ბარსელონა-ბენფიკა 0-0: ფეხბურთელთა შეფასებები

ბარსელონა-ბენფიკა 0-0: ფეხბურთელთა შეფასებები

"ბარსელონასა" და "ბენფიკას" დაპირისპირებდა ფრედ, ანგარიშით 0-0, დასრულდა.

კატალონიელებმა აუცილებელი 3 ქულის მოპოვება ვერ შეძლეს და, ბოლო ტურის წინ, გუნდი ჩემპიონთა ლიგიდან გავარდნის სერიოზული საფრთხის წინაშე დგას.

გთავაზობთ ფეხბურთელთა შეფასებებს WhoScored-ის მიხედვით:

  • ტერ შტეგენი - 6.8
  • პიკე - 7.5
  • არაუხო - 7.6 
  • ლანგლე - 7.0
  • ბუსკეტსი - 7.8
  • ფ. დე იონგი - 7.4
  • გავი - 7.2
  • ნიკო - 7.4
  • დემირი - 6.8
  • ალბა - 6.3
  • მემფისი - 6.8
  • დემბელე - 6.5
  • დესტი - 6.1
  • გარსია - 6.1

"ბაიერნთან" გადამწყვეტი მატჩი 8 დეკემბერს, "ალიანც არენზე" გაიმართება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 28 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #28 24 ნოემბერი 2021 20:51
    0
    ისე რამდენი წელია ამ შეფასებებს ვუყურებ და ჯერ კიდევ არ ვიცი აქ მაქსიმუმი არსებობს? ანუ რამდენია 10 თუ ნაკლები.

    ციტატა: Norman Bates
    კუმანის წასვლის მერე თამაში არ წაგვიგია

    კუმანს რო ნამუსი ქონდეს ამ თამაშის ყურების მერე უნდა შერცხვეს და თავისი პრეტენზიები პირგასამტეხლოს მიღებაზე უკან წაიღოს.
    Culé [?]
    #27 24 ნოემბერი 2021 02:35
    0
    ციტატა: jacky iakovenko
    ლტოლვილ ბუსკას რომ იმხელა შეფასება აქვს აი მაშინ გამომეკიდე მამაო ტაბურეტკით გთხოოვ 🤣🤣🤣🤣

    საიდან ეს მოზღვავებული იუმორი
    --------------------
    THUGS
    Culé [?]
    #26 24 ნოემბერი 2021 02:34
    1
    ციტატა: პენდრაგონი
    შედეგი გასაგებია, მაგრამ ბარსას თამაში ბოლოს ესეთი სანახაობრივი როდის იყო ვერ ვიხსენებ

    კაკრას ხავის წასვლის მერე (ნუ შემდეგ სეზონშიც დავფრინავდით კრუიფის გარდაცვალებამდე). მაგის მერე ერთ-ერთი იშვიათი სიამოვნება მივიღე
    ფანი [?]
    #25 24 ნოემბერი 2021 02:18
    1
    დემირი 6.8????😂😂😂😂
    ორი ყველაზე სახიფათო მომენტი შექმნა მამენტ ის შტანგის მომენტი ხო საერთოდ,მინიმუმ 7.0-7.3იმსხურებდა
    ფანი [?]
    #24 24 ნოემბერი 2021 02:17
    3
    კუმანის წასვლის მერე თამაში არ წაგვიგია
    Culé [?]
    #23 24 ნოემბერი 2021 02:16
    7
    კი მაგრად ვინერვულეე მაგრამ მაინც კმაყოფილი ვარ კარგად ვითამაშეთ გამტანი არა უბრალოდ გუნდში რაა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #22 24 ნოემბერი 2021 02:14
    3
    დეპაი იყო სუსტი რგოლი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #21 24 ნოემბერი 2021 02:14
    3
    მოკლედ თამაშით ნამდვილად არ გვითამაშია ცუდად, მაგრად ვისიამოვნე მაგრამ გოლიც სასიამოვნი იქნებოდა, გამტანი არ გვყავს რა, დეპაი მეტიჩარა და ფაფხურაა, დემბელეს საღოლ, მეტი შემტევი არ გვყავს, მე მეტს არ მოველოდი
    გულშემატკივარი [?]
    #20 24 ნოემბერი 2021 02:12
    2
    გრიზმანი რო სანატრელი გაგიხდება კაცს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #19 24 ნოემბერი 2021 02:11
    2
    ფატი მაინც გვყოლოდა ეგ უეჭველი შეაგდებდა
    ფანი [?]
    #18 24 ნოემბერი 2021 02:09
    6
    თვალები ტრაკშიაქვთ ბიჭო ამათ? თუ რითი აფასებენ
    არაუხო უდაოდ საუკეთესო იყო
    დეპაის რა ნამუსით აქვს დემბელეზე მეტი ამისხის ვინმე?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #17 24 ნოემბერი 2021 02:09
    8
    დეპაის დემბელეზე მეტი არ უნდა ქონდეს მომკალითდა :)
    --------------------
    graceas pep
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 24 ნოემბერი 2021 02:09
    3
    კარგი იყო ნამდვილად დემდელე, დეპაის 90 წუთს ნამდვილად აჯობა მაგისმა 20 მა წუთმა
    გულშემატკივარი [?]
    #15 24 ნოემბერი 2021 02:08
    3
    ღმერთს არყავს გაწირული ბარსა თორე იქ სეფეროვიჩმა როგორვერგაიტანა?😀😀 ანდა შტეგომ რაბურთი გამოაძრო 😂😂, ბაიერნზე შურისძიებიზა გვამზადებს იმედია ღმერთი😅😅
    ფანი [?]
    #14 24 ნოემბერი 2021 02:08
    10
    შედეგი გასაგებია, მაგრამ ბარსას თამაში ბოლოს ესეთი სანახაობრივი როდის იყო ვერ ვიხსენებ
    წევრი [?]
    #13 24 ნოემბერი 2021 02:08
    1
    Bojan Krkic,
    რას გვეღადავები ვინახარ შემოგზავნილი
    გულშემატკივარი [?]
    #12 24 ნოემბერი 2021 02:06
    1
    Kaka22,
    გააჩნია რა სასტავს დააყენებს ბაერნი, თუ ძლიერი კამანდა შემოიყვანა გაგვიჭირდება.
    გულშემატკივარი [?]
    #11 24 ნოემბერი 2021 02:06
    2
    ციტატა: Kaka22
    და ისე შეუძლია როგორ ფიწრობტ კიევს ბენფიკაზე მოგება გასვლაზე? ან ბარსას ბაიერნზე მოგება ამ წამს?


    კიევი უფრო მომგებია ვიდრე ბარსა
    წევრი [?]
    #10 24 ნოემბერი 2021 02:06
    0
    დემბელე დაიტრამვა მეგობრებო, თვითერზე დაწერეს ეხლა
    Culé [?]
    #9 24 ნოემბერი 2021 02:04
    2
    შეტევაში 1 კაცი გვყავს და ეგეც არასტაბილური. გოლი როგორ უნდა გაიტანოს გუნდმა აზრზე არ ვარ. ნახევარმცველებიდან ბუსკეცი დე იონგი წელიწადში ერთხელ იტანენ. დანარჩენები ერთხელაც ვერა.