ალემანი ტრანსფერების შესახებ: ტრავმირებული ფეხბურთელები უნდა დავიბრუნოთ

ალემანი ტრანსფერების შესახებ: ტრავმირებული ფეხბურთელები უნდა დავიბრუნოთ

"ბარსელონას" სპორტული დირექტორი, მატეუ ალემანი, "ბენფიკასთან" გამართული მატჩის შესახებ საუბრობს.

"ბარსას" ძალიან კარგი თამაში ჰქონდა. ფეხბურთელები მაღალ ტემპში თამაშობდნენ და მომენტებს ჰქმნიდნენ, მაგრამ მათი გამოყენება ვერ მოხერხდა, რასაც, ხანდახან, ვერ გააკონტროლებ, ხოლმე.

კმაყოფილი ვარ და, დარწმუნებული ვარ, რომ მწვრთნელიც კმაყოფილია. ფეხბურთელებმა ასეთი დამოკიდებულებით მუშაობა უნდა გააგრძელონ და სამწვრთნელო შტაბის იდეებს მიჰყვნენ. მიუნხენში ფინალი გველის.

მთელი სეზონია, რაც ანსუს, აგუეროსა და დემბელეს გარეშე ვთამაშობთ. მათ შეტევაში მნიშვნელოვანი როლის თამაში შეუძლიათ. ისინი გუნდს დაუბრუნდებიან. უსმანის გამოსვლამ თამაში შეცვალა, იგი ძალიან გაგვაძლიერებს.

კითხვაზე, სჭირდება თუ არა "ბარსას" შეტევის გასაძლიერებლად ახალი ფეხბურთელების დამატება, ალემანი პასუხობს:

ჩვენი [ტრავმირებული] ფეხბურთელები უნდა დავიბრუნოთ, გოლებსაც სწორედ ასე გავიტანთ.

- თქვა მან Movistar-თან ინტერვიუში.

გუშინდელი მატჩის შემდეგ, "ბარსელონას" ჩემპიონთა ლიგის 1/8-ფინალში გასასვლელად 8 დეკემბერს, "ბაიერნის" დამარცხება სჭირდება

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 24 ნოემბერი 2021 18:24
    0
    ეს დეპაი, ნაკრებში რო დაფრინავს ბარსაში ვინ უშლის თამაშს?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 24 ნოემბერი 2021 14:43
    0
    თუ ტრავმიანობა არ გამოსწორდა დედა არ ყავს გუნდს. უფასო, ბებერი აგუეროც არ შეგვერგო. ახლა ვეძებოთ ვინმე ახალი უფასო პენსიონერი.
    გულშემატკივარი [?]
    #10 24 ნოემბერი 2021 14:28
    1
    ციტატა: Futbol Club Barcelona
    ფატი-დეპაი-დემბელე
    პედრი-დე იონგი-გავი
    ალბა-პიკე-არაუხო-დესტი
    ტერ შტეგენი

    ამ შემადგენლობის ფორმაში შესვლა იმედია მოესწრება მიუნხენამდე, გერმანალებს უყვართ ძალის დემონსტრირება და შემადგენლობის როტაციას აუცილებლდ მიმართავენ, ნაწილობრივ მაინც და მასე გამარჯვებას ეცდებიან და აი სწორედ მაშინ ნახავთ მაგათ წკმუტუნს, 1:3 გავიმარჯვებთ ალიანცზე, ვერც ბენფიკა გაიმარჯვებს გადამწყვეტ მომენტში მჯერა, მოკლედ გავალთ 1000 %. ჩავი არ ჩარჩება ჯგუფში არაა!

    ზღაპარია
    ფანი [?]
    #9 24 ნოემბერი 2021 14:24
    0
    ფატი-დეპაი-დემბელე
    პედრი-დე იონგი-გავი
    ალბა-პიკე-არაუხო-დესტი
    ტერ შტეგენი

    ამ შემადგენლობის ფორმაში შესვლა იმედია მოესწრება მიუნხენამდე, გერმანალებს უყვართ ძალის დემონსტრირება და შემადგენლობის როტაციას აუცილებლდ მიმართავენ, ნაწილობრივ მაინც და მასე გამარჯვებას ეცდებიან და აი სწორედ მაშინ ნახავთ მაგათ წკმუტუნს, 1:3 გავიმარჯვებთ ალიანცზე, ვერც ბენფიკა გაიმარჯვებს გადამწყვეტ მომენტში მჯერა, მოკლედ გავალთ 1000 %. ჩავი არ ჩარჩება ჯგუფში არაა!
    --------------------
    Დემბელე მოკვდი
    Culé [?]
    #8 24 ნოემბერი 2021 14:16
    2
    დეპაის დებილი დდშვცი.., რა ჩემი ფეხების ფორვარდია ეგ მძორი, პასი ვერ გააკეთა,ბურთი ვერ მიიღო, კარში ვერ დაარტყა წესიერად🤮
    --------------------
    "მე ბედნიერი ვარ რომ ვთამაშობდი ისე როგორც ლეო მესი"
    დიეგო არმანდო მარადონა
    წევრი [?]
    #7 24 ნოემბერი 2021 13:55
    0
    ჯერ არ დევს დემბელეზე სიახლე? გადარჩა თუ ისევ დაიმტვრააა
    ფანი [?]
    #6 24 ნოემბერი 2021 13:41
    1
    დეპაის იმედი რო არ უნდა გვქონდეს დიდ თამაშებში გამოჩნდა ეგ უკვე
    ასე რომ ლაპორტა ტრაკზე გაიხეს და ზამთარში წესიერი ფორვარდი მოიყვანოს
    თორე ოთხეულშიც ვერ შევალთ
    გულშემატკივარი [?]
    #5 24 ნოემბერი 2021 13:41
    0
    არაუხოს ტრამვაზე რამე ხოარ ისმის ხალხო??
    Culé [?]
    #4 24 ნოემბერი 2021 13:32
    0
    აი ფატის მართლა შეუძლია ბურთების გათხრა.სასწაული ალღო აქვს,იმედია ბაიერნთან გვეყოლება,იქნებ გამოვიდეს რამე:ფატი,დეპაი,დემბელეთი.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #3 24 ნოემბერი 2021 13:29
    1
    ადიემი გვჭირდება ჰაერივით.. თან უნივერსალია, შეტევაში ყველგან შეუძლია თამაში :)
    გულშემატკივარი [?]
    #2 24 ნოემბერი 2021 13:24
    0
    დემბელე ბომბარდირი და გამტანი არასდროს ყოფილან მომენტები შეუზლია კიბატონო შექმნას და გაამწვავოს. აგუერო ალბათ დაასრულებს. ფატი კუმანმა გამოწურა
    Culé [?]