ბარსელონა-ბენფიკა: ჩავი ერნანდესი მატჩის შემდეგ

ბარსელონა-ბენფიკა: ჩავი ერნანდესი მატჩის შემდეგ

"ბარსელონას" მთავარი მწვრთნელი, ჩავი ერნანდესი, "ბენფიკასთან" ნათამაშები ფრის შემდეგ, კომენტარს აკეთებს.

"ბენფიკაზე" გაცილებით უკეთ ვითამაშეთ, მხოლოდ გოლი დაგვაკლდა. გოლი რომ გაგვეტანა, ახლა იმაზე ვისაუბრებდით, თუ რა კარგად ვითამაშეთ.

ჩვენ "ბარსელონა" ვართ და ყოველთვის უნდა გავიმარჯვოთ. ყველაფერი ჩვენზეა დამოკიდებული. გამარჯვებისთვის ვიბრძოლებთ არამხოლოდ მიუნხენში, არამედ ნებისმიერ სტადიონზე.

დემბელეს შემოსვლის შემდეგ, თამაშის დინამიკა შეიცვალა. ის არის ფეხბურთელი, რომელიც მეტოქისთვის საფრთხეს წარმოადგენს, იგი ქმნის საგოლე მომენტებს.

უგოლო ფრის მიუხედავად, კარგი თამაში გვქონდა. ჩემი ფეხბურთელების მიერ გამოჩენილი მონდომებით კმაყოფილი ვარ.

დემბელეს ვესაუბრე, იგი აქ თავს ბედნიერად გრძნობს. უსმანი 100%-ით მზად არ იყო, მაგრამ თამაში მაინც სურდა, ეს დასაფასებელია. მისი კონტრაქტის გახანგრძლივებას დადებითად ვუყურებთ, რადგან იგი გუნდის ფუნდამენტური ნაწილია.

- ამბობს ჩავი.

მატჩის დასრულების შემდეგ კომენტარი რონალდ არაუხომაც გააკეთა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 18 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #18 24 ნოემბერი 2021 20:43
    1
    ძალიან მაგრად დაეტყო გუნდს შენი ხელი მაესტრო, რესფექთ და უკვე დარწმუნებული ვარ ძაან მაგარი გუნდი გვეყოლება სულ მალე
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #17 24 ნოემბერი 2021 20:37
    1
    ეს ფრეც შედეგია, გადახედეთ შემადგენლობას 18-19 წლის ბავშვებით რა დღეში გვყავდა აწყობილი ბენფიკა, რომელმაც ბაიერნიც კი გატანჯა. და ორჯერ თითქმის შემოუბრუნა თამაში ლამაზი გოლებით.
    Culé [?]
    #16 24 ნოემბერი 2021 18:27
    2
    ყველაზე მაღალი შეფასება ჩავის ჩემგან იმ რესურსით რაც გუშინ ჰქონდა მაქსიმუმი ეგ იყო დემბელეც არ იყო მზად 100% -ითო ჩავიმ
    Culé [?]
    #15 24 ნოემბერი 2021 17:55
    1
    ფაქტია რომ უკეთესად ათამაშებს გუნდს ვიდრე ნებისმიერი სხვა იზავდა ამას
    --------------------
    ARTHUGS
    გულშემატკივარი [?]
    #14 24 ნოემბერი 2021 16:17
    2
    ბარსამ კარგად ითამაშა, ცოტა იღბალი დაგვაკლდა!
    თამაშის ხარისხი გუნდმა შესამჩნევად გააუმჯობესა!
    ფანი [?]
    #13 24 ნოემბერი 2021 14:56
    2
    La Pulga10,
    ნუ მაინცდამაინც მაგათ რომ თავი დაანებო ფატი მაინც გვყოლოდა გაიტანდა
    --------------------
    CULE FOREVER
    Culé [?]
    #12 24 ნოემბერი 2021 12:11
    5
    გუშინ სუარესი მაინც,რომ გვყოლოდაა,კაი ჰა გრიზმანი გოლს უეჭველად გავიტანდით.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    წევრი [?]
    #11 24 ნოემბერი 2021 09:37
    4
    ციტატა: frenkie dejong21
    ლაპორტას მოვუტ@@მ კიდე სუყველაფერი
    ლუკ დეიონგის და დეპაის იმედად რო დატოვა შეტევა
    დააგდე ეგ გრიზმანი სეზონის ბოლომდე მაინც გუნდში მითუმეტეს მესის წასვლის მერე
    ამ ორ ჰოლანდიელ ყ@ეს მაინც ჯობია
    ან თუ უშვებ შე კარგმოხნული წესიერი შემცვლელი მოიყვანე

