As: შესაძლოა ანსუ ფატიმ ბაიერნთან ითამაშოს

As: შესაძლოა ანსუ ფატიმ ბაიერნთან ითამაშოს

"ბარსელონას" 19 წლის შემტევი, ანსუ ფატი, შესაძლოა, მიუნხენის "ბაიერნთან" შეხვედრაში დაბრუნდეს, წერს As.

მადრიდული გამოცემის ინფორმაციით, ჩავი მიიჩნევს, რომ ახალგაზრდა ფეხბურთელი "ბაიერნთან" მატჩისთვის გამოჯანმრთელებას მოასწრებს. მისი დაბრუნება უსმან დემბელეს მსგავსად მოხდება - თუ გუნდს შეტევის გაძლიერება დასჭირდება, იგი თამაშში მეორე ტაიმიდან ჩაერთვება.

ანსუმ ტრავმა 6 ნოემბერს, "ბალაიდოსზე" მიიღო. ლა ლიგის მიმდინარე გათამაშებაში ჩატარებულ 5 მატჩში მის ანგარიშზე 3 გოლი და 1 ასისტია.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #14 24 ნოემბერი 2021 20:22
    0
    პედრიც მზად იქნება მაგდროს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 24 ნოემბერი 2021 18:11
    0
    ევროპა ლიგაზე არ გვინდაო რო ამბობთ აბა, ბაიერნს უნდა მოუგოთ მიუნხენში? თუ კიევი მოუგებს ბენფიკას ლისაბონში?
    არც ფრე არ გვაწყობს, მარტო მოგება გვინდა. ეს კი ფანტასტიკის სფეროა.
    გულშემატკივარი [?]
    #12 24 ნოემბერი 2021 17:48
    0
    Prosta tipi rogor dabrunda 5 matchshi 3 goli 1 asisti
    Kuana depaym penaltebic ro misces kargad amoqachavs am sezonshi minimum 20 goli gvinda ansu
    წევრი [?]
    #11 24 ნოემბერი 2021 16:32
    1
    ფატი თუ იქნება 100%ით მზად იქ ბაიერნსაც აკლია ხალხი თან არამგონია თავი გაიგიჟონ ალბათ ძალებს დაზოგავენ და ახალგაზრდა ფეხბურთელებს მისცემს შანსს ნაგელსმანი ასე რომ ბრძოლა შეიძლება დაკარგული არაფერია შემადგენლობაც ფატისთან ერთად ცუდი არ იქნება დემბელეც იქნება უფრო შეთამაშდეს გუნდთან და შემადგენლობა ვფიქრობ ასეთი გამოვა
    ტერ შტეგენი
    დესტი პიკე არაუხო ალბა
    ბუსკეცი
    დე იონგი. გავი
    დემბელე ფატი. დეპაი
    Culé [?]
    #10 24 ნოემბერი 2021 16:29
    0
    კაი რა ევროპა ლიგა ფინანსურად ძაან წაგვაგებინებს.ჩლ-ზე ჯგუფიდან გასვლაზე უფრო მეტს მივიღებთ,ვიდრე ევროპა ლიგის ფინალში მოგებაზე.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    ფანი [?]
    #9 24 ნოემბერი 2021 16:25
    1
    ევროპა ლიგას თუ მოიგებენ ძაან კარგი იქნება ნამდვილად , არაერთ გრანდს მოუგია ან ვერ მოუგია ევროპა ლიგა და მთლად კონფერენს ლიგამდე ნაღდად არ მივა საქმე🤣🤣
    --------------------
    CULE FOREVER
    ფანი [?]
    #8 24 ნოემბერი 2021 16:24
    1
    ციტატა: Iniesta_8
    ბაიერნთან თამაში 18 დღეშია, მანამდე კი უნდა მოასწროს წესით გამოკეთება. რაც შეეხება ევროპა ლიგას, ძაან დიდი სირცხვილი იქნება მაინც თამაში. მსოფლიოს საუკეთესო გუნდობაზე რომ გაქვს პრეტენზია და ამ დროს ლიგის ჯგუფში რჩები მგონი ცოტა სასაცილო მდგომარეობაში იყენებ თავს. ევროპა ლიგაზეც არ იქნებიან უპირობო ფავორიტები, მანდაც არიან ნორმალური გუნდები, თან სავარაუდოდ პორტუ, დორტმუნდი და ვილიარეალი დაემატებიან, ბენფიკა კიდე მაგათზე ძლიერი არცაა.

