწინააღმდეგესთან.
    გულშემატკივარი [?]
    #8 25 ნოემბერი 2021 01:55
    0
    ზაფხულში პსჯზე რა ამბები იყო ლიგა მოაგებინეს როჯებმა დონარუმა,მესი,რამოსი უფასოდო და ასე სამარცხვინოდ თამაშობს გუნდი
    სიტის გრილიშში კი არა კეინი უნდა ეყიდა და პირველ თამაშსაც მოიგებდნენ
    Culé [?]
    #7 25 ნოემბერი 2021 01:40
    0
    აუ მეორე გოლი იმენა ძველი ბარსა იყოო ეს რა ჩატარეს
    წევრი [?]
    #6 25 ნოემბერი 2021 01:26
    1
    როგორ არ უმართლებს სიტის და გვარდიოლას, ერთი ლიგა რო მოიგოს სხვა გუნდით ძაან გამიხარდება, ბევრს დაამტკიცებს მაგით. მგონი გასულ სეზონებში უფრო კარგ და ლამაზ ფეხბურთს თამაშობდა სიტი. ეს პსჟ არაფერი გუნდი არაა. მესის ადგილი სულ არაა ამ გუნდში არავინ აქცევს ყურადღებას გეგონება ვიღაცა გამოუცდელი ღლაპია, როგორც ბეიმარი მიხვდა ისე იგრძნობს მესიც მის შეცდომას გუნდის არჩევაში. გვარდიოლას ნეიმარი ამჯობინა ხოდა ინაბებს ვფიქრობ.

    პსჟს მაგარი უჭირს გასახდელში ეტყობა, სიტიმ გაათანაბრა და ყველამ ცხვირი დაუშვა იმენა, შორს ვერ გაფრინდებიან ესენი. ბაიერნი გახევს ამათ თავისუფლად
    Culé [?]
    #5 25 ნოემბერი 2021 00:47
    0
    რა ფარჩაკია პსჟ ესენი ესეთი იღბლით თუ მოიგებენ რამეს სხვა ამათმა როგორ უნდა მოიგონ ლიგა გაუგებარია...ბარსას რომ ხეტაფე ჩაუდგება ხოლმე დავვაში ეგრე არ არიან...)))))))) რა ტრიოა წინ სირცხვილია...
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 25 ნოემბერი 2021 00:08
    1
    სტერლინგი გადირკა მესიმ.😆
    წევრი [?]
    #3 24 ნოემბერი 2021 23:49
    2
    ადეიემი და ფატი ერთად 👌
    ფანი [?]
    #2 24 ნოემბერი 2021 23:44
    3
    Kaka,
    ცუდი ვარიანტი არაა გოლებსაც ბლომად იტანს მაგრამ მე ანტონი უფრო მომწონს, ორივე არამგონია დაითრიონ თორემ კარგი ვარიანტია
    --------------------
    CULE FOREVER
    გულშემატკივარი [?]
    #1 24 ნოემბერი 2021 23:15
    2
    თქვენი აზრი მაინტერესებს ჰალერთან დაკავშირებით რასიტყვით ცუდი ვარიანტია??