    არც ფრენკ დეიონგი დაფრინავს და ყველა ჰოლანდიელის გაშვებაზეც არ ვიტყოდი უარს :დ
    Culé [?]
    #10 24 ნოემბერი 2021 03:40
    1
    მართლა უსაშინლესი შემადგენლობა ყავს, ამ გუნდით სათამაშო დონის მხრივ მართლა მაქსიმუმი იყო დღეს, მარა შეგევაში უფრო მეტად გარისკვა შეიძლებოდა. 3 ცენტრალური მცველი როცა მოსაგები გაქვს ზედმეტია.
    Culé [?]
    #9 24 ნოემბერი 2021 02:56
    4
    აქეთა ფლანგი იყო ჩამოტეხილი, მემფისის დიდი პატივისცემისდა მიუხედავად, ვერც ვინგერია და ვერც 9-იანი
    ფანი [?]
    #8 24 ნოემბერი 2021 02:42
    5
    ჩავის ყოჩაღ ნამდვილად, ასე მალე რა კარგ ფეხბურთს ათამაშებს გუნდს, რა მაგისი ბრალია რომ შემტევები არ გვივარგა
    --------------------
    CULE FOREVER
    ფანი [?]
    #7 24 ნოემბერი 2021 02:42
    9
    ამ კაცმა რაქნას ორი დღის მოსულია ასე უცებ ვერ მოწმინდავს კუმანის ჩაჯმულს
    წევრი [?]
    #6 24 ნოემბერი 2021 02:42
    1
    frenkie dejong21,
    რას ლანძღავ ლაპორტას 72820273773 მილიონი რო ქონდა ხელფასი მაგიტო გაუშვა და არა სპორტული მიზეზების გამო ცოტა დაფიქრდი რაა
    წევრი [?]
    #5 24 ნოემბერი 2021 02:41
    3
    ყოჩაღ ბიჭებს ,ყოჩაღ ხავის. მართლა სული და გული ჩადეს და ძალიან სანახაობრივად ითამაშეს ,ეტყობა ხავის ხელი და რომ არა დემფისის 2 - 100% იანი გაფუჭებული მომენტი ასე არ ვინერვიულებდით ,მაგის კისერზეა ეს ფრე. დემბელეს თვალი არ ეცეს და იმედია არაფერი მოუვა ფატი +დემბელე ძალიან მაინტერესებს ეს დუო. კოუტინიო აშკარად არ შედის ხავის გეგმებში ისევე როგორც რიკი პუჩი ( მერამდენე მწვრთნელის ნდობა ვერ გაამართლეს მასტებმა) არაუხოს უდავოდ საუკეთესო მატჩი ჰქონდა. მოკლედ ევროპის თასსზე უარს არ ვიტყოდი ,გამარჯვების გემოს გაიხსენებენ ბიჭები , მერვედ ფინალიდან გამოვარდნას და ამოტენვას ევროპას თასი სჯობია ბევრად.
    ფანი [?]
    #4 24 ნოემბერი 2021 02:41
    3
    შემტევები გვჭირდება რა მარცხნივ ფატი იქნება, მარჯვნივ არ ვიცი თუ უნდა ვენდოთ დემბელეს და ცენტრში კაცი გვინდა დეპაის იმედზე ვერ ვიქნებით
    --------------------
    CULE FOREVER
    Culé [?]