    კაი რაა ეგ პირველი შემთხვევა არიქნება იმენა რასაც ეს ტურნირები ჰქვია კარგად გაიხსენე 2000 წლების ბარსელონა და მიხვდები რასაც ვამბობ კიი განვითარდა მის მერე სამყარო მაგრამ ესეც ხდება ფერგიუსონის მანიუ ბაზელმა ჩატოვა ჯგუფში ეგე კარგად მახსოვს ისტორიაში პირველად ფერგიუსონის ხელში ანუ

    და მაგ წელს იუვე ჩარჩა ჯგუფში კიდე:დ:დ:დ ისე რომ ევროპალიგაზეც კი ვერ გავიდა
    Culé [?]
    #7 24 ნოემბერი 2021 16:05
    2
    ბაიერნთან თამაში 18 დღეშია, მანამდე კი უნდა მოასწროს წესით გამოკეთება. რაც შეეხება ევროპა ლიგას, ძაან დიდი სირცხვილი იქნება მაინც თამაში. მსოფლიოს საუკეთესო გუნდობაზე რომ გაქვს პრეტენზია და ამ დროს ლიგის ჯგუფში რჩები მგონი ცოტა სასაცილო მდგომარეობაში იყენებ თავს. ევროპა ლიგაზეც არ იქნებიან უპირობო ფავორიტები, მანდაც არიან ნორმალური გუნდები, თან სავარაუდოდ პორტუ, დორტმუნდი და ვილიარეალი დაემატებიან, ბენფიკა კიდე მაგათზე ძლიერი არცაა.
    Culé [?]
    #6 24 ნოემბერი 2021 16:00
    0
    ჩელსი, ატლე,მანიუ, აიაქსი ეს გუნდებია ევროპალიგის მომგებ-ფინალისტები, სევილია-ინტერიც და არაფერი არაა გასატეხი, თუკი ევროპალიგა დაიდება და სუპერთასის ფინალშიც ლიგის გამარჯვებულს დააჩოქებ barca-6 barca-5
    არც ამისი მოგებაა იოლი საქმე და ამიტომ სერიოზული მიდგომაა საჭირო, რაც დარწმუნებული ვარ, რომ ჩავის კარგად ესმის
    წევრი [?]
    #5 24 ნოემბერი 2021 15:50
    0
    ეს თუ იქნება გასულია ბარსა😂😂😂
    გულშემატკივარი [?]
    #4 24 ნოემბერი 2021 15:10
    5
    რაცარუნდა მოხდეს მეგობრებო ძალიან კარგ გზას ვადგავართ, ყველაფრისთვის მზად იყავით ევროპა ლიგა არაა გასატეხი ყველა ვღადაობთ რათქმაუნდა მაგრამ რეალურად არანაირად არაა სასაცილო დღევანდელი მონსტრი ჩელსი ევროპა ლიგაზე იყო 2-3 წლის წინ უტდც ატლეც და სხვა კარგი გუნდები. დღევანდელი გადმოსახედიდან ჩემპიონთა ლიგის შანსები თუ 5% მდეა ევროპის ლიგის მთავარი ფავორიტები ვიქნებით ჩავის ხელიც ძალიან მალე შეეტყო გუნდი კარში ვერ ურტყავდა და რაკარგ მომენტებს ქმნის გუნდი უბრალოდ შეტევაში დიდი პრობლემები გვაქ ჩავი შეკრავს კიდევ გუნდს, ამ სეზონში სულ რომ ვერაფერი მოიგოს ზედმეტი სიტყვის თქმა არ შეგვიძლია ჩავიზე, დარწმუნებული ვარ რამეს გამოვკრავთ ხელს ვითამაშებთ კარგ ფეხბურთს ზაფხულში 2-3 კარგ ტრანსფერს გავჩარხავთ და შემდეგი სეზონიდან ყველაფერს შევუტევთ ჩავის ეტყობა რაც შეუძლია. ლიგაზეც არაა ჯერ არაფერი დაკარგული მაყურებელი არიქნება ალიანს არენაზე პლიუს ანსუ დეპაი დემბო თუგვყავდა გვექნება ბევრი შანსი ბაიერნი არ ჩადგება და სწორად თუ ვითამაშებთ გვექნება მოგების შანსი როგორს არუნდა ჟღერდეს
    წევრი [?]
    #3 24 ნოემბერი 2021 15:04
    3
    ძალიან მიხარია რომ ჩავიმ სამედიცინო შტაბი გააგდოოო და ნომალური ექიმები მოიყვანა იმედია გამოასწორებენ და ყველა თამაშში ვიღაც არ გამოაკლდება გუნდს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 24 ნოემბერი 2021 14:46
    3
    ყველა უბედურება ერთდროულად დაგვატყდა.
    ფანი [?]
    #1 24 ნოემბერი 2021 14:46
    6
    ნეტავ ითამაშოს რა, ამაზე უკეთესი გოლის გამტანი ამ ეტაპზე ნაღდახ არ გვყავს, იმედია ტრამვებს აღარ მიიღებს
    --------------------
    CULE FOREVER