1/8 ფინალში გასვლის რა შანსები აქვს ბარსას?

1/8 ფინალში გასვლის რა შანსები აქვს ბარსას?

არა და არ დაგვადგა საშველი. რამდები რამ შეიცვალა კლუბში, მაგრამ გუნდი ისევ წვალობს...

დღეს "ბენფიკას" ვერ მოვუგეთ და ჩემპიონთა ლიგის ჯგუფიდან გასვლის შანსები მნიშვნელოვნად შევიმცირეთ. თუმცა როგორც "ბარსას" ოფიციალურ Twitter-ზე ვკითხულობთ, ყველაფერი ისევ ჩვენ ხელშია. ნამდვილად ჩვენ ხელშია - ჩავალთ მიუნხენში, მოვუგებთ "ბაიერნს" და 1/8 ფინალში ვართ...

ჩვენი ერთადერთი ხსნა სწორედ ეგაა - უმოტივაციო "ბაიერნი" გერმანიაში უნდა დავამარცხოთ. ან კიდევ უფრო წარმოუდგენელი რამ უნდა მოხდეს და "ბენფიკამ" კიევის "დინამოს" სახლში ვერ უნდა მოიგოს. ეს ის "დინამოა", ამ "ბარსამაც" კი ორჯერ რომ მშრალად მოუგო.

ჩვენი შანსი სწორედ ეგაა - ან მიუნხენში უნდა მოვიგოთ, ან "დინამომ" ლისაბონში არ წააგოს. თუ არცერთი მოხდა, მაშინ ევროპის ლიგა სულაც არაა ცუდი ტურნირი...

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 24 ნოემბერი 2021 20:44
    0
    მიუხედავად ჩემი დიდი პატივისცემისა ავტორის მიმართ ნუთუ ფიქრობთ რო გულშემატკივრებმა ზეპირად არ იციან "რასკლადები"? აბა რაღას ვგულშემატკივრობთ მაშინ?
    ან კიდევ უმოტივაციო ბაიერნს რას ეძახით? თქვენ გინახავთ ბაიერნი რო ძალების დაზოგვით თამაშობდეს?
    გულშემატკივარი [?]
    #12 24 ნოემბერი 2021 15:56
    0
    ან კიდევ უფრო საოცრება ორივე რომ მოხდეს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 24 ნოემბერი 2021 13:59
    0
    ერთადერთი ჩვენი იმედი არის კიევის დინამო. თუ გაიგიჟეს თავი გავალთ, თუ არადა ევროპა ლიგა.
    ფანი [?]
    #10 24 ნოემბერი 2021 12:27
    1
    შესაძლოა უმოტივაციოა ბაიერნი მარა გერმანიაში თამაშობენ სახლში ამიტომ რა შემადგენლობითად არ უნდა გამოვიდეს ბოლომდე ითამაშებენ. ჩვენ კიდე მოგების გარდა არაფერი გვაწყობს. შანსი რო ეს ბენფიკა დინამოს ვერ მოუგებს არაა. თანაბარ ქულებზე კი ბენფიკას უპირატესობა აქ ასე რო ბაიერნთან უმნიშვნელოვანესი მატჩი იქნება. მე თუ მკითხავთ სჯობს 1/8 გავარდნა ვიდერე ევროპის ლიგაზე გადასვლა
    გულშემატკივარი [?]
    #9 24 ნოემბერი 2021 11:16
    0
    totti10,
    ბენფიკას აქვს 5 ქულა ბარსას 7 ანუ ბარსამ რომ წააგოს და ბენფიკამ ფრე ითამშოს ბარსა გავა
    ფანი [?]
    #8 24 ნოემბერი 2021 10:27
    0
    ციტატა: MSN G.O.A.T
    ჩვენ რო წავაგოთ და ბენფიკამ ნიჩია ითამაშოს, მაინც ჩვენ გავდივართ
    ამიტომ არის შანსები და არჩამოვყაროთ ყურები


    ვინ მოგატყუა რომ ბარსელონა გავა, ურთიერთ შეხვედრებშია ჯგუფიდან გასვლა. ბენფიკამ ბარსელონას პორტუგალიაში მოუგო, ბარსელონაში ფრე დამთავრდა. თანაბარი ქულების შემტხვევაში ურთიერთ შეხვედრებზე არის ასე რომ ბარსელონას მოგების გარდა არაფერი აწყობს თუ გასვლა სურს :)
    წევრი [?]
    #7 24 ნოემბერი 2021 02:40
    0
    ჩვენ რო წავაგოთ და ბენფიკამ ნიჩია ითამაშოს, მაინც ჩვენ გავდივართ
    ამიტომ არის შანსები და არჩამოვყაროთ ყურები
    ფანი [?]
    #6 24 ნოემბერი 2021 02:27
    4
    სალამი კულებო.. დიდი ხანია კომ არ დმაიწერია ზოგადად სულ შემოვდივარ დ ავკითხულობ ყვეკაფერს. თამაშებსაც ისე ძველებურად ვერ უყურებ რადგან სულ გადარბენაზე და სამსახურიდან გამომდინარე. იმედია ბარსა დაიბრუნებს დიდ დიდებას. დღეს პირველად მივახერხე მეყურებია თამაშზე. ზოგადად თამაში კარგი იყო მაგრამ ჩემი აზრით აი დეპაი ძალიან ნოლია. იმედია ბაიერთან ვიტყვით ჩვენს სათქმელს.
    ფანი [?]
    #5 24 ნოემბერი 2021 02:27
    0
    ეჰჰჰჰ რაუნდა ვქნათ სამწუხაროა ისე ნიკო და გავი რო გაწყვიტა ხერხემალში ხავიმ კოუტინიო შემოეყვანა და დე იონგი იქნება გავარდნოდათ გოლი მარა სად გვაქ მაგი ბედი ჩვენ დემბელე ძაან კარგად შემიციდა ისე სხვათაშორის მარა მაინც ღლეა
    Culé [?]
    #4 24 ნოემბერი 2021 02:26
    3
    მე უფრო კიევის იმედი მაქვს ვიდრე ბარსასი. ბაიერნმა რატომ უნდა მოგვცეს თამაში არ ვიცი, თან მაგრად ვეზიზღებით. ლევანს რეკორდები უნდა და არც ბაიერნს უყვარს სახლში წაგება.
    გულშემატკივარი [?]
    #3 24 ნოემბერი 2021 02:25
    0
    სახელის ამბავია, ბარსელონა არ უნდა იყოს არცერთ წელს არცერთ ვარიანტში ევროპა ლიგაზე, გადავლენ და რააა რო?გაინავარდებენ იქ? ტოტენჰემი, რომა, ლაციო, ნაპოლი, ლაიპციგი და ეს გუდები გამოვლენ მაგ ტურნირზე, რომელზეა მომგები? ერთი პლიუსი ის ექნება რომ ფულს გააკეთებენ და თქვენ მარტო ლა ლიგაში არ მოგიწევთ ტურება დალშე არანაირად, აქედან ევროპა ლიგაზე და იქედან გამოვარდნა მერე ნამეტარია, ძაან თან.
    Culé [?]
    #2 24 ნოემბერი 2021 02:23
    4
    ბავარია რატომღაც ისე ვერ გვიტანს თავს გაიგიჟებენ მაგაში დარწმუნებული ვარ ოღონდ რა დავუშავეთ არ მესმის ყველაზე მაგარი სტატისტიკა ერთადერთი მაგათ აქვთ ბასრასთან...))))))))))))) ნუ მესიმ რომ ბუატენგს კარიერა დაუმთავრა და ნოერს თავზე გადააფსა ალბათ ეგ ვერ მოინელეს...)))))))))))
    Culé [?]
    #1 24 ნოემბერი 2021 02:22
    4
    უბრალოდ ძალიან დაბალი, შეიძლება ითქვას თეორიული
    ბავარიამ შეიძლება იმის გამო წააგოს, რომ ბარსა ევროპალიგაზე არ გამოვიდეს წარმატებულად, უბრალდ "ნაზლო" წააგოს, სხვა შანსი არაა